Yötön 3000 3.-17.7. 2021

kyllä

Juu

Mulla kaatuilee Instan kautta, mut muuten kyllä futaa!

Lappi on kova koville. En olekaan ennen ajanut 370km kahdella tauolla (ne ainoat mitkä oli auki).

14 Likes

Kovia vetäjiä! En kyl ole yllättynyt.

Itsellä menee juuri nyt paremmin kuin uskalsin toivoa, mutta ei silti mitenkään helpolla tullut eka 300. Yö oli raskas, mutta nyt on pienet torkutkin jo alla.

16 Likes

Ei ole ajettavaksi tehty tämä helle. Ja oma piste ei näemmä näy kartalla jee

4 Likes

Mä nään sut TL:ssä ja kovaa oot vetäny

1 Like

Suoraan sanottuna sairasta. Tuijotan pisteitä hypnoottisesti.

3 Likes

Vittu näitä mäkiä tässä helteessä. Oispa tikissä ja kakskyt kiloo kevyempi. Onneksi ainakin kävi heti selväksi ettei tarvii edes yrittää kisata kenenkään kanssa niin voi keskittyä hengissä pysymiseen.

12 Likes

Tässä touhussa on kyllä omasta näkökulmasta kaikki tyypit aika tikissä.

3 Likes

Ekan vuorokauden kilsat jotain 600. Siis ei mulla mutta noilla. Ok. Ei kysyttävää.

Ite Kivijärvellä ja ihan tyytyväinen että pohjalla on nyt 400 josta jatkaa seuraavaan ajovuorokauteen ilman painetta. Jos paikat kestäis tätä tahtia loppuun niin se kymppikerho saattais aueta itsellekin. Siihen oisin ikuisesti tyytyväinen

13 Likes

Tällä mä retkeni yleensä ajelen ainakin vielä neutrinon retkispeksejä hioessa, mutta koska nyt poikkeuksellisesti suorastaan välttelen hiekkateitä (ylläri-single track toki tuli jo vastaan…) niin heitin alle GP5000 ja sebusta lokarit kun jonnekin luvattiin sadetta ja tykkään olla kuiva.

9 Likes

TÄSSÄ SKROLLAUKSEN SÄÄSTÄJÄ ELI SUORA LINKKI SEURANTAAN

3 Likes

Matti lopetti ku ei enää ginostellu. Tais kuitenkin ajaa melkein eniten ekana vuorokautena.

se fiilis kun lähdet ajaan 3000km, mut löydätki elämälle suunnan ja tarkoituksen.

20 Likes

Rannan Ollikin päätti Mäntsälästä jatkaa Helsingin sijaan Soukkioon Laurintuvalle Hiidenmetsän kupeeseen :man_shrugging:

E: Nyt ajaakin tuloreittiä sieltä veks. Mikähän keikka lie ollut :sweat_smile:

Instan mukaan laavulle yöksi

1 Like

Mun eka reaktio oli et jotain kovia rintakipuja tullut, mut taisin (toivottavasti) olla väärässä :sweat_smile:

1 Like

Pysähdyin ja ihmettelin et mikä paarma mua puree seläst skinsuitin läpi. No tajusinki sit et träshi on tehny siihe kunno rakkulan. En oo viel kattonu mut toivon vaa et se ei ois ainakaan verine. Taitaa loppu olla lähellä tbh😵‍💫

1 Like

Voims kaikille. Ite päätin eilen ottaa aikaa palautumiseen mieluummin kuin tehdä lisää kaulaa 300/päivä tahtiin. Koitan säästää tuon 100km puskurin kuitenkin mutta muuten se vois olla tasatahtia ja loppuaika lepoo / uimista.

Söpö kimalainen chillaa tääl munkaa

https://www.instagram.com/p/CQ7i3eCtHfn/?utm_medium=copy_link

13 Likes