Ylämäkivaihteettomat presents: Valoton! (Ehkä joskus...)

Mustaa vaatetta, kallomaskit päälle, joku pien halppisvalo osottamaan kasvoihin, äänettömät voimansiirrot ja avot: ylämäkivaihteettomat goes undead. Sitten voitas fiiliksen mukaan miettiä, kierretäänkö tuota virallista lenkkiä vai ajellaanko vapaammin säikyttelemässä kuolevaisia. Messiin siis toki myös normivalo, tarkoitus ei ole ajaa pimeänä.

E: Alkuperänen ajankohta vähän huano, kassellaan syssymmällä.

nyt ilmeisesti reitti on jotain muuta kun viime vuonna ja liittyy ainakin jotenkin kaupungin valohäppeningin sijainteihin tjsp.

e: mulla on ainakin 2 tai 3 ylimääräistä tommosta:
http://images.clasohlson.com/medias/sys_master/9002766401566.jpg

sama reitti ku jypsillä mutta vastapalloon

^tämä! ja tuplavauhtia :slight_smile:

tuplavauhtia eli alamäessä jopa 28km/h? :wink:

Tulkaa ajamaan valoilla speedwaytä Tyyppälän koulun (rip) kentälle. Hieno laji

mites toi speedway, eikös siihen käy sama kalusto kuin pooloon? nimittäin elikkäs mullahan ois siihen sit pyörä yhtä mannisointireissua vaille valmiina melkein…

Jarrut pois ja muut turhat ulokkeet. Tulpat tangon päihin.

mites onko jollakulla naamavärejä? porukkaa menossa?

Elikkäs perjantaina sellaset olot, että lauantaina on naama luonnostaan valkosena → profit

Juuh, katellaas noit maskihommii joskus toiste. Mut käydään ees tourujoen rannassa juomassa kahvit.

dILETANTTI - 23:18, 6.9.2014 » Tulkaa ajamaan valoilla speedwaytä Tyyppälän koulun (rip) kentälle. Hieno laji http://youtu.be/HfEseCEp91E
Aina puoli pulloa rommia nauttineena tämä vaikuttaa hyvältä idealta.

Vois käydä jypsin lenkin heittämässä huomenna.

^tuu vetää speedwaytä. mä oon yhtä pelottava kuin sählyssä :slight_smile: T. Ritoniemen mörssäri

Ei mulla oo sopivaa pyörää, mut pitää kattoo jos tulis huuteleen. Mihin aikaan?

^on aika laimee osanotto, joten ei kannata raahautua.

kuinka laimee? mihin aikaan ajot? mulla on kyllä takajarru ja etupäästä en edes vielä tiedä mitä hittoa se tulee olemaan.