Yksvaihde Twitter (original)

minnekkös mika omansa myi ennen gangstan ostoa?

mankkis - 17:56, 26.11.2013 »
FF - 17:43, 26.11.2013 »
vasaraasialainen - 16:32, 26.11.2013 » Onks kukaan nähnyt EAI Brassknuckleja missään kahteen ikuisuuteen?
Velobiasta saa. Vai meinasitko että onko tavattu ajossa?
Siis [b]Brass[/b]knucklea? Sitä alumiinista slouppirunkoa? Ei oo kyl näkyny pitkään aikaan missään. Ei kai sitä edes tehdä enää.
Ohhops. Pieni teksti gsm-näytöllä teki tepposet.

Eli brassknucklesta ei mitään hajua.
Mut velobiasta bareknucklea tilauksesta.

Leo - 17:48, 26.11.2013 »
JvG - 17:15, 26.11.2013 » Vaihdoin vitutuksen hyvään mieleen ostamalla levyhyllyyn täytettä. Vielä pari päivää kerkeää kuunnella ennen muuttoa.
Luin että vaihdoin vituksen hyvään mieleen...
http://hs11.snstatic.fi/webkuva/sarjis/560/1349768963964?ts=702
makko - 16:35, 26.11.2013 » Donitsei, lihapullii (kylmänä suoraan paketista tietty), limuu ja uunituore ketjukirje. Voin taas hyvin.
Nautin Ketjukirjeeni appelsiinin ja sämpylän kera.

Nukuin onneni ohi, ei tullu lookkia taloon. En voi enää niin hyvin.

Myykää mulle njs tai joku muu kiva katurata.

makko - 18:35, 26.11.2013 » Nukuin onneni ohi, ei tullu lookkia taloon. En voi enää niin hyvin. Myykää mulle njs tai joku muu kiva katurata.
Voe voe voe..

autovaha-addiktio. kohteena polkupyörä

Joo, Brassknucklejen perään huutelin.

janoinen - 19:11, 26.11.2013 » autovaha-addiktio. kohteena polkupyörä
Älä lähde sille tielle. Siinä vaiheessa kun löydät kädestäsi Simonizin isoisä-vahaa tai Dodo Juice -tuotteita, hakeudu hoitoon tai puhu lähimmäisellesi.

Ihmeen tuplaedittisettiä. En tajuu.

Olin duunikavereiden kanssa ajamassa kartingia. Dominoin!
Aika-ajojen nopein, kisaan lähtö viimeiseltä paikalta ja maaliin voittajana YES!
Nyt on kädet aikalailla loppu.

^Ooks kestävyyspyöräilijänhintelä?

vasaraasialainen - 16:32, 26.11.2013 » Onks kukaan nähnyt EAI Brassknuckleja missään kahteen ikuisuuteen?
kun mulla oli joku bareknuckle-harava päällä jossain vaiheessa jonkin aikaa, niin ebayssä myytiin noita enemmän kuin niitä kunnon teräisiä. loppuhinnat olivat parin huntin tietämillä. ja tuossakin on ehdottomasti puolet liikaa. karmea rakkine.

Paskapalpaahan se taitaa olla. Mutta pomminvarma.

Jaa valo pimeni keulasta… Paristokaupoille pitää lähteä

RTZ - 20:57, 26.11.2013 » ^Ooks kestävyyspyöräilijänhintelä?
Kartingissa hintelyys on haitta. Isompi massa säilyttää liike-energian mutkissa ja antaa paremman pidon. Kärjistettynä sanottuna hintelä kuski kiihdyttää nopeammin, mutta raskaan ei tarvitse alun perin hidastaakaan niin kovin.

Duuniin tuli haarukka Pomppisrakennelmaa varten, mutta pari viikkoa vaivannut flunssa ei ota talttuakseen. Rasia Finrexiniä ja puoli pulloa konjakkia ei ilmeisesti ole ollut avuksi.

Yritin tossa vartin yli yheksän ostaa kalijaa kaupasta, meinas itku tulla ku ei myyty. Crustemberit verottaa, on tässä voitu paremminkin

RTZ - 20:57, 26.11.2013 » ^Ooks kestävyyspyöräilijänhintelä?
Miten sen nyt määrittelis... Oon 178cm / 80+kg atm. jos mitään kertoo.

Ehkä enemmänkin mun etu oli oikeat ajolinjat ja jarrutukset oikeissa paikoissa, oikeisiin aikoihin.
Käsivarsiin otti vaan pirusti, mutta niin se otti viimekerrallakin, ja joka vuosi kauden alussa kun pääsee taas jäälle.
(pappaliigaa jääkiekkoa puolustajana)

hipstersdontlie - 21:35, 26.11.2013 » Yritin tossa vartin yli yheksän ostaa kalijaa kaupasta, meinas itku tulla ku ei myyty. Crustemberit verottaa, on tässä voitu paremminkin
http://www.youtube.com/watch?v=HruldPrMelU
Lumikko - 21:30, 26.11.2013 »
RTZ - 20:57, 26.11.2013 » ^Ooks kestävyyspyöräilijänhintelä?
Kartingissa hintelyys on haitta. Isompi massa säilyttää liike-energian mutkissa ja antaa paremman pidon. Kärjistettynä sanottuna hintelä kuski kiihdyttää nopeammin, mutta raskaan ei tarvitse alun perin hidastaakaan niin kovin.
Tää taitaaa riippua radasta ja autoista. Kun käytiin ajelemassa, niin hoikemmat pojat dominoi paremmalla kiihtyvyydellä. Kaarteissa oli tasaista, mut suorilla raskaimmat kuskit jäi selvästi.