Yksvaihde Twitter (original)

Dras myi käytetyn KRNKY lätsän Norjaan 50 eurolla.

normaali - 17:17, 27.6.2013 » Dras myi käytetyn KRNKY lätsän Norjaan 50 eurolla.
:D

:D:D:D

massive respect

Sirkus - 12:50, 27.6.2013 » http://www.youtube.com/watch?v=JqgqgcE8Zck munakorvakos se siinä
vitu sekava jenkkivuosi, emmä jotenki tajunnu kui yleistä se koksu oli ja kui helppoo sen kans oli diilaa

~1200e arvoinen varastettu 4v vanha maantiepyörä on vakuutusyhtiön korvauksen mukaan ~420e arvoinen. Eihänsiinä.

Muotipyöräilijä yllätti ukkosmyräkän

Ajoi parin tunnin lenkin kuormurilla, kun koiralla tuntui virtaa riittävän.

normaali - 17:06, 27.6.2013 »

Uus kyyti

kerro lisää.
ensson - 18:10, 27.6.2013 » ~1200e arvoinen varastettu 4v vanha maantiepyörä on vakuutusyhtiön korvauksen mukaan ~420e arvoinen. Eihänsiinä.
Olen yrittänyt säästää kaikki pyöränosien ostokuitit vastaavan tapahtuman varalle. Josko sulta sellaisia löytyisi, niin voisit koittaa niillä perustella pyöräsi tavallista hitaampaa arvon alenemaa. Ei oo tosin omaa kokemusta siitä, että onko moisesta hyötyä.
Rumu - 18:27, 27.6.2013 »
normaali - 17:06, 27.6.2013 » Uus kyyti
kerro lisää.
http://www.normaali.net/temp/IMG_20130627_143308.jpg Mommy says we're special

Ouluun huomenna!

#fiilistely
#hailuoto
#ei pyörää messiin but it is ok…

Bättre Folk ei aja pyörällä. Mekin tullaan purjeveneellä slalom-sukset pilssissä.

b-veli - 18:29, 27.6.2013 »
ensson - 18:10, 27.6.2013 » ~1200e arvoinen varastettu 4v vanha maantiepyörä on vakuutusyhtiön korvauksen mukaan ~420e arvoinen. Eihänsiinä.
Olen yrittänyt säästää kaikki pyöränosien ostokuitit vastaavan tapahtuman varalle. Josko sulta sellaisia löytyisi, niin voisit koittaa niillä perustella pyöräsi tavallista hitaampaa arvon alenemaa. Ei oo tosin omaa kokemusta siitä, että onko moisesta hyötyä.
En ollut tohon mitään ostellut uutta, oli vaan huollettu niin että ei sen arvo mun mielestä ollut laskenu 10% per vuosi. ,myös kuluva vuosi eli se oli heidän mielestään pyöristettynä 5v vanha. siitä vielä vähennetään omavastuu 95e ja se että he olisivat saaneet vastaavan pyörän ~800e yhteistyökumppaniltaan niin eipä siitä hirveesti jää tassuun jos rahana haluaa korvauksen. Noh, onhan noita pyöriä.
ensson - 18:10, 27.6.2013 » ~1200e arvoinen varastettu 4v vanha maantiepyörä on vakuutusyhtiön korvauksen mukaan ~420e arvoinen. Eihänsiinä.
Ei taas mee nallekarkit tasan. 5 vuotta vanhasta 500€ hybridistä sain 320. Vakuutusyhtiö vaihtoon.

Suosittelen lukemaan niitä ehtoja, siellähän nuo ikävähennykset ja muut kerrotaan.

06/27/2013 16:58 In Customs HELSINKI FINLAND

Oisko mahkui saada runko huomenna kotiin?

Uusi ketju ja hiljainen voimansiirto.

^aika kova. Itel aina yleensä se eka sata kilsaa räminällä kunnes asettuu uudet ketjut

odottaa gamagoolo-ohjainlaakeria

peggs and sonin alennusmyynneistä muuten irtoais nyt 30" kokoista levis commuteria noin 60 eypon hintaa, vai onks nää pöksyt jo ihan naurettu skenestä ulos?

Infernaalinen vastatuuli työmatkalla, jos olis siivet niin olis voinu lentää.

ensson - 20:03, 27.6.2013 »
b-veli - 18:29, 27.6.2013 »
ensson - 18:10, 27.6.2013 » ~1200e arvoinen varastettu 4v vanha maantiepyörä on vakuutusyhtiön korvauksen mukaan ~420e arvoinen. Eihänsiinä.
Olen yrittänyt säästää kaikki pyöränosien ostokuitit vastaavan tapahtuman varalle. Josko sulta sellaisia löytyisi, niin voisit koittaa niillä perustella pyöräsi tavallista hitaampaa arvon alenemaa. Ei oo tosin omaa kokemusta siitä, että onko moisesta hyötyä.
En ollut tohon mitään ostellut uutta, oli vaan huollettu niin että ei sen arvo mun mielestä ollut laskenu 10% per vuosi. ,myös kuluva vuosi eli se oli heidän mielestään pyöristettynä 5v vanha. siitä vielä vähennetään omavastuu 95e ja se että he olisivat saaneet vastaavan pyörän ~800e yhteistyökumppaniltaan niin eipä siitä hirveesti jää tassuun jos rahana haluaa korvauksen. Noh, onhan noita pyöriä.
edelleen ite liputan sitä ifin laajaplus kotivakuutusta! ei oo koskaan sen aikana varastettu, mut kun sen otin niin mulle vakuuteltiin ainakin ettei ekaan viiten vuoteen mee ikävähennyksiä vaan korvataan saman tuotteen sen hetkisen hinnan uutena mukaan. tiedä sitten kun ei oo kokemusta.