Yksvaihde Twitter (original)

Varkaus koettu ja kebabit syöty Iskenderissä. Huh huh!

Lumikko - 18:06, 6.3.2013 » Torx on vitun hyvä, ei pyöristy ja lipsu niin herkästi ku kuusiokolo. Vaatii vaan oikean avaimen, eivät ole kalliita.
Tämä, mun puolesta pyörän kaikki kuusiokolopultit sais vaihtaa torxeihin.

okei. nyt ei ollut hauska ajaa. pääasia että pääsi kotio tuolta. talven karmein keli. =/

dhl tracking vääristää aika-avaruutta

Konga - 18:12, 6.3.2013 » Varkaus koettu ja kebabit syöty Iskenderissä. Huh huh!
no, mitä diggasit pojista, oliko kelpo sapuskat
jonielmeri - 0:15, 7.3.2013 »
Konga - 18:12, 6.3.2013 » Varkaus koettu ja kebabit syöty Iskenderissä. Huh huh!
no, mitä diggasit pojista, oliko kelpo sapuskat
Eihän poikien sapuskoista voi olla pitämättä.

banjon soitto on siisteintä mitä oon ikinä opetellut.

Onks väärin ostaa ensin navat ja sit joskus niiden ympärille se muu irrelevantti roina?

^Jostain se on alotettava.

Dosnoa kateltuani voorumeilla tekis mieli maalata dolan pinkiks.

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/63917_316668381769676_576595763_n.jpg

Viltsu - 0:21, 7.3.2013 »
jonielmeri - 0:15, 7.3.2013 »
Konga - 18:12, 6.3.2013 » Varkaus koettu ja kebabit syöty Iskenderissä. Huh huh!
no, mitä diggasit pojista, oliko kelpo sapuskat
Eihän poikien sapuskoista voi olla pitämättä.
Näin olen natiiveilta saanut ymmärtää:) Hyvää oli omastakin mielestä.
Konga - 10:29, 7.3.2013 »
Viltsu - 0:21, 7.3.2013 »
jonielmeri - 0:15, 7.3.2013 »
Konga - 18:12, 6.3.2013 » Varkaus koettu ja kebabit syöty Iskenderissä. Huh huh!
no, mitä diggasit pojista, oliko kelpo sapuskat
Eihän poikien sapuskoista voi olla pitämättä.
Näin olen natiiveilta saanut ymmärtää:) Hyvää oli omastakin mielestä.
jos sitä tänä vkl itekkin, sitten joululomien

Vuoden eka vähänkään pidempi lenkki fiksislikseillä. On vissiin tullu vähän tota röökiä vedettyä talven mittaan, sata litraa tervaa keuhkoista pihalle.

Konga - 18:12, 6.3.2013 » Varkaus koettu ja kebabit syöty Iskenderissä. Huh huh!
Mun kokemuksen mukaan Varkaus on koko Suomen ankein kaupunki. Tai ainakin se oli sitä 2000-luvun taitteessa. Muistot Torpasta karmii selkäpiitä. Kertokaa [i]tietäjät[/i] onko Torppa vielä mesta paikka? Vai onks sitä enää ees olemassa?

Varkaus, ah tuo rakas paskalta (lue:rahalta) haiseva kotikaupunkini. Mielessä on vielä ne 2000-luvun alun tammikuiset perjantai-illat kaupunginkirjaston takana, kun viimein oli saatu kaverin isoveli hakemaan kaupasta Karhun 6-pack. Vähän piti aina irvistellä juodessa, kun ei sitä olutta silloin osannut arvostaa. Kaverit eivät tätä tietenkään saaneet nähdä. Siitä sitten Torpalle ei todellakaan mihinkään “Puhalla Nollat”-diskoon. Huh että oli siistiä.

PS. Vielä se rakennus on pystyssä. Huhut kertoo, että nykyiset yhteiskunnallisesti aktiiviset lukiolaiset järjestää siellä kuntarajat rikkovia lukiolaisbileitä.

Missä päin Matti ajelit slikseillä? Itse ku käväsin Raision biltemasta hakemassa timanttineulaviilasarjan (terveiset Fredelle) niin paikoitellen oli aika järkyttävää jääshittiä ja skeittiä

^^Kuulostaa ihan yksvee-kuusvee synttärikaupungilta.

heskeli - 15:27, 7.3.2013 » Missä päin Matti ajelit slikseillä? Itse ku käväsin Raision biltemasta hakemassa timanttineulaviilasarjan (terveiset Fredelle) niin paikoitellen oli aika järkyttävää jääshittiä ja skeittiä
Ajoin pääasiassa AUTOTEILLÄ ni ei niin pahasti häirinny, mut kyl aika kuumottavia jääurapätkiä oli kans. Kävin tua Orikedolla ja Ravattulassa ja Itäharjulla ja keskustassa toki.

[i]Hi,
Yes the frame is send today. I think you will got it on beginig next week.

best regards,
Robert[/i]

noni. kaiken tän dosnoventakuohunnan keskellä ssgg/hhssscx2013 nostaa päätään

Viltsu - 15:22, 7.3.2013 » Varkaus, ah tuo rakas paskalta (lue:rahalta) haiseva kotikaupunkini. Mielessä on vielä ne 2000-luvun alun tammikuiset perjantai-illat kaupunginkirjaston takana, kun viimein oli saatu kaverin isoveli hakemaan kaupasta Karhun 6-pack. Vähän piti aina irvistellä juodessa, kun ei sitä olutta silloin osannut arvostaa. Kaverit eivät tätä tietenkään saaneet nähdä. Siitä sitten Torpalle ei todellakaan mihinkään "Puhalla Nollat"-diskoon. Huh että oli siistiä. PS. Vielä se rakennus on pystyssä. Huhut kertoo, että nykyiset yhteiskunnallisesti aktiiviset lukiolaiset järjestää siellä kuntarajat rikkovia lukiolaisbileitä.
Tuttua settiä. Vai on Viltsukin vrkn kasvatteja, sano vielä että käppärin.