Yksvaihde Twitter (original)

Hyvä ilta, loppu siihen että joku random äijä löi ilmat pihalle hesarilla. Vitun kallio.

Crusty - 3:36, 20.10.2012 » Hyvä ilta, loppu siihen että joku random äijä löi ilmat pihalle hesarilla. Vitun kallio.
Vittu mitä sössötystä.

Päivällä korkattiin kiekkokausi, illalla joku Fatboyn keikka. Minne lätkämaila ajon ajaksi?

Kallio ei oo win.

Tyttöystävä kertoi tylyttäneensä jalkakäytäväjopoilijaa. Oon ylpeä.

kaelum - 4:03, 20.10.2012 » Minne lätkämaila ajon ajaksi?
https://lh5.googleusercontent.com/-uoRZO8mJh20/TQIJxJNa7qI/AAAAAAAAAIo/3GAbJstKiqI/s720/IMG_3751.JPG
nmsae - 18:43, 19.10.2012 » "oommä isompiaki paketteja nähny sinne menevän ni tuo vaan kuule paketti tänne ni pistetään menee Ranskaan" "joo kuule tää on nyt liian iso, sun pitää kuule pistää DHL tai UPS asialle ellet pysty pilkkoo tota pakettia kuule" vitun itella ja vitun yksityisasiakashinnat. vitun vittu. ens kerralla varmistan netistä.
Olipas huonoa palvelua. Minulle tulleen paketin Itella pilkkoi ihan itse.

^auts.

^^ öö… mitäs v****a? puolat näyttää ihan spagetilta. mitä ne on yrittäny saada aikaseks? nykytaidetta? Pesin just kaikki ajovaatteeni ja arveluttaa kerkiääkö kuivua niin et saan päälle, kun meen aamulla klo 8 töihin.

Whot. Mitä noi pinnat on?

edit. hijas

Ne on tuollaisia lerppuja. TJEU

Sitä suuremmalla syyllä ottais pannuun.

Posti välttelee tietty viimeiseen asti korvausvastuutaan niin kuin kunnon monopolin kuuluukin.

“Kerran et voi todistaa idioottivarmasti ettei lähtenyt matkaan tossa kunnossa niin kyynel. Ja sitten seuraava asiakas.”

Mä varmaan esittelisin sille virkailijalle tätä hienoa uutta “taipuisaa” puolateknologiaa hirttosilmukan muodossa, jos mun kiekot saapuis ton näkösenä ja ei korvattais, mut joo siis mites täs tapauksessa kävi korvausten suhteen?

^^suomen postin nykyinen alennustila, mikä heijastuu varmasti myös korvauskysymyksiin ja työntekijöiden asenteisiin ylipäänsä, johtuu pikemminkin postipalveluiden täyskommodifikaation tavoittelusta ja siitä juontuvasta ylitehostamisesta, joka konkretisoituu sekä työntekijöiden että asiakkaiden kyykyttämisessä (toimipisteiden sulkeminen ym.) kuin jostain mukamonopolista.

toivottavasti ko. tapauksessa paketoiminen on ollut huolellista, jolloin korvausvelvollisen toteaminen on huomattavasti yksiselitteisempää.

#justsayin

#lähdeviitteetpuuttuu
#postissakintöissäkö
#hajonnutputkivahvistineipostiakiinnostanutvitujakaanedellämainittuuntyyliin
#havaintokokemus

arvaan, että ymmärrät silti mistä puhun :slight_smile:

heh, no joo totta. puhuin vain itse suunapäänä ja kyynisenä asiasta mistä en oikeastaan tiedä mitään niin yritin olla jäkikäteen viekas.

Se on ilmeisesti housujen aika kostaa niistä kaikista jakkaroiden mustaamista vaaleista housuista. Nyt on meinaa valkone penkki harmaamusta tummista farkuista :frowning:

Tuon vanteen tarina on se, että ostin sen myynti-ilmoituksesta tältä forumilta. Siitä oli yksi nippeli tyvestä poikki. Ostin vanteen ja tilasin samalla pari uutta pinnaa/nippeliä.

Itella kuitenkin kohelsi, ja paketti murjoutui kuljetuksessa. Paketti palautettiin lähettäjälle ensin Turkuun, ja sitten takaisin minulle. Sain korvauksen, mutta valitettavasti maksimikorvaus riippuu paketin massasta, ei arvosta. Tämä oli enemmäm kuin maksoin vanteesta, mutta vähemmän kuin vanne ja ne samaan aikaan ostamani varapinnat.

Paketti oli Itellan toimesta murskattu aika huolella. Kehästä puuttuu kokonaan pala(t) kolmen pinnan väliltä, ja perille saapui kehää vain kolmen palan verran. Kehän lisäksi pari pinnaa on tuhottu jotain kovaa vasten survomalla. Tuo tuho on vaatinut sen verran voimaa, että lähettäjä ei olisi voinut estää sitä vammoja millään järkevällä keinolla.

Olenkin ottanut linjaksi, etten lähetä/lähetytä (Itellan kautta) mitään, joka ei kestä kuorma-autolla päältä ajamista.

Merckxistä vaihdepyörä vai eeppinen konversio?