Ykskeppigolffi

ELIKKÄS.

Oon ajanu nytte työ matkaani jonku aikaa golf kentän poikki kulkevan vanhan kaato paikan tien kautta. Siinä on sitte tullu katteltua golf pelaajia jotka roudaa golf kärryjänsä ympäriinsä ja käy vähän väliä kärryllänsä valikoimassa sopivaa golf mailaa.

Tulee jotenki hakemalla mieleen tyypit jotka raahaa mukanansa jotain kahta kymmentä vaihdetta ja valikoi niistä sitten sopivan kullosenki maaston muodon mukaan. Ja kun kummassaki lajissa on kysymys samoista asioista niinku 1. Pelleily 2. Urheilu 3. A2B (valitse 2 näistä), niin tuli mieleen kun olin samana päivänä joutunu taluttaan maasto pyörääni ylä mäessä, että golfissakin vois olla aika mielen kiintoista joskus ajaa 18 reikää läpi yhdellä mailalla, niinku mini golf tyyliin.

Onko golfia kokeneilla tyypeillä jotain hyvää suositusta mikä maila mun kannattais ostaa kirppu torilta. Millä pääsis läpi Vammalan, Nokian ja Pirkkalan kentät, vai tarviiko joka kentälle omansa?

Sori väli merkit ja isot kirjaimet.

Onhan noita yhdenmailan kisoja ollut jo meleko kauan. Tosin niissä on on ollut 1 maila + putteri. Kun oikein mikään muu maila ei sovellu puttaukseen kuin putteri.
Itse valitsisin rauta7:n ja putterin. Tai pelkän rauta7:n.

Seiskalla lyö kuitenni sen 150-160m ja sillä onnistuu myös chipit yms. lähestymiset.

H

Rauta 7-9.
Muista, että tarvit green cardin jotta voit mennä pelaamaan kentälle.

Eri mailathan on eri pituisia lyöntejä varten, ei kenttiä. Jokin rauta5 vois olla kiva allround club.

ota joku tosi iso maila tai en tiiä

En osaa golffii, mutta kerran läiskin Naantalissa putterilla menemään. Kyl onnistuu muuten pitkät lyönnit putterillakin, mutta sillon on osuttava just eikä melkein. Tuskin putterilla mitkään chippaukset silti onnistuu.

e. tai sitte treenaat puttaamisen eri puolelta ku kovempaa lyömisen. flip-flop mailalla voittoon?

Eri mailathan on vähän niinku eri väilt. eli, 50-14 on hyvät kilsan vedoille täysii, kun sit taas 30-14 on taas paremmat mastoon, ja tarkempii lähemmille siirtymiin kohti tarkkaa maalii. vähän sama, kun että kadenssilla voit saada tietyn keskarin.
Toisin sanoen, yhtä oikeeta mailaa ei ole. Et pysty vetää täyttä kierrosta yhellä mailalla. vertaa-> vaikka rolleri onkin suht hyvä melkein kaikkeen, ni ääripäihin, kuten puttaukseen ja draiviin siintä ei ole.

Flip flop maila kuulostaa ihan kätevältä. Mikä se maila on mikä mini golfissa on? Oon ollut konsoli pelissä ihan hyvä golfissa ja ajattelin kokeilla nytten oikeesti. Eikö se green card ole se jenkkien passi juttu? Pitääkö mun saada jenkki kansalaisuus? Eihän meksikolaisetkaan meinaa päästä sinne ni eikö ne pelaa golfia ollenkaan?!

Putteri on se minigolf-maila. Rauta 7 on hyvä. Tai ehkä 9, mut sillä ei kovin pitkiä saa aikaiseksi. Hommaat sen seiskan kirpputorilta ni hyvä tulee!

Ruissalossa pystyi kyl yöllä lyömään ja riitti, että on kännissä. Kukaan ei kyselly kortteja.

jiima - 0:27, 8.6.2013 »

Ruissalossa pystyi kyl yöllä lyömään ja riitti, että on kännissä. Kukaan ei kyselly kortteja.

Kännissä Turussa kaikki on mahdollista.

^pitää tulla retroilemaan turku moderneille

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Ajattelinkin että menee yöhommiks tää harrastus. Tekeekö fillari nurmelle pahaa? Mites jos hoitais koko homman pyörän selästä?

Laku - 11:13, 8.6.2013 » Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Ajattelinkin että menee yöhommiks tää harrastus. Tekeekö fillari nurmelle pahaa? Mites jos hoitais koko homman pyörän selästä?
Älä mee fillarilla kentälle. Kiitos. Fatbikellä ehkä joo väylälle. Ei griineille tai tee-bokseihin.

t. Golffari