Laitoin postia ja siellä on jouduttu syystä tai toisesta tekemään uudet postilaput mun paketille, mutta eivät tietenkään viitsineet siitä minua vaivata.
Nyt tilanne kuitenkin jo parempi:
Laitoin postia ja siellä on jouduttu syystä tai toisesta tekemään uudet postilaput mun paketille, mutta eivät tietenkään viitsineet siitä minua vaivata.
Nyt tilanne kuitenkin jo parempi:
Meikän DHL:lle nakitettu R2-tilaus torstailta on jo tämän päivän jakelussa
no tämä oli jo sanomattakin selvää
Eilen oli vähän hämmentävää tulla kotiin, ja huomata että eteiseen oli työpäivän aikana ilmestynyt DHL:n paketti.
Hämmentävää siksi että asun kerrostalohuoneistossani yksin.
Viimeaikoina kämpän lukossa on ollut ongelmia. Ilmeisesti lähetti oli ottanut tilaisuudesta vaarin ja nakannut paketin lukitsemattomasta ovesta sisään, sniikattuaan ensin rappukäytävään lukitusta alaovesta.
Ihailtavaa omistautumista lähetiltä työlleen, mutta olisi nyt voinut edes jollain tavalla ilmoittaa.
Bike24 tarjoilee. Illalla soi ovikello- kuriiri postin vaatteissa luovuttaa dpd:n paketin, paketissa kiekko. Arvostan ninjatyylillä alaovesta kun normaalisti pihassa pakun pyöräytys ja vastaanottajaa ei tavoitettu valheet. Tänään hain ärrältä dhl:n paketin- sama tilaus, sisältö muutama sisuri ja vannenauhaa.
Kiva, että DHL tarjoaa yksityiskohtaisempaa seurantaa pakettien kulkuun, mutta kuriiri on nyt äpyn mukaan ollut aamu kymmenestä kahden pysähdyksen päässä meikästä ja paku pyörii kartalla kuin irtonippeli aerokehässä.
Update: ”Kuriirimme on vain muutaman pysähdyksen päässä”
f5 seurantaa vääntäny tässä koko päivän
Sit Postin sivut kaatu :D:D:D:D
Tilasin ”riskillä” konkurssi-Wiggleltä kamaa ja seurannan mukaan arvioitu saapumisaika olisi viime viikon torstai.
Hyvää sekoilua. Onkohan tuo lähetys kokonaan hävinnyt? Mitään tulleja ei tästä pitäisi joutua maksamaan, joten ei ainakaan siitä ole kiinni.
Arvioidut saapumisajat ovat aina olleet täyttä dadaa, eikä noille muutenkaan yleensä ole hirveästi näkynyt mitään tapahtumia customs clearancen (viimeisimmät minulle tulleet tullattu kai jossain Hollannissa) ja Postin haltuun saapumisen välillä. Odottelisin ainakin vielä tämän viikon ihan rauhassa.
(Omakin tilaus ehkä vielä tekeillä, lisäalennuskampanja ehti loppua ennen kuin jaksoin tilata, joten odotetaan nyt sitten seuraavaa. Mutta kaipa tässä pitää alkaa miettiä uutta rättien hovihankkijaa dhb:n tilalle.)
OmaPosti 9.11.2023: “Tullauksessa on EU:n laajuisia häiriöitä uusien tietoturvavaatimusten takia. Tullaus onnistuu Tullin palvelussa.”
Tässä oli tilanne siis se, että laatikkoon asti oli tuotu selvästi auki revitty ja pelkät palautuspaperit sisältävä kirje.
Pakettiautomaatista löytyi Pakettipisteen aspan numero, joten kävin paikan päällä heidän kanssa tilanteen läpi ja neuvoivat ottamaan ottamaan yhteyttä kuljetusfirmaan (Postnord).
Postnordin puhelinaspa oli tässä vaiheessa jo kiinni, mutta whatsapp-aspan ainakin pitäisi olla klo 20 asti auki, joten pistin viestiä sinne. Tuli pelkkä automaattivastaus, ja toinen maanantaiaamuna (vastaa uudestaan jos asian selvittely vielä kiinnostaa). Olen pistänyt sinne muutaman jatkoviestin eilen ja tänään; ei reaktiota.
Laitoin perjantaina myös sähköpostina kuvat kauppiaalle. Sieltä tuli vastaus tänään, että laittavat reklamaation Postnordille ja mä saan rahat takaisin koska tuote on jo loppuunmyyty.
Ikävä homma sulle, mutta muuten mukava nähdä että tässä muuttuvassa maailmassa jokin asia pysyy.
Taitaa edelleen Postnodin kanssa olla toimivin tapa laittaa vittuilevan sävyinen viesti Facebookin seinälleen. Ilmeisesti siellä olevat viestit toimivat jonkinlaisena työjonona, koska se oli ainut kontaktointiväylä, josta reagoitiin mitenkään.
more like
NordStop,
StopNord
tai
StopDron
NordPots?
StopTopsNord
Miks noissa ees ite pitäis reklamoida mihinkään postnordille. Ostaja reklamoi myyjälle, koska myyjä siinä on asiakassuhteessa kuljetusyrityksen kautta.
Käytän Postnordin whatsappia ostoslistojen kirjoittamiseen