yksivaihdeLotto: Moser naistenpyörärunko

Hieno myyntiformaatti!

Siitä huolimatta vasta naiselle kotiutuneesta upeassa kunnossa olevasta 70-luvun Motobecanesta johtuen en osallistu arvontaan edes talkoo hengessä… :wink:

Jos jostain syystä vapautuu numero, voin ritarillisesti lunastaa sen itselleni.

Lauantaina siis jännitetään, taidan laittaa ihan oikean lotonki vetään. Ihan sika jännää!! Tälle myynnin muodolle pitäisi olla oma palsta täällä YV:llä. ZYGÄLOTTO4LIFE

tuleekstää telkusta… se perkeleen kuiva keno-emäntä/isäntä voisi selostaa.

no okei bring back aulis gerlander.

Äh, ei kukaan elämäni naisista ole tarpeeksi pitkä tälle… Puolestani Alex-Foley voit ottaa itämaiden epäonnen numeron 4 itsellesi.

^Jos voitan tämän rungon alan etsiä elämäni naista rungon mittojen perusteella :wink:

Näin ollen numero 4 on vaihtunut Axel-Foleylle eli minulle.

1 mannine
2 henkka
3 motobacane
4 Axel-Foley
5 mikimiki
6 kuuhka
7 marlon
8 Jefecito23
9 Eiha
10 alfns
11 ibu
12 groovyholmes
13 ChopperOlli
14 Smurf
15 rokpete
16 staili
17 Jani M
20 Konsta
21 Silvio Gamagoolo
22 rokpete
23 asi
24 jiima
25 ossku
26 Sherpa
27 Mull Dundane
28 peke
29 ubi
31 crtn
32 rummukainen
33 wilkku
34 Jokke A
36 Mull Dundane
37 Taikis
39 kid_scientific

Muutama iso numero siis vielä vapaana:
18,19, 30, 35, 38
Jos yksi tai kaksi ruutua jää lunastamatta niin voin pitää ne itse tuomaan vähän jännitystä peliin, mutta toivotaan että kaikki menevät asap niin päästään jännittämään arvontaa.

Tähän mennessä osallistuneille pistän ihan just kohta tilinumeron.

Tankkimiehelle 30

noh, 19 mulle.

En tulisi tekemään rungolla juurikaan mitään, mutta ainahan sitä arpajaisiin pitää osallistua!

edit: ei kun niin onhan mulla tuo vaimo tosiaan heh heh

Enhän mä jaksanut alkaa miettimään miten saman viestin saisi lähetettyä kerralla useammalle vastaanottajalle joten pistetään maksuohjeet tähän.

edit: otin porukoiden maksettua pois ettei jää henk.koht. tietoja interwebin arkistoihin.

Mitä pikemmin niin sitä pikemmin… eli ens lauantaina 22.1. jännätään, mikäli kaikki ovat jättäneet kuponkinsa (lue: maksaneet) siihen mennessä. Muuten arvonta siirtyy viikolla.

edit: vapaana vielä 18 ja 35

38 tänne kiitos!

Ettei liian jännäksi menisi, huomauttaisin, että aamulla varasin numerot 18 ja 38. :slight_smile:

^ ja ^^

Joo huomasin juuri, my bad. jäi Timo H:n ja Parkerin aamuiset viestit merkitsemättä listaan… Timo H tosiaan ehti varata kolmekasin ennen kosmista. Käykö jos kosminen tienaa erheilystäni hieman ja saa maksamansa kympin kahtena takaisin?

Ruudukko siis täynnä.

1 mannine
2 henkka
3 motobacane
4 Axel-Foley
5 mikimiki
6 kuuhka
7 marlon
8 Jefecito23
9 Eiha
10 alfns
11 ibu
12 groovyholmes
13 ChopperOlli
14 Smurf
15 rokpete
16 staili
17 Jani M
18 Timo H
19 heikan + Miglos
20 Konsta
21 Silvio Gamagoolo
22 rokpete
23 asi
24 jiima
25 ossku
26 Sherpa
27 Mull Dundane
28 peke
29 ubi
30 Monarc + Tank Driver
31 crtn
32 rummukainen
33 wilkku
34 Jokke A
35 Parker
36 Mull Dundane
37 Taikis
38 TimoH + kosminen
39 kid_scientific

38 tosiaan tuplabuukattu omasta sekoilusta johtuen, eli mikäli yksivaihdeloton voittonumero on 38 joudumme turvautumaan Salomon tuomioon joka on seuraavanlainen:

TimoH ja kosminen voittavat molemmat. Toinen rungon ja toinen rungon hinnan (tässä lotossa kerätyt tasan 400€). Kumpi saa kumman ratkeaa Jokerilla, eli mikäli lauantailotossa arvottavan jokerin viimeinen numero on pariton päättää TimoH kumman ottaa, ja jos jokerinumero on parillinen saa kosminen valita ottaako rungon vai 400€ kahisevaa.

OK?

Inhottaa mainita asiasta mutta olin ymmärtääkseni varannut numeron 30 eilen. Voisiko
Virallinen tarkastaja uudelleen tarkastaa, anteeksi ämmämäisyyteni ja jos olen jotenkin vääräsä pahoittelen sitäkin.

Eikös tuolla olle useampikin lipsahdus? Mm. numero 19?

no voihän pärse… totta turisette, meikäläisen puolihuolimaton puhelimella surfailu kostautui.
Eli numeroihin 19 ja 30 sovelletaan samaa kuin numeroon 38. Kyseisen numeron voittaessa ratkaisee lottoarvonnan jokerinumero: pariton → ensiksi varannut (heikan ja monarc) päättää haluaako rungon vai käteistä. Menee vähän uhkapeliksi meikäläisenkin osalta :slight_smile:

En osallistunut itse arvontaan, mutta propsit ChainThugille ennen näkemättömästä uhrautumisesta yhteisön huvittelun ylläpidon suhteen.

On tämä hurjaa! Taidan käyttää myös lottoarvontaa omaan Analogiini…