Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

44 posts were merged into an existing topic: Sähköpotkulaudat ja yhteisomisteisten tilusten käyttö puliveivarien ansaintakenttänä - arvostelu ja puinti topäng

Aah, se tunne kun joku hyönteinen lentää ajaessa suuhun ja suoraan kurkkuun oksennusrefleksihermoon. Keho ei ollu ihan varma pitäiskö oksentaa vai yskiä vai molempia samaan aikaan.

Ei sentään laatta lentänyt mut ei ollu kaukana. Enkä ees aja mitenkään monttu auki mut sieltä se livahti hampaiden välistä.

4 Likes

2 Likes

5 min myynti-ilmon julkasusta fillaritorille eka yhteydenotto, ehdottaa että laitan postiin Espooseen päin Hesasta. Mulla oli parempi idea kun en hei hei mutsi, mä en ottanu mun unilääkkeitääää, ni tunti ja kymmenen minuuttia siitä niin pakka ja ketju on ostajalla. Siitä viel porukoille vetää leipää ja Jaffaa ja torkut. Hinta oli ehkä hävettävän “rahaa ja liukkaasti”-asenteella säädetty, mut sairaan nopeet kaupat ja sain kuljetusbonarinki.

Nyt kahvii ja sit töihi.

8 Likes

Usein tulee jotenkin itellekin tosi hyvä olo mitä nopeammin ja näppärämmin saa myyjänkin roolissa kaupat tehtyä. Usein tulee erityistä kiitosta kun saa viestiin vastattua että vien heti postiin.

1 Like

Mulla on usein myynti-ilmoissa, että voin tuoda lähialueelle.

kolme plussaa löytyy:
saa oman pienen lenkin
edesauttaa kauppojen syntymistä
usein tulee myös kiitosta, kun ostajan ei tartte lähteä omaa pihaa kauemmaksi

3 Likes

kiitos tori.fi ja pihamaasta läks tunnissa kaks ja puol tuhatta kiloa vanhoja pihakiviä - ja sain niistä jopa rahaa

3 Likes

Paras diili etenkin jos pihamaa ei ollut oma.

5 Likes

oli kyllä hyvä kun se ostaja oli vaikuttunu että (vaikka olen vanha paska ja sattuu koko ajan) olin ihan fiksillä päässyt ylämäen ylös. Sillee tuntuu ehkä hauskalta, mut sit kans ihan tommoset jutut auttaa kans laittaa asioita perspektiiviin.

sitä en kyllä hiffaa ku olin tossa just kävelyttämässä koiroa duunissa ja kun huonon näkyvyyden takaa joku oli tulossa aika kovan kuulosesti kohti kaaralla niin päätin jäädä venaan ennen ku ylitän tien suojatien kohalta, niin tää kaveri ajaa ohi ja NÄYTTÄÄ PEUKKUA! Oli siinä aluksi keso noususuhdanteessa mutta hämmentyneeksi käsien levittelyksi se sitten jäi, että mikä tää logiikka nyt ihan tarkalleen ottaen oli ja miten tähän pitäisi reagoida.

Nii kuinka vanha sä olitkaan?

1 Like

liian ja just tarpeeksi.

Kääk, jääkaappi on kuolemassa. Se ei oo koskaan ennen ollut noin hiljanen ja lämmin. :cry:

Kestä vielä hetki wanha kuoma, lämpömittari kertoi et pystyt vielä alle kymppiin!

Auttaiskohan herkkä ja haikea kannustuslaulu, Alatalon Mikkoa mukaillen…

Viilenny vielä hetki,
Yksi limu on kylmentämättä,
Pari kaljaa on lämpimässä
Voi miksi piti käydä näin.
Viilenny vielä hetki,
Pakastin on tyhjentämättä,
Jäätelötikut on pehmenemässä
Pian erkanemme, SERiinpäin.

2 Likes

porukoilla oli jäävuori jääkaapissa. liitty jotenki siihen et onnii piru kuuma. kai sit pitää vetää nii täysii et paikallisesti saavutetaan jo pakkasta.

vihdoinkin jääkaappi joka elää nimensä veroisesti.

1 Like

mietin tätä tässä näin vielä että oisko oikea reaktio sit kuitenki ollu vaa lähtee ylittämään tietä ja tunkea se keso vaikka sitten esim. perseeseen illalla himassa niin kenenkään ei tarvii arpoo että mitä tuo nyt haluaa. tietty ku on ryökoira vastuulla niin nää asiat on jotenki ihan liian vaikeita mulle sitten tietty lol.

tai nyt ainakin vähintään olla vinkumatta kun joku toteaa että “toi ei halua ylittää tietä koiron kanssa, fuck law, I’ll go first”.

Yhden väistämisvelvollisuus ei tarkoita, että toisen on pakko mennä ensin.

Jos joku antaa tilaa - kuten täällä usein raportoidaan autoilijan tehneen - voi ihan hyvin ite mennä vaikka olis väistämisvelvollinen.

Tässä tapauksessa autoilija tais ymmärtää että oot antamassa tilaa. Tapauksen ei ole pakko olla sen isompi.

4 Likes

Fiksineuvottelu vuodelta 1991; naurahdin. Tosin tää taitaa olla eri fiksi kuin mistä ite oon kiinnostunut.

4 Likes

Mulle käy ihan hyvin 15 km/h nopeusrajoitus kaikille jalkakäytävää käyttäville polkupyörille.

Siellähän noi sähköpotkulaudatkin kulkee.

2 Likes

oli miten oli, tältä tuntuu just nyt.

mitään vaarahan ei kuitenkaan ollut.

1 Like

sid ja jusjus flowhun menossa?

2 Likes

Jep! Nään jo sieluni silmin krusti-tintti-versioinnin.

2 Likes