Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Kukas bongailee jodelissa rollereita?

1 Like

Noikin on vasta mustia. Montakohan on näkyny jos laskis muutkin värit

Mä bongasin tänään aamukahvia särpiessä keittiön ikkunasta varman kevään merkin: vaaleanpunaisen aerospoken.

1 Like

siks kirjotan vaan osan sanasta ja ehkä jonku toisen mikä liittyy ja nautin tuloksista :thinking: :man_shrugging:

Olen tutustunu Gabor Matén ajatuksiin addiktioista, kiintymyksestä, aitoudesta ja adhd:sta. Huh. Osuu syvälle.

1 Like

mää kattelin jotain sen jutteluita riippuvuudesta tuolta youtuben netist ja sillä oli munki mielestä ihan hyviä pointteja siä. ja kiva tyyli puhua.

In The realm of hungry ghosts tuli kuunneltua hiljattain. Kova äijä.

Olen tässä alkanut harkita omien addiktioideni vahvistamista. Tulin huijatuksi torissa. Tarkistin vielä kaikki myyjän tiedot jne.

spekti soimaan ja korkki auki sää tiärät

Jos on jotain tietoa paikasta, niin sinne vaan hakemaan omansa.

Mulla kevään merkki oli monet vuodet kun bongasin lennonjohdon terassilta stadin Massanin muussaamassa Kurvista alas Hämeentietä, mutta ei oo enää lennonjohtoa, ei Massania eikä Hämeentietä as we know it

Olipa blissiä vetää tyhjillä, harjatuilla kaduilla pitkin mansea nii kovaa ku jaloista pääs auringon laskiessa samaan aikaan. Fiksikesä 2021 on täällä jumalaut.

4 Likes

Tähän pitää nyt vastata viiveellä että en mä toisaalta haluais mennä täyttämään ihan oikeita asia_topeja sinänsä tyhjänpäiväisellä ulinalla siitä kun vituttaa pestä pyörää kerrostalossa. Johonkin siitä “pitää” silti avautua ni olkoon sit twitter.

Muutenkaan kyllä en jaksaisi itse olla niin kovin tarkka offtopicista kuin monet muut. Toki keskustelu tulee aina avata asiaankuuluvassa topissa ja siitä on keskustelunavaajalla vastuu mutta jos esim. puhutaan kehistä kehätopsussa ja keskustelu ajautuu kiekon kasaamiseen niin ei se kyllä oo niin vaarallista. Munsta.

Kerrostalossa pyörän pesemisen abc:

+

+

tässähän on taustalla oikeastaan se, jo vanhan softan ajoilta jatkunut keskustelu siitä että onko twittertoba perseestä koska jengi ei sitten postaile asiaankuuluviin tobiin asiaviestejäkään jne. ite tässä lähinnä Tarkkaillut Tilannetta ja pistetään sitten topsu vaikka säppeen jos ei ala käytöstavat maistumaan, koska pennalismi, siitä minä nautin.

tää on kans iha toimiva


+
image

Hittotta on kuuma ulkona

1 Like

Se on kesä nyt

2 Likes

Kolme rengasrikkoa yhden päivän aikana.

Kaks ensimmäistä tukki itsensä, vaan kolmas ei :expressionless:

1 Like

Motonetin nowadays rengasvalikoima sucks :frowning:

1 Like