Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Fillaritorissa taisi jokuset olla (eilen(?)) ohjaustanko osastolla, mutta hinnoista ja paikoista ei nyt tarkkaa tietoa

Juu siellä on yhdet, jotka ei täytä kriteereitä. Kiitti kuitenkin.

Tekis mieli suunnitella taas pidempää retkeä, mutta vieläkin odotellaan Brotherin toimitusta… Vasta reilun kuukauden alkuperäisestä arviosta myöhässä. Onneksi lyhkäisempään on fiksi ja sinkula tallissa ja toinen jopa ajokunnossa!

1 Like

Mulla on muutamat ylimääräiset jota voin ainakin lainata reissun ajaksi jahka ehdin ne jostain kaivaa.
T: nimim. lomalla mut teen töitä.

1 Like

Just tota kyseistä mallia oli ainakin ennen motonetissä, mutta kovin hyvä se ei ole. Noi kyynärtuet on vain yhdellä pultilla kiinni eikä mikään estä niiden pyörähtämistä, joten jos nojaa väärään suuntaan niin pultti saattaa pyörähtää löysälle ja käsi lipsahtaa sivuun, jolloin voi tulla vähän kiire tehdä korjausliikkeitä. Ja toppaukset oli aika lyhytikäiset jaa liukkaat aurinkorasvan kanssa.

Esim. PROn vastaavia parempia löytynee useammastakin paikasta, ainakin joskus ollut esim. Velobiassa mutta maksaahan ne enemmän. Käytettyjen saa ehkä kärkkyä aika kärppänä kun noiden suosio näyttää nyt itseasiassa lisääntyneen selkeesti viime aikoina.

1 Like

Kiitos kokemuksista, hyvä tietää nämä jo etukäteen :+1: Itse yleensä fiksaan tuollaiset lapsukset jos niitä on ja kuulostaa helposti korjattavilta jutuilta. Aurinkorasvaakaan en käsiin pistä ajellessa, joten uskon tän olevan riittävä siihen käyttöön mihin se on tulossa. Saa toki olla parempikin, mutta en ajatellut paria kolmea kymppiä enempää köyhtyä tästä varusteesta, kun kyse on kuitenkin vain parista putken pätkästä.

Motonetistä ym. selvistä paikoista ei löydy ja pyöräkauppojen verkkosivuilta on löytynyt vain pari täysin absurdin hintaista laitosta. Etsintä jatkuu.

Mieluiten koitan löytää omaksi, koska modailen tarpeen mukaan näitä. Kiitos kuitenkin :+1:

viimisen yheksän päivän aikana tyyliin toinen päivä kun en “liiku” vähintään joku 5 tuntia. Tai ainakin tarkotus ois ettei lähtis mitää sekoilee.

NUKUIN IHAN HELVETIN PITKÄÄN nyt kun kelloa katon!

Täs on mahikset että loma alkaa jo perjantaina ja 99% pääsen lähtee niinku viime vuonna:
mökille
yksin
pyörällä

oon hiukka täpinöissä ja töissä olo ei huvita ollenkaan

1 Like

Ei taida olla yksivaihteen omo-info kanavaa, niin täällä voine kysyä, millä mustat, oletettavasti öljyiset, sitkeät tahrat vaaleista ajovaatteista?

Ei millään.

Tuoreena voi koittaa käsitiskiainetta ja viileää vettä, mutta silti voi käydä niin että jää kiinni. Rauta (ja alumiini) oksidi jumittaa nailoniin vähän liian näppärästi rasvan kanssa.

2 Likes

Sappisaippua (huom, nimensä mukaisesti not vegan) on tosi hyvä tollasiin sitkeisiin rasvatahroihin.

1 Like

Oliko Kiinasta, UK:sta vai USAsta? Mulla on ollut kolmet NB:t ja näistä kaikista maista. Kiinalaiset kesti puoli vuotta, UK:ssa tehdyt ainakin pari vuotta ennen kuin annoin eteenpäin kun jalka leveni iän myötä, amerikkalaiset kesti kolme vuotta. Niissäkin rakenne vielä ehjä mutta pohjat kuluivat niin että vesi pääsee läpi.

12 posts were merged into an existing topic: Millainen pyörä on seuraavaksi in ?

Jos TDF on vedetty sandaaleissa, niin yhden vaelluksen tekee varmasti.

1 Like

geosminan laukut kans aika heikkoja

Joo joo. Höpöhöpönumeroita, mutta on niin kauniisti nousevaa käyrää, että pakko julkisen naureskelun uhallakin postata jonnekin :clown_face:. Kuntoilun ilot vasta näin keski-ikäisenä löytäneenä jaksan olla tohkeissani vaikka sitten vähän kuvitteellisestakin edistymisestä.

9 Likes

Taiteilin Loviisassa.

7 Likes

Turun kuvarastilanka ihan liekeissä. Tästä minä nautin.

6 Likes

Pari kertaa käynyt lyhyen ajan sisään niin, että kun on miettinyt, että pitäiskö mennä, niin rasti on vaihtunut kahdesti.

Toi lentokenttärasti tunnissa varsinkin kova ja vielä just sama kohta aidassa vaivauduttu etsimään.