Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Näistä vielä kiitos vaikkei nyt ihan toteutunutkaan. Eilen sakkas jo ennen Juvaa, nyt tullut vastatuuleen ja väsyneenä Kausalaan. Taidankin vihdoin ottaa ja nauttia vähän lyhkäsemmäksi jäävästä vikasta randopäivästä sen sijaan että yötä vasten puskisin vikan satkun kotio.

1 Like

Selviskö tää, ja jos ei nii osaatko hoitaa ite jos ois teippi ja tuubi?

En kestä, olin jo täysin turhautunu ku en meinannu löytää kuusiokoloavainta vaihtajan pultille joka kiinnittää sen runkoon (muutenki hukkaillu työkaluja huolella). Sit totesin et “tää sen on pakko olla” ja ihmettelin kun vaa pyöri tyhjää, että nytkö se sit korkkas?

Hiffasin sit et Deore XTssa on tosiaan tommonen syvennys jonka sisällä on se pultin kanta.

Ihan just lähen randolle ja jätän banaanikärpäset julmasti kuolemaan.

Löin tubeless sealanttia sisää ja kovaa ajoa :handshake: ainaki yön oli kestäny, kattoo kui pitkää pyörii mukana.

1 Like

Myydää visio festival liput 2 pv. Hinta: menijo

GoPro + rintamountti lainassa. Testasin arkiaskareiden lomassa. Tajusin että mulla on tapana paiskoa tavaroita, ähistä ja röyhtäillä.

12 Likes

Nauratti!

Itse samaistuin ja nauratti.

Ne ampuu Lohjalla vettä sadesäällä mitä tapahtuu?

E: nii tääl on tosiaa toi golf-kenttä.

Pystyiskö joku jeesaa tossa mun projekti bianchissa, sopivia osia kaipailisin myös.
Helsinki

Itselläni jaksu nolla sorry mutta olenkin paha ihminen. Uskon että palstalta muita avuliaita kyllä onneksi löytyy. Jumala heitä siunatkoon.

Mutta osaan minäkin vaivata silti muita kysymyksilläni:

Osaakohan kukaan sanoa kun muistaakseni täällä palstalla oli ennenmuinoin semmonen “fiksi-info” johon oli kerätty just kaikki kaikki tommoset perusasiat juuri siinä tarkoituksessa ettei tarttis jokaisen langassa aina uudelleen ja uudelleen samoja kyssäreitä käydä läpi.

Muistaako kukaan, tietääkö kukaan? Yritin ettiä mut en löytänynnä.

1 Like
3 Likes

Noni, kiitti mään!

Elikkäs.

Lukaisepas 111henkka tuo allaoleva läpi, sieltä pitäs löyty vastauksia moneen pulmaan:

https://web.archive.org/web/20181228141658/http://www.yksivaihde.net/site/fiksi-info/

Tuo on oikein hyvä info,
Muttei varsinaisesti ratkaise tätä projektia.

Nyt kannustan jatkamaan vaan. Kun oot perehtyny asiaan enemmän, kehotan kysymään sitten jotain spesifimpiä kyssäreitä kuin yleisellä tasolla “apuja”. Saattaa saada paremmin vastauksia sillai. Hauskaa päivää sulle, jäbä!

2 Likes

tässä konsta vois olla hyvä topsu

Saisko tälläset menemään tuohon?
Ilmeisesti ITA keskiö tuossa, uusi keskiö/adapteri?

Ja onko joku tietty sinkulakitti mikä tuohon sopii?

Whatten tuol on 13,5 astetta ulkona. Oon iha kädet jäässä. Mitä tapahtuu hyvää joulua

3 Likes

Voip mennä kylpytakki päällä kuistille vilvoitteleen saunan jälkeen, kylmän oluen kera.