Yksivaihde Twitter

Ajaessani nurmea vetoavusteisella ruohonleikkurilla kieltäydyn aina itsepäisesti käyttämään vetokahvaa. Tuskin olen ainoa? Liittyykö tämä YV -elämäntyyliin?

väsyttää ja kiukuttaa >:(

6 Likes

Ihan vihoviimeistä paskaa ne avusteet imho. Tekee työntämisestä ja eritoten vetämisestä todella paljon raskaampaa.

2 Likes

Ne avustusvehkeet tekee tosiaan siitä ilman avustusta liikuttamisesta tarpeettoman hankalaa. En oo niin änkyrä että työntäsin semmosta vehjettä ilman avustusta. Sen verran änkyrä kyllä oon että ihan hyvin voisin ostaa leikkurin, jossa ei oo avustusta.

1 Like

nyt olisi tärkeintä pysähtyä hetkeksi miettimään mikä on mennyt elämässä pieleen jos on joutunut tilanteeseen missä joutuu nurmikkoa lyhentämään

11 Likes

Antaa kaiken ruohon kukkia.

: D

kiitos piristi! (:

ei vittu miten voi joka kerta olla niin saatanan vaikeeta ihmisraukalle vaihdelevarikiekon tiputtaminen hahloihin? miten vitussa se vaihtajakin onnistuu olemaan koko ajan vittu tiellä?

2 Likes

Olin joskus tuossa tilanteessa. Eroon pääseminen oli aika kivulias prosessi.

ihan hyvä tommonen japanilainen Houcho vihannesveitsi kun sillä leikkaa leipää kuin voita ja paprikaa ilmasta. Lisäks näyttää mageelta, eli siltä että sillä on hyvä hakkaa ihmisiä. Ei tarvii lähtee erikseen larppaa mitään taistelupuukkoja. Oon aina halunnu japanilaisen keittiöveitsen.

1 Like

Tästä inspiroiduin ja teroitin keittiöveitset, kyä ny kelpaa!

3 Likes

Aah veitsien ja saksien teroittelut. <3

Olihan eka perusjuttu kunnossa eli vaihtaja naksuteltu pienimmälle rattaalle? Sen jälkeen pari niksiä mitä voi kokeilla: älä tähtää akselia hahloihin vaan levyä jarrupalojen väliin, ja käännä käsipelillä vaihtajaa taaksepäin ja häkkiä eteenpäin. Jos oot pyörän takana kumartuneena saat työrauhaa käsille laittamalla satulan perän hartian päälle.

1 Like

Mulla unohtui kerran akustinen kitara junan hattuhyllylle. Tapahtui matkalla Orivesi- Tampere. Kitaran sain takaisin vr:n löytötavaratoimistosta Helsingistä 5 päivää myöhemmin. Melkoinen helpotus.

Tämä muistetaan.

Italian Etelä-Tirolista terve. ”Muutama” saksalainen/itävaltalainen täällä pyöräilemässä Ortliebit tarakoilla.

1 Like

Herra Murphy tuli kylään. Torstaina olis startti, kolme päivää ajoa tiedossa.
Ja mulla on alaselkä/häntäluun seutu kipeytynyt.
Yöksi buranaa, pari relaksanttia jäänyt yli vanhasta reseptistä…
Näillä mennään ja loput on

Rolling Dice GIF | Gfycat

1 Like

Toivottavasti relaksantti toimii. Mulle lekuri kirjoitti viimeksi Norgesicia (jenkeissä kauppanimi Dolan, höhö) eikä niillä ole tomusokerinkaan vertaa vaikutusta noidannuoleen. Hirmu osaaottavasti kyllä eläytyi että hänelläkin veneennostokaudella selkä kärsii.

Tänne Murphy toimitti vaihteeksi flätin, uus minipumppu olikin täysi susi ja vyölenkissä roikkuva presta-adapteri osoittautui varmatoimiseksi sielun irrottajaksi. Sieluani en saanut takaisin ennen kuin kotiin taluteltuani.

1 Like

Mulla kyseinen reissu on peruuntunu jo ainakin kaksi kertaa sairastelujen takia.
Alkaa olee sellainen apaattinen ja kyyninen olo mitä tulee kaikkeen plänäykseen, paras kun ei suunnittelis yhtään mitään.
Mutta koska perhe niin ex tempore elämäntapa ei ole mahdollinen.

1 Like

Munki piti nyt aamulla lähtee Kolille pyörällä, ois nähny hitosti uusia teitä ja eka varsinainen touring-reissu pyörällä ja ois nähny yhen vanhan kaverin, jonka luona oli tarkoitus majoittua. No eikö se tullu eilen kipeeks ja reissu siirtyy. Että kyllä tässä reissuepäonnea on selkeästi liikkeellä.

Mä oon kyllä saanu selkäkivut talttumaan aika nopeasti Norgesicilla ja Arcoxialla. Pari kertaa on alaselän vetäny niin jumiin että kaikki paitsi makaaminen tekee kipeää, parin päivän kuurilla on menny ohi.