Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Mite ois rovanniämi

1 Like

Ehdotan jälleen Forssaa.

2 Likes

Onko Espoo ollu vielä kertaakaan?

Voi helvetin perkeleet. Miten osuukin ärsyttävää porukkaa just silloin bussiin, kun on itse unohtanut kuulokkeet kotiin.

Voi saatanan perse.

Enää kaksi tuntia noiden idioottien idiotiaa.

2 Likes

erittäin vaikea sanoa onko nuoriso pilalla

1 Like

En sitä sanonut enkä sitä vihjaillut. Ei ole.

no siis nuorisohan tuntuis nykyään olevan todella awesome, ite tässä lähinnä mietin että mitä siitä ajattelis ettei nuaret viihdy yv:llä vai kannattaako ajatella mitään.

2 Likes

Laittakaa joku Jopolla keulimis + monsterin juonti topi nii kyllä niitä nuoria sinkulakuskeja alkaa löytyä. Lumijoen ja Limingan läpi ajaessa jokanen nuorisolainen keuli kohdalla.

3 Likes

Sanoisin et fiksit oli trendi ja tää on väärä some nykypäivänä.

Olen sanonut tämän ennenkin. Ekat ratapyörillä kadulla ajavat näin kolun pihalla 80-luvulla. Me nelikymppiset ei oltu ekoja, ja toi kakskymppisten fiksipahisten skene vaikuttaa elinvoimaiselta.
Ei ne valot sammu sanomalla.

2 Likes

mä en lähe mihinkään, only fixed gear is real

3 Likes

Avasin vessan oven ja pelästyin pahanpäiväisesti kun siellä oli jo joku.

Ei voi muuta kuin peniksensä muualle kärrätä.

Mua kyllä vituttaa että foorumit on mukamas väärä some. On WhatsAppille, Redditille ja Discordillekin omat käyttönsä mut ei harrastefoorumia voita mikään.

11 Likes

Keskustelufoorumit on aivan ylivertaisia. Siksi ne on vielä olemassa, vaikka noita erilaisa chättijuttuja on tullut ja mennyt.

Keskustelu vs chätti.

1 Like

Olennaisen kiteytit tässä. Onhan tää twitterketju yks chatti, mutta jos jotain oikeesti vakavaa speksataan, raportoidaan ja tallennetaan jälkipolville niin edelleen foorumit best.

1 Like

sehän alkoi kivasti, oli pasela päästänyt eilen kotimatkalla jonkun lohkareen tekemään hitaan flätin. piti sit kaivella joku vaihtopäällyskumi aamutuimaan, kun oli pari ikävän näköistä viiltoa siinä paselassa ja kiinnostus jatkuviin renkaanvaihtoihin/paikkauksiin aika matalalla.

Jännä kun tätä ”ei täällä foorumilla kukaan enää ole” mantraa on hoettu nyt vuosia ja silti ihan fiksun elinvoimaiselta meno täällä näyttää.

Ja jokainen voi katsoa peiliin jos mietitään syitä miksi ei new gen täällä viihdy, onhan tää meno välillä vähän ollut typerää ja varmasti uudelle henkilölle luotaantyöntävää.

6 Likes

Suht monen fillaroivan kaverin suusta kuullu, että just tää on ollu syy miksei foorumille kirjoittelu tai foorumin lukeminen kiinnosta pätkääkään.

10 Likes

Instagramiin päivittely on varmaan helpompaa kun sisältö on lähtökohtaisesti suunnattu kaikille. Täällä sitä julkaisee vain tietylle ryhmälle asiaan perehtyneitä, joilla voikin olla sitten mielipiteet yms. valmiiksi ladattuna.

Pienet on murheet, mutta kyllä ärsyttää vastaanottaa tori.fi:stä notifikaatioita uusista Surly-kamppeista ja sitten ihastella ilmoituksia kultaisesta Crescent kaupunkipyörästä ja jostain Konan putkiosista. Hakusanojen väärinkäyttö on kyllä perkeleestä tavallaan.

1 Like