Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Asiatopeista “Navat” on useimmin esillä, kun hakee sanoilla “miche carrier”.

No helkuta, etin vaan Miche Pistalla, mut tuli vähä liikaa osumia

Dyykkas 30 Kinder-munaa, happy rakentelu-sessions.

8 Likes

Kiitos.

Koklaan josko nyt ehtis käyä vielä pyörähtää poluilla ennen pönttömaratonia.

3 Likes

jännittää onko lopputulemana kakka_roller94 :grimacing:

6 Likes

hahah.

Tutkin lisää yksityiskohtia niin nää on väärillä päiväyksillä. myöhempää tuotantoerää kuin oletetut salmonellamunat.

1 Like

Jos suunnittelee pyöräseikkailua niin mikä on todennäköisyys että edellisenä iltana alkaa tulla kurkku kipeäksi
Omalla kohdalla huitelee lähellä 100%

2 Likes

Oli kyl mahtava idea käyä eilenillalla repimässä kahteen pekkaan 140km @ 35km/h niin että pääsee 21:30 kotipihaan kun tänä aamuna oli lähtö kaverin polttareihin ja kello soi 5:30.

Ihahhirvee olo. Eihän se uni tuommosen jälkeen kovin helpolla tullu. Ehkä tässä pääsee takas elävien kirjoihin sit Tampereella jos nykäsee jonkun järkyttävän kebuaterian ja pari olutta.

6 Likes

Toi on kyl parempi järjestys ku vetää torstai-yö firman kesäjuhlissa ja lähteä perjantaina duunin jälkeen ajamaan Poriin. Eiku Harjavaltaan.

2 Likes

Onneks lähtö vasta illemmalla, ehkä päikkäreiden jälkeen maailma näyttää erilaiselta

Kyl mä sinne Yyteriinkin vielä ajan. Vähä lungimpi aikataulu ja alle 100 ylimäärästä soratiekilsaa, niin ei välttiin haittaa juhliminenkaan.

1 Like

Elokapinan järjestämä kriittinen pyöräretki tapahtuu tänään klo 16. Lähtö Töölönlahden puistosta kapinakeskukselta.

3 Likes

Ajoin tänään ties kuinka monetta kertaa yhestä risteyksestä (pyöräväylä) ja hieman avauduin vastaantulevalle pyöräilijälle, kunnes hetken päästä tajusin, että uittu, minähän se olin väistämisvelvollinen. Kyllä nolotti loppulenkin. Pahoittelut!

1V14V? Onkohan?

kiinnostais khyl mikä homma

Lahden synttäreissä huudettiin Turkua mutta menikin Tampereelle. Tampereella huudettiin Turkua mutta oliko edes mitään viime vuonna? Onks viime vuonna huudettu mitään?

jos ei kukaan ota palloa tosta niin ei paljoa huutelu auta, aiemmin ainakin on pidetty huoli että voidaan merkitä pieneen mustaan kirjaan kuka hoitaa ja missä :fullhd_think:

image

3 Likes

No siis mua katteltiin aika sillä silmällä siellä Lahdessa ainoana Turun edustajana (vai oliks Grobi siellä hmm) mut sanoin jo silloin etten järkkää. Oon ennenkin maininnu Turun Pyöräpajan joka on vissiin ainoa alaa liippaava järjestäytynyt taho Turussa tällä hetkellä. Nuoremmat soihdunkantajat ei vissiin paljoa tätä foorumia lue.