Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Onko Chrome vielä ihan hyvää tavaraa vai onko taso laskenut? En oo seurannut foorumia enkä mitään

Hittoku on taas turhamaisia ongelmia, mut rasittaa kohtuuttomasti pestä fillaria naisystävän luona. Kylpyhuoneeseen ei mahdu ja ulkona on ihan hanurista hinkata. Eikä kasuaali kommuutteri-nainen jaa tätä mielen ahdinkoa, vaikka parhaansa mukaan yrittää ymmärtää purnaamistani. :smiley:

1 Like

Väittäisin, että pyörän peseminen vituttaa about kaikkia jotka asuu kerrostalossa. Onneks mulla on sentään vesiposti seinässä, mut kyllä siitäkin on vielä matkaa siihen että on vesiposti ja siihen kiinteästi asennettuna letku ja suutin ja kaikki tarvittavat pesuvehkeet lähellä, eikä tarvii tuoda märkää pyörää asuntoon/asunnon läpi parvekkeelle kuivumaan. Vaatteissa kulkee ihan tarpeeksi hiekkaa sisälle muutenkin. Kerrostalolähiössä sitä letkua ja suutinta ei voi laittaa ainakaan pysyvästi kun ne häviää siitä, ei edes vesipostin avainta voi pitää siinä vaan sekin pitää pitää jemmassa. Suihkuun en sitä öljyistä ja kuraista pyörää halua itsekään tuoda ja vielä enemmän sitä vastustaa vaimo, ja ymmärrän hyvin kyllä että miksi.

Mut sillon ku oon porukoiden luona ollu niin ai että se on helppoa pestä pyörä. Käännät vesipostin hanan auki, huuhtelet ruiskupistoolilla, peset, huuhtlet ruiskupistoolilla. Autotalliin kuivumaan. Ei paskaannu kämppä eikä tarvii aina pystyttää ja purkaa mitään pyöränpesupistettä seinänvarteen. Oispa.

2 Likes

Oon leikitellyt asian kanssa, että kävis vaan taloyhtiön saunatilojen suihkussa huuhtelee pyörän, ja kiikuttaisi siitä sitten varastoon kuivumaan. :grin:
Tai sitten pitäis mennä Kärcher kaupoille.

Nyt kun en asu enää samassa osoitteessa, niin voin paljastaa tehneeni niin useamman vuoden. :smiley: Taloyhtiöllä on harvemmin keskellä päivää saunavuoroja joten sillompa siis. Siivoo vaan jälkensä ja kattoo ettei tuki kaivoa.

2 Likes

Twitterissä käsitelty viimeaikoina seuraavia aiheita:

1 Like

äiä =D

Käyttäkää tosiaan sitä hakua nyt kun se toimii

Kyllä täältä topsuja löytyy joka lähtöön.

3 Likes

Ai eiks Twitterissä saa purnata… Sori, peräännyn.

emmä iha noinkaan sanois, oleellista lienee että asiakeskustelulle eri aiheista löytyy monesti entuudestaan omat topicit ja silloin on helpompaa tiedon jäsentelyn kantilta että se keskustelu pysyy oikeissa topiceissa. off-topic-topsut nyt on vähän 50-60 :smiley:

tässä pitää kans tietää se että vanhan softan sisäinen haku oli vähän enemmänkin kuin 50-60 ja siinä oli sitten joku “site:yksivaihde.net” -googleboksi joka sekin oli vähän niin ja näin.

enemmän ehkä twitter-topic on ongelmallinen kuin “offtopic” ylipäätään pyöräilyn asiayhteydessä mutta YMMV.

~ Merkk@rin Pohdintoja, laidasta laitaan pelkkää örinää ~

kun offaria on niin jatketaan tukevasti väärässä langassa.

miks koko ajan tota uutta hakuu ylistetään? En mä ainakaan löydä sillä mitään järkevää kun se ei taida osata ”taivuttaa” sanoja. Tai jotain. Ennen vanhaan menin googleen ja kirjoitin epämääräsiä hakusanoja ja sitte perään site:yksivaihde.net ja hyvin löyty aina mitä haki. Nyt ei löydy sieltäkään oikeen enää mitään sivustouudistuksen myötä.

tää. en hiffaa miks pakottaa tota hakua palsta hakua ihan perus guuglailuissaki.

Palstamoottorin sivurakenne ei enää oikein sovellu hakukoneen indeksoitavaksi, kun ei ole erillisiä sivuja. Ite kyl tykkäsin antaa googlen pysyvään historiaan myös yv haut. Oli se sen verran hyvä hakukone.

mää oon kyllä hausta ihan tykänny mutta taidankin olla uusi täällä

2 Likes

Kukas bongailee jodelissa rollereita?

1 Like

Noikin on vasta mustia. Montakohan on näkyny jos laskis muutkin värit

Mä bongasin tänään aamukahvia särpiessä keittiön ikkunasta varman kevään merkin: vaaleanpunaisen aerospoken.

1 Like

siks kirjotan vaan osan sanasta ja ehkä jonku toisen mikä liittyy ja nautin tuloksista :thinking: :man_shrugging:

Olen tutustunu Gabor Matén ajatuksiin addiktioista, kiintymyksestä, aitoudesta ja adhd:sta. Huh. Osuu syvälle.

1 Like

mää kattelin jotain sen jutteluita riippuvuudesta tuolta youtuben netist ja sillä oli munki mielestä ihan hyviä pointteja siä. ja kiva tyyli puhua.