Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ei voi pitää mitenkään paikkaansa koska en oo koskaan puhunu sun kanssa tv-sarjoista sanaakaan.

Sarjat jotka on jossain elämän vaiheessa päässy mun lempisarjoiks on
-nalle luppakorva
-maailman ympäri 80 päivässä
-macgyver
-katuhaukka
-robin hood
-salkkarit
-sopranos
-skam
-vakoojaverkosto

1 Like

-aikuiset

South Park tai Kylmä Rinki varmaan vikat sarja, jotka vois laskee lempisarjoiksi. Siis semmoset jota tuli katottua TV:stä sillon kun ne ilmesty. Omaan aikatauluun sovitettuja DVD-bokseja tai striimausmaratoneja ei sit lasketa. Kyllä mielitekojen eteen pitää vähän uhrata vaivaa että ne on sen nimen arvoisia.

Mennääks meille kattoon Band of brothersia vai TV-topiin? Televisio ja muut hässäkät

2 Likes

oho, viime jouluna tuli 8 vuotta fixed gear elämäntapaa täyteen. onnea vaan: minulle

8 Likes

Kenenköhän valkoista fixie-baikkia kokeilin koffarissa ehkä vuonna 2008? Jotku isot dekalit viistoputkessa oli. Brakeless tietty. En muista siitä kauheesti enempää, koska. Noh, koffari ja meikä junkunen 2008

Olipas Pienen Merenneidon JYDi topsu hauskaa luettavaa.

Mulle taitaa tulla tänä keväänä kun 2013 keväänä rekkasin yv foorumille.

Perhana ku tekis mieli ostaa seksikkäitä vintage ratarunkoja yms shittiä mut kukaan ei myy.

On. Harmittaa kyllä, että JYDin mainosvideo on kadonnut kokonaan internetistä. Youtubestakin löytyy vain Sylvester “Junkyard Dog” Ritterin elämäntyöstä kertovia pätkiä, kun hakee All Cityn JYDiä… Toisaalta, mä oon ajanut JYDin ja Goblin Shamanin perässä Paldiskin rannoilla auringonlaskussa, eli en voi valittaa.

Oma suosikkini merkkarin topsuista on tietty Fausto Coppi City Master, joka on kyllä kunnon full hd tykiting feat. The Hella alusta loppuun.

en tiedä kumpaan topiin postais ni postaan tänne: tärkeää asiaa fasismista

Just tässä joitain aikoja takaperin lueskelin isommankin kasan vanhoja lankoja eri hahmoilta. Aivan hymyilytti,
Noin muuten aika hiljaista tässä on pidellyt ja kunnon ajotkin olleet naurettavan vähäistä verrattuna vanhaan normaaliin. Se on heti kun ei tuota työmatkaa tule niin droppaa. Ikinä kun en erityisesti lenkkeilyn ystävä ole ollut ihan vaan sen lenkkeilyn suhteen. Mieluummin aina jonnekin menossa, uusia paikkoja tutkien tai sitten kisaten.

Kuromorilta löytyis

Tääki on hyvä joo.

Joo, mut vähä turhan tyyriitä.


Tänään kävin kivijalassa ostamassa käpyä. Myyjä ei tajunnu mitä mä haluan, enkä ite muistanut mikä se oikea nimi on. Sain lopulta kävyn kuitenkin.

2 Likes

Siis eikö sen oikea nimi ole käpy?

1 Like

Tähtimutteri :point_up:

2 Likes

Aivan niin onkin. Käpy kyllä paljon parempi

3 Likes

Näki varpuspöllön.

On se pieni <3

6 Likes

Mä en ole ikinä nähnyt, vaikka olen yrittänyt! Oon kade.

Kohtahan taitaa olla taas pöllöin soidinaika, eli voisi pitkästä aikaa mennä jonnekin yöretkelle huhuilemaan.

5 Likes

Honkasuon metsissä olin eilenillalla kuulevinani huhuilua.

4 Likes