Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Kimin laukkuun meni loputtomasti olutta 2014

3 Likes

Mun vatsalaukku vetää olutta enemmän ku olkalaukku

4 Likes

Kotipizzan auto meinas ajaa päälle kotipihassa. Olis kai pitänyt mennä avautumaan kuskille (joka ei tainnut ollenkaan huomannut mua), mut en jaksanut seurata sitä toisen rapun edustalle.

1 Like

kuulin että Suomen populaatio on kutistumassa, hitto ku nyt jo on vaikeeta löytää tarpeeksi pieniä polkupyöriä, whattado?

1 Like

toivot että kutistuu tarpeeksi niinnon niitä kokoja sitten sopivasti

1 Like

-nelikanttikeskiö_tyyppi

fuckyou

mikäs tilanne topo designisin suhteen

Ne vaan vaikeni

2 Likes

Sliksit alle Hesalassa. U/M?

1 Like

M, riippuu missä ajat

Durano/t-serv kombolla Maunulasta Vantaalle nyt ainakin pärjäsi hyvin. Mitä nyt kivet rapisee ja mahdolliset jatkot tappajasepeli topikissa

4 Likes

Joo tää gräveli on se mikä mua epäilyttää mut toisaalta se ei aja joka pelkää.

Eilen oli ihan jees Käpylä-Pasila-Vallila-Kallio-Töölö -akselilla Paseloilla, olis voinut ajaa slikseilläkin. Sepeli rapisee vahvasti.

Siis slickseillä pärjää kelillä ku kelillä ja jos ei pärjää, nii yrittäkää vaan pärjätä.

9 Likes

“ting!”, tiuskahti thunderdome tupittoman terästangon tipahtaessa tassuista top tubeen. tikahdun tuskaani.

1 Like

Kyllähän tässä Barentsenin Monstertrack-youtubea katsellessa tulee mieleen, että olispa jo kesä. Mutta tosiasia on, että ulkona on sumuista ja sataa koko illan epämääräistä. → Ajamaan.

Kesällä uusittu vapari pyörii aamuisen raksahtelun jälkeen vapaasti molempiin suuntiin kuin puolukka pihalla. Kaivellaanpas siis lähiliikenneaikataulut esiin, jos vaikka töihin pääsisi. Kaksi viikkoa sitten keskiö poksahti kotimatkalla. Reilun vuoden ikäisillä, nahkaisilla talviajokengillä ei kyllä enää paraatiin olisi asiaa, vaikka edelliset vastaavat eivät näytä luovuttamisen merkkejä moninkertaisen käyttövoluumin jälkeen. Talviajon crosskingit näemmä pykivät pienillä viiltohaavoilla koko kehän mitalta molemmin puolin. En minä muuta, mutta koskaan tällaisia ongelmia ei ole ollut ennen harjasuolausta.

4 Likes

Marathon Plussat. Sebels on ihan sikana.

Eka kommuutti ilman nastoja. So silent. Feels good man.

6 Likes