Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Miksi kaikki on out of stock kaikissa kaupoissa?

1 Like

Maailmasta loppuu tavara.

noku oon vähä tässä koronan aikaan ostellu

Jos sitä tänään menis toimistolle… Siinä olis hyvä tekosyy ajaa pyörällä.

Tekipä hyvää ajella taas!

https://www.instagram.com/p/CKWOinjhus5/?igshid=11ecdcq0io7vd

1 Like

Ois jaossa kymmenen sydäntä. Ketkä haluaa?

1 Like

Flätti, voi perse. Ja varakumi ym. kotona. Piti hypätä metroon ekan kerran sit viime talven. :triumph:

1 Like

Ostin elämäni ensimmäiset nastarenkaat polkupyörään koska instant death tuolla ulkosella ei kiinnostanut. Nyt rapina vituttaa.

sain kans talvitakin eli plussaa pukkaa

Tilasin liukulumikenkien(sukset) lisäksi vielä kompaktit käppäily-lumikengät lähiseutujen puuteri lumilautailua varten eli talvi jinksattu munkin puolesta. Sori siitä.

jaa mä kelasin et se olin vaan minä

Meinasin töissä tilata lisää DUB-keskiöitä kun asensin viimeisen.
Tukkurin sivuilla lukee “next in stock - June 2021” :slight_smile:

Kävin tänään ostamassa 33€ osan kivijalasta hintaan 69€. Viimeinen oli (koko euroopan viimeinen?), ja myyjähenkilöt siinä sitten samalla tuuttasivat lisää omaan ostoskoriinsa, ja naureskelivat että toimitusaika 18 viikkoa.

keulahuoltoa kyselin, mutta ei-oota vastailtiin, sillä tiivisteitä ei ollut. saavat mahdollisesti toimituksen joskus keväämmällä.

Oon parin kuukauden ajan haaveillu kahvakuulasta mut aika heikolta näyttää saatavuus. :man_shrugging:

Aikamoista ostoskelua oli jo pari kk sitten. Bike24 GRX600 läjä olis kelvannu sellasenaan mut out of stock minkä seurauksena palaset neljästä eri kaupasta että sai tarvittavat romut. Toivon mukaan ei oo tarpeita ennen 2022.

Mulla on pari käyttämätöntä. Eiks kaikilla ole?

No ei.

Mitä seurannut duunin työsuhdefillareita hankkivia, niin sielläkin aika paljon törmätty siihen, että ei ole pyöriä tarjolla tai toimitusaika 6-18 kuukautta.

Campankin osat alkaa olla out of stock. Pitänee katsoa, että puuttuuko jotain kriittistä projekteista.

tsekkaa oisko piikkimaton ja adiemuksen levyn välissä

4 Likes