Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

olet aivan oikeassa. haluatko, että avaan kommentointiani hieman?

Ei kiitos, se pilaisi mun vitsin

1 Like

Mä niin firman ainoana ihmisenä samaistun tähän ja jatkan firman pikkujoulu-lounasta… yksin.

4 Likes

Ensi vuonna sitten Wiskari keikalle

1 Like

Mulla on 58 koon maantiepyörä myynnissä filotorilla. Ostajaehdokas lähestyy kysymällä mittoja, kun näyttää isolta. Mittaan ja ilmoitan 58 mitat. Ostajaehdokas ilmoitaa, ettei osta kun on varmaan liian iso, koska

16 Likes

Saattais olla kiusaus vastata, että juu iso on, mutta herra ei vissiin muutenkaan ollut kolmipyörää etsimässä.

1 Like

Ei se ole iso, se vaan tuntuu siltä.

2 Likes

Sen verran hyvä stealth-promootio Tassulta, että piti ihan käydä ettimässä se ilmo.

Ohan siinä emäputkessa mittaa vähän enemmän kuin tavan 58-rungossa on tottunu näkemään. Oisko sit bb-droppia vähemmän kuin maantiepyörässä yleensä? Ja integroitu laakeri kans hämää.

Sit tietty nää kompaktigeot on sotkenu kans sitä, miten noita kokoja kukakin valmistaja ilmottelee, mutta tossa nyt ei ees oo mikään kompaktigeo.

Arvasin, että joku sherlock käy kattoon. :+1:
Joo, se emäputken alue on aika massiivinen.

Mitä opin tänään: jos wolt-tilauksen toimituksessa on ongelmia, ei puhuta Wolt-lähetistä vaan lähettikumppanista.

1 Like

kaleeriorjakumppanissa on kyllä kiva ja sympaattinen klangi

1 Like


nää on kivoi

6 Likes

Nyt se iski tännekin se Helsingin palkanmaksusekoilu. Onneksi on taloudessa luottokortti :expressionless:

1 Like

ikävä herätä aamulla ilman rahaa.

forces ite ei onneks tarvii tommosia miettiä.

oispa puhelin ni vois hakee töitä.

eiku nii vittu eihän töissä käymisestä saa enää nykyään rahaa tai en tiiä onneks vantaa on lähellä.

3 Likes

joku 20 timmaa kuukaudessa ois just kova.

1 Like

:flushed: MITÄ

Onko Velosolex tehnyt paluun

1 Like

melkeen mahtuu pokepalloon.