Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

25 posts were merged into an existing topic: Keskustelua fillaripolitiikasta

5 posts were merged into an existing topic: Alkoholinkäyttö topikki

Mun eilinen twitter horina siirrettiin politiikkatopikkiin. Varmaankin vahingossa, kun eihän siinä ollut mitään politiikkaa. Ei se mitään.

2 Likes

Jooh.

Hups sori siitä, siirretään takaisin. Aikaleimat pitää korjata erillisellä tausta-ajolla, jonka suoriutumista venaillessa postausten järjestys on hetken viturallaan mutta eiköhän se piakkoin siitä e. suoritettu

6 Likes

Mä jotenki tykkään erityisen paljon tästä foorumista just tänään. Kiitti tyypit!

5 Likes

Just best kiitos ja ole hyvä

Menen tästä ajamaan taas tuhannen kahveissa

1 Like

aika vähentää mdma intake

Screenshot_20220928-171355

Oispa mdma mitä intake.

saippualaatikko tarakalle ja sitten vaan sanaa levittämään

Olen niin onnellinen että mulla on yhdessä pyörässä täyspitkät teräslokasuojat kiinnitetty neljästä kohtaa, molemmissa päissä.

6 Likes

twitteri on kuollut eläköön uusi twitteri

3 Likes

Tää pomppas tuolta aikaleimahässäkän seasta ja mjua jäi kaivelemaan, että ymmärsikö kaikki tuon kommentin oikein.

  • Vitsi duunissa nukkumisesta
  • Vakavaa puhetta paikkaan sidotusta duunista
0 voters
1 Like

17 posts were merged into an existing topic: Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

joku tyyppi on kuun alussa whatsapissa englanniksi moikannu, kysynyt miksi mä en oo jo nukkumassa ja kysyny että kuka mä oon. En ees kysyny kuka se on. Nyt se sano uudestaan “hi”.

Course of action?

Block

1 Like

taitaa olla pakko, nyt se soittaa mulle.

Nyt on märän asfaltin hätäjarrutus kokeiltu, joku valoton & heijastimeton jalankulkija astui pimeästä metsästä suoraan mun eteen pyörätielle. Hyvin pysähtyi mut siis yhhhh ei ollu kiva tilanne.

1 Like

itse pannutin

1 Like