Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Mummola on Ruottisenharjulla, joten lapsuuden kesät oli aika sääskipitoiset. Muistikuvat, että Pudiksen kesät on aina helteiset ja hillaa on ihan helevetisti. Niiden yhdistelmä ja suo on oman elämän helvetti. Sinne varmasti päädyn kun aika jättää. Syksy taas sitte :heart:

2 Likes

Meinasin mennä lenkille vaihdepyörällä, mutta heti pihassa iski paniikki kun tuntu etten osaa pysähtyä. Vaihdoin sitten tutun ja turvallisen rollerin alle.

Muutenkin kauhee stressi ja kuumotus liikenteessä. Johtuu varmaan liian vähästä nukkumisesta…

3 Likes

Ajattelin harventaa tontin vierestä pois kaikki alle 90mm halkaisijaltaan olevat puut ja risut. Millä mä estän että haavat ei puun kaadon jälkeen ala rehottaa uudestaan ja samoin risukot?

Haavassahan ois se kuorinta hyvissä ajoin ennen kaatoa, mutta se on mun käsityksen mukaan pidemmän linjan prosessi… Yks tapa, mutta ei toki mikään pihaystävällinen, ois myllertää maa ja keräillä ne juurenpätkät veks.

Kuori noin metrin matka alhaalta ja anna olla vuosi pari. Vaihtoehtoisesti sit ajelet siimaleikkurilla niitä versoja sen saman pari vuotta niin ajastaan lakkaa. Tai voi sen myrkyttääkin jos moraali semmosen sallii.

Älä nyt @Konsta, nehän on selvästi tärkeä yhteiskunnallinen toimija meidän ja ympäristön asialla.

edit. eiku sori nyt ymmärrän just juu

Koko haavikkohan on sit yksi organismi samalla tavalla kuin sienet. Se odottelee tyytyväisenä maan alla jos kaadat kaikki rungot, ja sit kun se on tyytyväinen olosuhteisiin, sieltä se pinkoo taas ylös.

2 Likes

mies ei suostu kysyy piffolta niin miten on tuota tarviiko Lepiksen keikoille nykyään ostaa lippu etukäteen

Pystyyköhän tuolla edes järjestämään ratapyöräajeluita?

Aikamoinen kontrasti kun just viikonloppuna vedettiin hellelukemissa ja tänään sai sit vetää pitkää bibsiä jalkaan ja ohutta takkia ja hanskaa yläkertaan. Talvi tulee, jee. Ja joo, eka kerta tänä syksynä valojen kanssa.

1 Like

ja pipo. siis oikeesti. mä en pidä yleensä pipoa edes talvella koska mun korvalehtien verenkierto on vaan niin yli-inhimillinen mutta eilen ois kyl halunnu myssyy.

On kyl ollu ti-to aika kova paluu ns. arkeen. Hyi hitto, kohta varmaan pitkää kalsonkia kaivettava hyllystä.

1 Like

Viileydestä huolimatta mahtava, aurinkoinen sää. Ei harmita yhtään lähteä polkemaan vastatuulessakaan töihin aamulla. Paitsi jos takarengas on lutussa, eikä ehdi vaihtamaan ja joutuu menemään autolla. Se harmittaa.

1 Like

Eka pipopäivä

Oli muuten.

Vois laittaa itsekin rappat myyntiin ja ostaa tilalle foxia ja troy lee designiä.

1 Like

woaaahhh tyyliin eka kerta kolmeen kuukauteen ku on semmonen olo et tekee mieli ja pystyy tekee semmosii arkisii ihan vitun tylsii juttuja jotka vaan pitää elossa ja ready-to-function O_O

7 Likes

Juo kahvia ja kuuntelee hissimusiikkia Järvsössä.

2 Likes

Siitä se lähtee! Parempaan päin :blush:

1 Like