Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

No mitä oot oppinu? Tirsk

4 Likes

Näyttökuva 2022-6-3 kello 16.53.02

eka kommuutti töimaille post-covid - ei ihan mahdottoman hirveää, mutta melko lämmin tuli jossain kohti ihan yhtäkkiä ja yllättäen - ajelin kyllä todella epä-täysii ihan kunnioituksesta hengityselimistöäni kohtaan.

2 Likes

Jotenki hävettää että käyttäny nettikauppoja kevään aikana aika estotta. Mutta kivijalan on vaikee kilpailla valikoimassa ja saatavuudessa.
Niin ja se, että on ostanut uutta kampetta käytetyn sijaan…
Onneks tulee sitten taas talvi ja tulee ajettuu enemmän romuilla ja kaiken maailman kasaan parsituilla kamppeilla.

1 Like

Melkein kostuu silmät tota ekaa jaksoa kuunnellessa.

7 Likes

Meillähän käytiin täällä ajamaanoppimisia jossain läpi. Ei tainnut olla oma topinsa vaikka voisi kyllä olla.

Loma-/duunimatkalla Pariisissa, ollut siisti nähdä a) älytön määrä vanhoilla maantiepyörillä tykittelijöitä b) millaisia peliliikkeitä ajoradalla jopa kaupunkipyörämummiksilla ajavat tekevät etenemisnopeuden maksimoiseksi.

Se kaupunkipyöräsysteemi myös oikein kiva. Itse pyörät on liian pieniä mutta niissä saa sellaisen dropper post/jones bar -aeroasennon kun väliaikaisesti tuntuu siltä että elämässä ei tarvii jarruja.

1 Like

Kuinka kauan pienen heiton rihtaukseen pitäs mennä, ja miksi mun vastaus on aina 2h?

Vartin homma missä menee tunti ja vartti

2 Likes

mustAfa: niin mitäs erikoispyöriä sulla on liikaa?
En tarvii ehkä mitään, mutta en ehkä edes tiedä mitä mä tarviin.

No tarviin arkipyörän, mut ehkä erikoisarkipyörän.

Päivän mirtatsapiini-moments;

Intensiivisiä seksiunia

“Ei vittu, laitoin kävelykengät lukkopoljinpyörän kaa”

“Vois laittaa yhen bissen jo pakastimeen”
“Vois ottaa sen bissen pois pakastimesta kun otan nyt torkut”
“Eihän täällä pakastimessa ole mitään bisseä”

“Ei vittu, laitoin kävelykengät lukkopoljinpyörän kaa”

“Ei vittu, laitoin ajokengät flättipoljinpyörän kaa”

Laittaa pankkikortin tiskille Velobiassa
Alkaa etsimään pankkikorttia lompakosta

Kävin Velobiassa hakee jarruvaijeria
Tiskillä sanoin välittömästi “vaihdevaijeri”
Eiku siis

Olen loman tarpeessa

Unohdin veden vesipiipusta

Oliko se sit vaan piippu? Vai ceci n’est pas une pipe enää ollenkaan?

Joo tätä mäki jäin miettii.

Vois miettii lisää.

Kuivakabuhanseon.

1 Like

Alan olemaan niin univajeissa että lintujen kiljunta kuulostaa ilmaan kohoavilta ilotulitusraketeilta enkä pääse vaikutelmasta eroon.

Kuntouttava työtoiminta tekis varmaan terää. Joo. Just se mitä mä tarvisin. Toivottavasti määräävät työkkäristä minulle sellaista.

1 Like

Kuuntelee Johnny Winter ja kasaa kiekkoa. Ihan älytön tunne kun syötti luvut laskuriin ja sattui just olemaan 286 ja 288 champpeja varastossa eikä tarvinnut lähteä kauppaan.

8 Likes

Aloitin näköjään fixed gear hommat tasan 9 vuotta sitten. Sen kunniaks tänään ajelemaan.

2 Likes

Ai että, verotuspäätös tuli. Maskivähennyksen lisääminen tuotti pari sataa lisää palautusta.

3 Likes