Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Tuli kovempi kriisi aerotangon asentamisesta kuin 40 täyttämisestä ja en tiiä.

4 Likes

Lateksisisurit katurataan. Hmm. Miksipä ei.

Worst of all worlds. Support.

kestas mitä itsemsä kiduttamista kaataa kaks kukkurallista ruokalusikallista pikakahvia mukiin ja sit lähtee kyttikselle jonottaan vuoroaan kolmeks tunniks.

Ainakin olen täällä.

1 Like

ei helvetti. Mul on siis 73 mm keskiö 68 mm EBBssä 68 mm keskiö(epä)muhvissa. NDS on keskiössä integroitu joten keskiö on ollut offissa oikealle spacereillä.

Aloin tänää kattelee uutta 68 mm keskiöö.

Sit tajusin et koska toi EBB on semmone oletettavasti pyöristynyt kiilapulttipaske joka nitkuu hyytävästi kitkatahnan varassa jos ei oo muistanu kiristää pulttia parin kuukauden sisään ni voin vaa lyödä koko hoitoa rekyylittömällä muovivasaralla 2,5 mm vasemmalle ja q pitäs olla molemmilla puolilla sama sen jälkeen.

Kerrankin jotain suoraa hyötyä siitä että tekniikka on outdated.

7 posts were merged into an existing topic: MAASTOPYÖRÄT enduro / am / trail / xc / dh / dirtti jne. keskustelu

Hemmetti ku pitää kaikki kaupunkipuut kaataa

Hemmetti, neljä tuntia maantiepyörän seljässä sai noidannuolen asettumaan. #riskeionotettava

3 Likes

jos on seurannu Helsinki-topsua niin on voinu lukea siitä kun kadotin Inbredin umpijurrissa torstaina. Sahasin tos sit muutama timma Pasila-Rautis väliä ja ei näkyny pyörää. Näin sit frendin ja lähettii Hakiksen metriksen kautta meillepäin niin vittu hajosin kun näin sen sit tossa tollee. Olin yrittäny tehä jotain salapoliisintyötä millä pystyin kyllä rajaamaan aluetta mutta aika randomilla se sit kuitenki löyty. Ei mitään käryä millainen kognitiivinen prosessi on saanut mut tekee tommosen ratkasun.

Stevarit oli yrittäny avata vanhaa On-Guardia sekä leikkaamalla että tiirikoimalla mutta kaaren pintaan ne oli saanut aikaan vain surkean silpaisun ja lukkopesän vikan aluslevyn muusiks joten sitä ei enää avainella saanut auki. Paikalle kutsumani stevari oli toki amazed lukosta mutta empaattisen asiakaspalvelun välissä oli kyllä aika tomeraa kuittailua aiheuttamastani vaivasta ja harmista. Voi olla että mun pitää kustantaa orrotus jos mielin pyörää lunastaa Suomen löytötavarapalvelun Rautatientorin yksiköstä sen jälkeen kun ne kutsuu jonkun erikoisyksikön hoitaa pyörän vittuun. En pitäisi sitä kohtuuttomana. Kuulemma eivät aio leikata runkoputkesta.

Fokken nice.

Mut jos sitä sit vois vetää loppuvuoden taas ilman blackouttia.

19 Likes

Kukapa meistä ei olisi hukannut pyörää baarireissulla. Ammattilaisen sijaan kustannustehokas ja nopea ratkaisu voisi olla joku tämänsuuntainen; Ramirent

jostai pyörivästä laikasta minäki jotain puhuin mutta oli se tyyppi aika skeptinen sen suhteen että mun panoksella vois mitään saavuttaa, kai ne oli sitäki sit koklannu :thinking:

1 Like

Aika pitkä foorumitauko. Mitäs tänne?

Tervetuloa takaisin! Itse olen yrittänyt aktivoitua enemmän täällä tänä vuonna. Osallistuminen laitettu myös 24h pyöräkisaan Viron maalle. Vieläkin grävelipöörä kasauksessa, mutta toivon mukaan saa tällä viikolla valmiiksi.

3 Likes

Ihan kiva meno mutta onhan täällä vähän hiljaista.

3 Likes

Todo: melua ja melskettä yksivaihteelle

7 Likes

Mun kännissä hukkaama pyörä oli kerran poliisin huutokaupassa kun etsin itselleni uutta. Kävin sitten siinä lavalla hakemassa lukon takaisin kun oli vielä avain mukana, pyörää ei enää siinä vaiheessa itselleen saanut. Kotiviini ja naapurin tarjoama pirtu on aika huono yhdistelmä.

9 Likes

Free accounts with Restricted or Moderate content will be considered in violation of our terms of service and subject to removal.
Mitä tämä tarkoittaa? Pitäisi siis kai tietaa onko contenttini “restricted” tai “Moderate”, en tiedä. Tämä on siis jotain Vimeon maksulliseksi muuttumis juttuja.

jos sulla on tissikuvia siellä niin moderate muuten ihan sama

1 Like

kouvola lyfe

1 Like

Aah kunnollista:

5 Likes