Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

<3 tsemps

jaa mul tulee jotenki mystisesti lantionpohjan kramppeja nimenomaan nukkuessa ja sit ne kestää sen pari tuntia, asia kunnossa.

Viisivuotias kertoi salaisuuden.

Hän ei olekaan oikeasti salaatille allerginen. Hän ei vain tykkää siitä.

En olisi arvannut.

25 Likes

Käväisin tuossa pikaisesti meren jäällä potkukelkalla.

Ja kyllähän se kulkuvälineenä vertautuu fiksipyörään.
– huoltovapaa
– pysähtyy jalalla laahaamalla
– hirvittää alamäessä

19 Likes

Klassikko kun kaksi savolaista hiihtää toisiaan vastaan keskellä aavaa järvenselkää: “oliko pitkä ylämäki?”

3 Likes

6 posts were merged into an existing topic: Perjantai-illan pienet

37 posts were merged into an existing topic: Mjuusic…

On tää nyt, vähän kun speksailee niin nyt pitäis olla päivittämässä kiekoista lähtien kaikkea.

jospas sitä lähtis sisuria vaihtamaan, että pääseis huomenna hakemaan “The Kolmatta” shottia olkavarteen Messukeskukselta.

Mikäs meininki yksivaihteella? Jotenkin kadonnut foorumilla olo -rutiini. Korona sairastettu ja 650b:t vaihdettu retkipyörään, eli kehon pitäisi taas olla valmis.

Täällä on mun havaitakseni nykyään huomattavasti aiempaa vähemmän ikäviksi asti yltyviä riitoja.

12 Likes

Joo sama havainto. Muutenkin meno aktiivista

1 Like

kyllä täällä sapelia kalistellaan ja aina roiskuu ku rapataan mutta luulen että eteenpäin on menty.

4 Likes

Nooh, en nyt sanois että erityisen aktiivista. Tästä on tullut joku hiton tykkäysfoorumi eikä kommentteja tai keskustelua ole kun on vaan helpompaa painaa sydämen kuvaa.

:broken_heart:

7 Likes

“Foorumi on ja roiskuu”

1 Like

Kyllä se on toi ignore joka on eniten parantanut omaa yksivaihde-kokemusta.

5 Likes

tää on muuten tosiaan omasta mielestä ollu alusta saakka ongelma ja mukava kuulla että tämä tuskin on vaan oma harha kun joku muukin on samaa mieltä, ite jos vaan keksin ni koitan sanoo jotain.

+ei oo hyvä jos on sosiaalinen media-nisti mut tää on ehkä vaan mun ongelma.

onko sulla niitä -20-22 stoner tärppei vai onko kaikki hyvä stoner tehty jo? musta nääs tuntuu siltä tai sit oon vaan kasvanu vanhaksi ja kaikki vituttaa.

Tämähän on nastan kuuloista. Pitääkin taas aktivoitua. Viimeiset kuukaudet menneet aika sumussa, ja jotenkin sitten on jäänyt tänne postaaminen.

Tätä enemmän käyttänyt tuota turhien topikkien piilottamista.

1 Like

Tai ignorea :cool_cry:

Noh vitsit sikseen asiaan saattaa vaikuttaa myös tämmöiset tekijät kuin kausivaihtelu (keväällä ja kesällä on aktiivisinta) ja korona jonka takia tapahtumia ja sen myötä tiedotettavaa on ollut niukemmin. Yleisesti harrastefoorumien suosio on vuosia ollut laskemaan päin ja se heijastelee tännekin. On ryhmächatit ja instagramssit ja näin. Vaikea nähdä pelkkää tykkäysnappia syypäänä siihen että välillä on hiljaisempaa

1 Like