Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Tarttee uuden pyörän. Etunojainen ajoasento sopii, kun tavoitellaan palloa maasta, mutta sieltä on hankala kurotella vihollisen kaulavaltimolle.

2 Likes

Silloin lienee parempi ratsastaa kuin mongolisoturi?

4 Likes

Salsallahan on ihan tuohon suunniteltu runko

4 Likes

funtsailen täs et voiks roadrage topsuun kirjotella pyörätelinerageista vai meniskö googlaa puolestani topsuun kysyyn et onks jotain pyöräteline topsuja joissa vois käydä keskustelua pyörätelinerageista

  • roadrage topsu
  • googlaa puolestani
  • minkälaine homma?

0 voters

e. “minkälaine homma?” oli kryptisesti muotoiltu ja koska tää postaus on jo tässä ja karlssonilleki huudellu täs nii tähän edittiosioon voin kertoilla lisempää ja jääkööt ylläpidon kaikkivoipaisuuden varaan et miten sit jatkon kanssa käyn.

mua siis himputti soikoon ragettaa “ns.” vähän se kun työpaikan edessä on 4 paikkainen pyöräteline. halvinta mahdollista matskua, aika heikkoo tekoo, mutta parempi ku ei mitään. on sentään roskakatokseen ketjulla kiinni se teline. eikä se teline siis rageta perse, sanotin itteni väärin. eli ragettaa se kun jengi laittaa pyöränsä siihen telineeseen ja lukitsee sitten rungossa olevalla lukolla takarenkaan. jokaisessa näistä pyöristä on myös seisontatuki ja vapaata lääniä olis heille laittaa se fillari seisontatuelle ja lukita se runkolukko sitten siinä.

itte tykkään laittaa fillarini takarengas telineeseen ja saan sitten takakolmion, takarenkaan ja telineen lukon sisään. vaan en mahdu näiden muiden polkupyörien tankojen yli tekeen tätä jos en saa paikkaa jommasta kummasta telineen reunasta. noh, siirrän sitten tarvittaessa reunapaikalta pyörän sisemmälle paikalle, että saan pyöräni sopivaan kohtaan. haluan tässä huomauttaa että siirtäminen tässä tapauksessa meinaa sitä, että nostan polkupyörän ilmaan ja kannan sen uuteen kohtaan johon lasken sen. en paisko enkä heittele, vaan toisen yksityisomaisuutta kunnioittaen siirrän.

noniin ragetarinaan. tänään jouduin siirtää fillaria siitä kun kuulen takaani äänen joka sanoo “ai sääkö mun pyörää aina siirtelet?”. ajattelin mielessäni että (ensinnäkin tää on toinen kerta tätä pyörää ever) noniin nyt tulee mylly, mutta ei tullutkaan. käännyin tähän henkilöön ja sanoin, joo siirrän aina jommasta kummasta reunasta pyörän sisemmälle kun en saa omaani muuten turvallisesti lukittua ja tuolla keskellä en mahdu lukitseen mun fillaria kun noi tangot on edessä.

hän sen jälkeen kerto kuinka tuntee olonsa epämukavaksi kun pyörä ei ole siinä mihin on sen jättänyt, vaikkakin on liikkunut vain (tässä tapauksessa) 30cm sivulle. hän jatkoi rageaan, että hänen on vaikea saada pyöränsä enää päivän päätteeksi pois telineestä koska pyöräni on siinä edessä. ajattelin että on parempi pidättäytyä kommentoimasta kaikkia niitä tankoja jotka on hänen edessään. mun satula on itseasiassa vähemmän tiellä.

koko tän ajan katsoin häntä silmiin ja koitin ymmärtää mikä häntä harmitti. kerroin sitten lisää omista murheistani joita on pyörävarkaat. kerroin hänelle, että en halua, että lukitun pyöräni voi vaan nostaa telineestä ja kantaa esimerkiksi pakettiautoon ja myöhemmin murtaa lukkoni. luulen että tässä kohtaa tää tyyppi tais kans vähän hiffata että en ilkeyttäni ole hänen fillariaan siirrellyt, sanoinkin hänelle, että ei ole henkilökohtasta kiusantekoa kun vasta tänään sain tietää kenen fillari oli tällä kertaa kyseessä.

hän koitti vielä hiekottaa mun tapaa toteamalla, että pitäisköhän hänenkin sitten hommata tollanen lukko (kryptoniten sellanen vähän muhkumpi ketjulukko) ja alkaa laittaan pyörä samalla tavalla lukkoon ja sanoin, että ehdottomasti pitäis. se olis sitten paljon vaikeampi varastaa!

tää kanssakäyminen kesti viitisen minuuttia joiden aikana tän henkilön rage ja loukkaantuminen astui taakse ja luulen, että se johtui siitä, että hän koki tulleensa kuulluksi ja arvostetuksi. itse poistuin tilanteesta hyvällä fiiliksellä ja ripauksella toivoa. ehkä sopu sijaa antaa.

5 Likes

Onhan noita varmaan useampikin ketju telineistä. Meniskö raget niihin?

Tääl ketju on varmaan otsikosta huolimatta lähinnä “paskimmat pyöräparkit”
https://www.yksivaihde.net/t/paras-pyoraparkki/

1 Like

no sepäs tässä onkin nääs ongelmana ku telineet tekee mitä pitääki, mutta se kuinka eritavoilla ihmiset niitä telineitä käyttää on niinku se ragetarina (jossa en muuten itse ragea vaikka asia ragettaakin ja rageejan sain lopuksi hymyilemään kuuntelemalla ja asiallisesti keskustelemalla)

Laittaisin hyviin fiiliksiin noin onnistuneen kohtaamisen.

3 Likes

35 posts were merged into an existing topic: Sähköpotkulaudat ja yhteisomisteisten tilusten käyttö puliveivarien ansaintakenttänä - arvostelu ja puinti topäng

jouduinko mainoksen uhriksi yle.fi sivuston kautta?

näin uutisen kasvispalleroista ja eväitä ostaessa ostin sitten niitä ylen uutisjutun palleroita.

1 Like

pics or pallerot didn’t happen! oliko hyviä?

t. nimim. valmisruuat ginost_89

en syöny viä ku oli muita eväitä mut huomiselle(kin) on viä perunaporkkanabataattiparsakaalimuusia nii varmaa sit huomenna se on se.

mut mitä niinku et meinaa uskoa tässä? että yle uutisoi turkulaisesta yrityksestä vai että ostaisin kasvistuotteita? jos jälkimmäinen niin miksi?

1 Like

eiku vaan että mitä palleroita ne oli? kun linkki vei vaan ylen pääsivulle

oliko niitä falleroita? Ne ainaki oli nimittäin ihan maukkaita😌

LBS sanoo, ettei Sram enää valmista Omnium kampia. :thinking:

LBS on oikeassa

en halunnu mainostaa sitä tuotetta nii siks

, mutta

ne oli.

1 Like

Aina satunnaisesti näkee jonkun nettikaupan hyllyllä new old stockia hävyttömällä hinnan nousulla, mutta muuten meneeki sitte käytettynä ostamiseen.

olisko härkäpapufalafeltikut falloksia?

4 Likes

Joo näin se on. Joten mites ne uudet 75?