Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Oli sit tietty pakko vetää pyöräilyöverit vaelluksen päätteeksi kun yö oli niin kutsuva ja hirveät crashithän siitä sit tuli. Radikaalin palautumis-toimenpiteen jälkeen söin ärrällä putkeen chili-vege-wrapin, salami-kinkku-paninin, Royal-suklaapatukka-nipun ja mangosmoothien ja sit kävin vetää pitkään hillitöntä MTBtä Pyynikinharjulla, gosh that place is dream. Perus polkumätön lisäksi todella hauskoja teknisiä osuuksia löyty, mutta aivan kaikkeen ei pystynyt kun ei oo vielä ihan täydet jalat, pää ja pyörä ei oo modernin geon täpäri tai mitään, mutta ihan suht. rokkaava peli tuo BC silti on Riddlereilläkin, en vetäny ees OTB tai mitää. Sit tulin tukikohtaan ja vedin vielä kolme munkkia putkeen, mitkä kävin sieltä poistaa. Sit nukuin vielä kolme tuntia ja vois nyt vaik poikkasta Vastavirralla, jos löytys vanhoja kavereita tai edes joku joka tuntis ne näin kahen vuoden eristäytymisen jälkeen.

E: Ihan rokkaava peli, MITÄ NYT PIKALINKKU OLI SIT JOO VITTU TIETTY LÖYSTYNY, minkä onneksi huomasin heti. Yllättyneitä olivat Eero, Kalevi ja Juuso, jotka harrastavat salibandyä, balettia ja sulkapalloa.

1 Like

muutin hervantaan että ei mulla muutaku täysiittelemisiin

2 Likes

kuulostaa poikkeuksellisen vähän paskalta muutolta.

1 Like

Huudellaan!

2 Likes

Ihmettelin kun pyöräkellarissa tuoksui Becherovka mutta jokuhan oli tietenkin WD40

3 Likes

Tälleen quote-tweettinä, että vähän kyllä joo mutta ihan vaan tosi iloista.

5 Likes

Beherovka tuoksuu ja maistuu musta lähinnä piparille. WD-40 taas on ihan uniikki hajultaan.

1 Like

Se kun luulee ensin itävaltalaisen audiolaitevalmistajan uutta mikrofonia jonkun boutique-pajan tuotteen emäputkeksi:

7 Likes

hahahha neumannin tripla ohennettua u87 venaillessa…

mutta plaanaako se enää sitten?!

nyt näin unta torkutuksen välissä että mulla oli kylmää kahvia käden ulottuvilla sängystä.

vittu ei sit ollu saatana.

4 Likes

kuinka monta kertaa vaihteet pitää opetella että ne oppii?

tässä on liian monta elementtiä joiden suhde toisiinsa sekottaa mun pään.

1 Like

Oon ulkoistanut ihan suosiolla kaikki vaativammat vaihdeasiat ammattilaiselle. Tai sen teen ite etta kiristan kaapelia kun se on venynyt. Saman rahan minka kuitenkin joisi asennuskaljoina voi laittaa saman tien palveluun ja tulee parempi tulos. Oon niin onnellisessa tilanteessa etta joitakin viikkoja sitten piti mm. laskea sormin pakasta etta montako vaihdetta mulla ees on.

4 Likes

Nojoo, kertoo aika paljon jo vaihdetietämyksestä jos luulee että vaijerit venyy…
Kuori asettuu ja kuluu, kitkapinnat jossa vaijeri liikkuu kuluu, vaijeri voi rispaantua ja sitä kautta pidentyä mutta aika paljon enemmän voimaa kuin takavaihtajassa on saa siihen vaijeriin kohdistaa että se lähtisi venymään.

Ei kans tunnu jäävän päähän säätösäännöt, laitan aina tän kieppuun ku alan säätää vaihteita:

Mulla oli joitakin vuosia sitten vähä vastaava tilanne eli jos joku olis tullu kysyy millä väleillä ajelen mun yksivaihteisilla niin vastaus olis ollu yksinkertainen “En muista, lasketaanko yhdessä?”.

3 Likes

taloudessa on vaihdepyörä. voimansiirto rutisee pahaenteisesti vaihdettaessa (aina) ja vaihteen vaihtaminen jättää ketjun rattaiden väliin (välillä).

korvaako takuu?

1 Like

ei saatana tähän kysymykseen on saanu vastata aivan liian monta kertaa viimeisen kuukauden aikana.

2 Likes

eu:n sisällä takuusäädöt 2 vuoden ajan :cowboy_hat_face:

Fucking nice mate :sunglasses: