Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ennes_aikaan osaamattomat hölmöläiset ihmetteli et mikä ihmeen VAIHDU, nykyään osaamattomat hölmöläiset ihmettelee et mikä ihmeen nostonestopostaus.

Heitters gonna heit ja osaamattomat hölmöläiset gonna osaamattomasti hölmölöidä. Se on uusiutuva luonnonvara elikkäs pohjimmiltaan ekologista energiaa!

3 Likes

Vois alkaa flägäämään nää

Minkä takia?

1 Like

Tää kyllä muakin kiinnostaa?

8 posts were split to a new topic: Pölyttäjien arvostus topic & Pörriäis baari yms. projektit

Lomavastaajat ohjelmoitu spostiin ja puhelimeen valmiiksi

2 Likes

En oo näit laitellu enää. Teamssi sanoo tänään, et “offline 11 days”. Jos ei siitä tajuu ni oma vika.

3 Likes

kohta lompsahtaa niin vitusti

2 Likes

Näyttää viihtysältä ja turvavälitkin kunnossa! Minusta aika monta asiakasta tuossa.

3 Likes

miksi kutsutaan sitä oranssia Postin hallinnoimaa pömpeliä johon laitetaan kirjeitä ja sitten Postin työntekijä tulee ja ottaaa kirjeet ja sitten ??? ja sitten kirje tulee ehkä jossain vaiheessa vastaanottajalle?

postilaatikko?

2 Likes

otannalla kaksi otaksun että olet oikeassa. kiitos.

1 Like

Postilaatikko on se toinen laatikko

2 Likes

joo tästä mä siis tosiaan hämmennyin ku yritin postin sivuilla laittaa hakua lähialueen laatikoista.

1 Like

toivottavasti tää nyt on paras topi tälle, yv 2.0-topit mitä löysin ei varsinaisesti vaikuttanut olevan just se mitä tarviin otsikon perusteella, mut miten toi flägäys toimii? toi mobiili on suht hankala ronklata aina ja yhtäkkii aukee se valikko jonkun viestiin liittyen ja panikoit ku et halunnu sitä ja en tiiä saatto olla että kävi näin ja ehkä flägäsin normaalin en tiiä ei voi muistaa saatto käydä jotai hassua riittääks se ees disablaamiseen. urpoilen perunalla, basically. Tai sit oon vaa vainoharhanen enkä koskaan sekoillu mitään ja konfabuloin nyt vaan jotain paskaa.

eli siis miten se flägäys toimii, vaikuttaa jne. oisin kiitollinen jos joku selittäis vaikka ehkä väärä topi enkä vaan osaa ite ettii tietoo.

kyllä se ihan jonkin verran vaatii epäonnea flagata viestejä vahingossa ja me ne käydään enivei läpi ennenku mitään pitäis ehtiä tapahtua ja jos tapahtuu niin kaiken voi undottaa kyllä. ei se oo niin justiinsa

no ei näy undota.

kiitos ajastanne, herra moderaattori.

joo me hoidetaan nää ja se yks viesti mikä itelle näkyi flagattuna ny mun puolesta saakin olla flagattuna, :man_facepalming:

Merkkis, mun suosikki TVA-agentti :blush: