Yksivaihde.netin pikkujoulu pe 14.11.2008

No onkos tullut keeeeeeee-säääääää, or wha?

Pikkujoulua vietetään jossainpäin Helsinkiä joskus tuossa marraskuussa ehkä 14. tai 21. päivä. Tume kyselee saunatilaa ja hankkii puputyttökamat, Eki tuo treenirullat ja hitsaisko vaikka Olli sen droppistongakaljahanan?

Aletaan jo kehittelemään, niin ei pääse unohtumaan.

Trackstand-sauna nyt ainakin. Suihkutila-footdown.

Voisko kaupunkisuunnistaa ennen glögiä? Ensimmäinen Yksivaihteen järkkäämä lälläri sillon? Tehtävä- ja temppurasteja paljon niin saa keskarifiilistä ja vaihtelua ajo- ja suunnistuspainotteisiin Helsingin normiälläreihin.

Saakohan Macaframaa jo ennen joulua dvdnä…

Ääni kaupunkisuuntaamiselle! Sitä ei saa ikinä tarpeeksi :slight_smile:

joskus aiemmin oli puhetta jonkinlaisesta groupridesta kaupungin halki ennen itse juhlaa. eli autoliikennettä jumittava ryhmäajo kaljapullot käsissä esim. sörkan piritorilta jonnekin eteläisiin kaupungin osiin, missä nyt ikinä kinkerit sitten pidetäänkään.

tietty mini-lällärit alkuillasta vois kanssa olla jees jos joku haluaa ottaa ne järkättäväkseen?

Voisihan tuota kehitellä jotain pientä kaupunkisuunnistusta. Ainakin groupride toteutetaan. JOUKKOLIIKENNE SEIS!

Droppikaljahana on kans pakko saada. Ei tuohon välttämättä hitsailla tarvitse, riittää tankki kaljaa, hana ja pätkä letkua stongan jatkoksi. Mut tietty hifistely on aina siistiä.

??

-Olli

Tuohon vielä jos sais pienen renkaan pyörimään ja siihen pinnakortiksi se fixie-sarjakuva. We’re so rad.

konkeli - 16 minutes ago » Tuohon vielä jos sais pienen renkaan pyörimään ja siihen pinnakortiksi se fixie-sarjakuva. We're so rad.
Giev poljettava kaljahana..

Postatkaahan sitten jokaiseen mahdolliseen blogiin ku on niiiiiiiiin siistii.

Voisin perustaa baarin pelkästään ton hanan takia.

Nää lähestyy uhkaavasti. Alkuperäinen mesta on varattu, joten nyt pitäisi kehittää suht nopeasti joku asiallinen paikka joulujuhlan viettoon. Ehdotuksia?

Päivä siis 14. tai 15.11.

Harjutorin sauna, lepakkomiehessä virvokkeet.

Miltä tilanne vaikuttaa saunan osalta?

Kaupunkisuunnistus olisi nyt aikalailla reilassa. Saadaanko me saunaa jostain, vai mennäänkö suosiolla Luftiin? =)

Toisaalta toi Harjutori olisi aika äijä mestana, siis nimenomaan äijä. Piippuhyllylle ei ole nööseillä asiaa…

Saunatilat olisi alustavasti varattu, mutta HUOM pe 14.11. (lauantaita ei saanut enää).

Tsekatkaa kuvat ja menu: http://www.nakkisauna.com/info.html

Saunatilojen vuokra selviää huomenna, safka olisi noi 10€/lärvi. Kokonaiskustannus per nokka tulee olemaan noin 20€ luokkaa (+omat juomat).

Mun pitää huomenna varmistaa tuo, joten laittakaapa rohkeasti semi-sitova lista osallistujista tähän (järjestysnro + nimi):

1. Eki
  1. Konkeli

noita safkoja ei kannata edes miettiä, melkoisen epämääräistä settiä. Tilataan pizza. Sivuraiteesta.

Ei nyt ihan heti tyrmätä tuota ruokapuolta. Nakkihan vastasi esim tämän kesän Flown lammaslihapulista, joka taisi olla ainoa mättö, joka keräsi kehuja. Tietysti indievegaanihipit inis, mut niin inis dissainereliittikin wasabin voimakkuudesta.

Mut joo olen myös listalla

1. TNTS

dumaan nyt kuitenkin, nuudelit ja tapasbuffet ei tunnu ihan heti kännäysystävien kesken tapahtuvan juhlimisen ruokapuolelta.

Mä oon ollu joskus tuolla saunomassa jonkun polttareiden tuiskeessa ja mesta oli ihan jees, aika iso myös eli jengiä kyllä mahtuu ihan hyvin. Meillä oli mahdollisesti/muistaakseni jotkut safkat paikan puolesta eikä niihin kukaan ainakaan menehtynyt. Mutta pizzakin kyllä aina pelittää.

1. Jussi

hep. Ainakin yksi meidän taloudesta (Ellei tuo kalenterissa oleva mystinen “aapoolle” osoittaudu joksikin tärkeäksi - tuskin)

edit. siis 5. MrHat