Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

tään kuun aikana oon hankkinu:

tykit, villapaitulin ja isonappulaisen takarenkaan.

talvi tulee. jee.

1 Like

jestas mitä oon hankkinu viime aikoina, selkee missio täs. just sillee: huh tulipa taas ostettuu Velobiast isol rahal kovaa stuffii. nii joo, osasarja unohtu (ehkä tarkotuksella, ehkä vähän aikasta).

2 Likes

Syötemötbö crustailtu.

Urk.

3 Likes

Täs hatussa on vielä kaks voittamatonta ominaisuutta.

  1. Sen niskasuoja alkaa lepattaa kuin supersankarin viitta vauhdin tai vastatuulen noustessa 30km/h tienoille.

https://i.imgur.com/vF1d5Zq.jpg

YBFMV

1 Like

Tämä! Ja se ääni mikä siitä tulee on sanoinkuvaamaton.

vittu mä tarviin jonkun henkilökohtaisen avustajan navigoimaan mulle, kaupunki palkanmaksajana. sen tason sekoilua taas.

rööki time.

noh, onneks täl BCl voi ajaa missä vaan, trailit on kivoi, mut sillee tekis mielibpäästä lähemmäks kohdetta. nyt vittu zen tai mistää ei tuu mitää. ja beer, heti ku saa.

Sadekelin GT:ssä vähän problemaa ja aikaistin talvifillarin huoltoa koska kelit ja lokarit. Just kanssa speksailen kumeja, hanskoja ja ehkä keulaa sun muuta. Winter is coming indeed.

mummil tosi jees, totesin et joo pitänee uusia käytäntöjä omien aikataulujen antamiseen muille, riisipuuro oli ja on hyvää, puhuttiin diippei, suoli lähti vihdoin liikkelle ja nyt oon raikkaammissa vällyissä kuin mitä kotona on.

Semmosta tuossa pohdiskelin, että kuten joskus ilmaisin omaavani tietyn apuvälineisiin liittyvän mielipiteen sähköpyöristä, niin tässähän sitä ollaan nimenomaan liikuntarajoittesena vielä jonkin aikaa, mutta olis kiva päästä liikkeelle. Eli toisin sanoen mietin, että vuokraisin sähköpyörän kuukaudeksi tai kahdeksi ennen fiksin päälle lähtemistä.

Kysyin jo Sähköpyöräkeskukselta, mutta kk-vuokrattavat pyörät eivät vaikuttaneet oikein soveltuvilta omaan käyttöön. Haussa siis maastopyörä, ei fatbike ja olen 191cm eli mikään one-size-fits-melkein-all ei todennäköisesti sovellu.

Vinkkejä tahoista mistä kysellä?

missäs se oli se keskiöstä vituiks menneen keltasen jopon kuva?

Fillarihemmolla ois L-koon sähkötäpäriä, eli tuolta kattelemaan Hinnasto

ai tää?

taisin joskus hupsista topikkiin nakata, mutta en äkkiseltään löytäny

1 Like

joo kiitti, käytän ei-kaupallisiin, ei-informatiivisiin, ei-julistaviin tarkoituksiin.

1 Like

Kiitos, perehdyn!

voi vitu nyt on kyllä kurjaakin kurjempi olo. hävettää, pelottaa, ahistaa, myötätunnottaa ja vielä kerran pelottaa. Ei tehny kyl yhtään helpommaks obsessioidenkaan kaa diilaamista, voi vitu, ei pätkääkään. Onneksi asiat tuli käsiteltyä, ainakaan muille ei käyny kummemmin, oon ainoo jäljellä hereillä tuskissani, tuntuu vaan kyllä läjältä paskaa.

En tiiä miten selviin päänsisäisen maailmani kaa ku heräänkään, mutta ainakin ruokalistalla on lohta. Pulkkilanharju MTB ois kans vaihtoehto.

2 Likes

kävin speksaa Tokmannilla ja ajaa Loukkuharjun huipun reunoilla pahan mielen pois.

3 Likes

kuivumaan laittamisen jalo taito

vittu mun passi taitaa olla homeessa.

eihän ne nyt aina pysty olemaan ratkaisu mutta ostin sit kuivapussejaki.

2 Likes

Ehdotan S-ryhmälle uutta nimeä; Jokeri-ryhmä.

Tääki piti kokee sen jälkeen kun käy vaihtaa parempaan 15 e otsalampun joka valahtaa valaisemaan kikkeliäsi tärähdyksestä.

noh,

foxcomp.fi toimitti kyllä nopsaan ton renkulin ja siis herramus siunaa ja varjele toihan on aika nappulaista! erinomainen suositus @mankkis vaikken ookkaan tolla viä ajanu. siis piruleissön löysinköhän ittestäni tollasen rässimisrengas puolen!?!?

oon siis sanaton kun kattelen tota. ei vaan oo sanoja tolle. konstailematon ehkä, en tiedä?