Olen loman aikana sukeltanut (taas) aika syvälle ajoasento-kaninkoloon. Välillä tuntuu hyvältä ja välillä pahalta mutta säätäminen jatkuu. Pitäiskö nyt vihdoin mennä bikefitiin vai laittaa vaan kaikki pyörät suoraan fillaritorille? Onnistunut pilaamaan ison osan kesäloman ajoista. Kesäkuussa ei vielä ollut isoja ongelmia.
Aah best feeling kun ensin aamulla pyyhit sen ylihinnoitellun 486g painavan yksiseinämäisen ultralight teltan kuivaksi jonka jälkeen siipaset kattilanpohjalta eiliset makaronisotkut ja sit aamupulahduksen jälkeen oikein smearaat sen koko helahoidon bärsvakoon
Vitsi vitsi. Koko rulla mukaan. Kulutustavaraa.
Voi helvata Nyt kyllä pärskähti vilpittömät naurut ilmoille. Kiitos!
Tää ei riipu pelkästään henkilöstä vaan myös veden lämpötilasta.
HS:n Coldplay-keikkauutisointi tuntuu lähinnä joltain absurdilta performanssilta. Laskin nopeasti HS:n appin haulla, että viimeisen n. 5pv aikana olisi ollut 23 eri juttua suoraan Coldplaysta ja Helsingin keikoista. Kertoo jotain määrästä ja tasosta ehkä sekin, että hetken ensireaktiona ajattelin, että tämä asiaa kommentoiva huumoripostauskin olisi ollut oikean HS:n jutun otsikko.
Puuttuu se timanttiartikkelin merkki tosta, ni paljastaa feikiksi? Vai mistä tietää
Kummipojan rippijuhlat ois lauantaina Jyväskylässä. Ajattelin polkaista Oulusta sinne 1-2 laavuyön taktiikalla ja tulla junalla takaisin. Pukua en kyllä saa millään mahdutettua nyssäköihin. Voikohan kirkkoon mennä shortsit ja pyöräilypaita päällä herättämättä yletöntä pahennusta Toki voin skipata kirkon ja osallistua vain jatkoille.
Voi mennä, ketään ei kiinnosta mitä siellä on ihmisillä päällä kummipojasta vain on kiva kun sä oot paikalla!
Riippunee paikalle tulevasta seurakunnasta.
Tietty jos haluat mukautua sosiaalisiin konventioihin, voit lähettää pukupussin edellä vaikka matkahuollolla?
Fuck Live Nationin ohjeistukset. Pyörällä pääs hyvin Coldplayn keikalle, fillari mahtu parkkiin uimastadikan telineisiin ja himaankin polkas nopeemmin kuin siinä ihmislaumassa olis kävellyt lähimmälle juna-asemalle. Se, että pyörä on nopein tapa liikkua lyhyitä matkoja, ei liene tällä foorumilla kellekään uusi asia. Tiedoks vaan, jos joku on myöhemmille keikoille menossa ja miettii kulkuneuvon valintaa.
mites semmonen taktiikka että pyörällä kohteeseen, kamat säilöön, kirpparilta joku hemo drippi päälle ja juhlien jälkeen lahjotuslaatikon kautta junaan?
Tuossa rippijihlacasessa toki riippuu paljon juhlaväestä joten vaikea yleisesti kommentoida. Itseäni ja läheisintä viiteryhmäänihän ei häritsisi, mutta olisiko seiffeintä jos edes puhdas lyhythihainen kauluksellinen paita mahtuisi mukaan? Se nyt ei tilaa kovin paljoa vie.
Ehkä itse pitäisin vaatteiden ulkomuotoa oleellisimpana, ettei päälläolevat vaatteet ja vieras haise kolmen päivän pyöräilylle ja parille laavuyölle
Hajusta mä oisin eniten huolissani - itse just poljin muutama vuosi sitten kummipojan ylioppilasjuhlille Tampereelle pidemmällä kaavalla, mut suihku/uimareissu taktisesti ennen juhlia, ja mekko ei nyt paljon paina (tietysti jos ei oo mekkoihmisiä, niin joku puhdas paita, ja ajaa vaikka jossain GRÄVEL-shortseissa niin housutkin näyttää “normaalimmalta”. Bibsit voi olla vähän liikaa osalle ihmisiä, mut itse sä tiedät kummipoikasi ja ne ihmiset.
Olettaen tietysti että se polkeminen ei oo aivan hirveää mudassa kyntämistä (ja sekin riippuu ihmisistä, mun kummipoikaa tuskin ois häirinnyt neulasia tippuva kummitäti kun se on itsekin semmoinen metsäotus, mut YMMV jne).
Voin kertoa, että itse viikattu ja huoliteltu pukurulla ei vastaa ihan 100% skenaariota viimeisessä salkkukuvassa.
Kysäisin kaverilta, niin juhlat on pienimuotoiset eikä tartte stressata pukeutumisesta. Otan mä mukaan kuitenkin jotkut kasuaalit shortsit, kalsarit ja pikeepaidan. Kehtaa liikkua kylilläkin sitten illemmalla Ja aattelin käydä aamu-uinnilla ja -pesulla jossain vähän ennen JKL. Jos samalla vaihtais ne vaatteet.
Pelagon front rack bag: legit paskinta laatua ikinä. Vinkkejä mitä velcroa tms kiinnikkeitä kannattais laittaa tähän näiden ripulivelcrojen tilalle?
Käyt vaihtaan sen liikkeessä takuuseen, saat tilalle magneettisoljellisen. DIY:ssa luotan Shelbyn velcroihin, MUTTA tiesittekö, että Killinkoskella on semmonen paikka kuin Wanha Tehdasmiljöö, missä on remmikauppa, joka myy (kai) Inka Oy:n Suomessa tehtyjä naruja, remmejä, nauhoja yms. Myös velcroa. Ite ostin 70m 25mm remmiä, mutta hyllyssä ois ollut esim. SWL 2600kg nostoliinaa metritavarana.
Anyway, kannattaa pistäytyä.