Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)


Joo. Nimi vaihtelee ihan miten sattuu riippuen mistä kohdasta kattoo. Numerot hyviä ja selkeitä.

Edit: 110:n nupurintie, turuntie, vanha turuntie -osuus kiinnostaa. Kuoleman ja vakavasti vammautumisen pelko ja rattiraivo.

110llä ratti raivo tuntuisi olevan ihan mahdollisuuksien piirissä oleva riski. Talvi tuskin menoa rauhoittaa mutten voi kyllä varmaksi sanoa

Mulla ei oo ollut sanottavasti ongelmia 110:llä autoilijoiden kanssa välillä Bemböle-Lohja, talvella en oo tosin ajanut.

Mikäs juttu tää on, kun kommenteissa (Twitter/Instagram) on aina jotain kertolaskuja? Ja hirveesti niistä tunnutaan tykkäävän. En ymmärrä.


Tulin töihin, en taida tehdä töitä.

Olin etänä, en myöskään tehnyt töitä.

1 Like

olin töi tekemäs töi

3 Likes

Taas ysärimaasturi, jossa taas tolppa ja keskiö jumissa. Alkaa jo syömään miestä. No tolppa on jo melkein sahattu mut keskiö ajattaa minut kivijalkaan pulttipyssyn luo.

Kisastudio menos


Jahas kelit lauhtunut sen verran et sandaalikausi on avattu

4 Likes

Mummielest sul oli kyl jotku muut monot jalassa kun poljit aamupäivällä Martinmäkeä alas!

4 Likes

:shushing_face:

3 Likes

Kattelin koko eilisillan youtubesta kaikennäkösiä romupyörien korjausviteoita ja yöllä näin unta että joku mulck naapuri oli purkanu mun pyörät osiin ja vaati korvausta siitä että laittaa takasin kasaan :grimacing:

:smiling_imp:

1 Like

666

Muistakaa kaikki äänestää UMK:ssa blind channelii. Voitetaa salettiin euroviisut tällä pomppuhevillä

Lifestyles of the sick and dangerous :metal:

2 Likes

Kuulin juuri radiosta John Prinen kappaleen Illegal Smile enkä tiedä pystynkö enää hyväksymään Surly Bridge Clubia missään muussa värissä. :smile_cat:

Tarrateini :sunglasses:

5 Likes