En saanut työpaikkaa koska se oli vaan byrokratian vuoksi auki ja ne täyttää sen talon sisältä
Jaksamisia. Paskimmat pomoni olen saanut, kun paikka on täytetty talon sisältä. Ns. “highest level of incompetence” tilanne.
Toi on yhtä perseestä kuis se kun 8 kertaa peräkkäin samaa määräaikaista tehnyt talon sisältä ei saakaan sitä paikkaa vaan koska on pakko laittaa hakuun niin siihen otetaan joku yhden kirjekurssin verran pätevämpi.
Perseestä tossa esimerkissä lienee ennenkaikkea määräaikasuuksia pokkana ketjuttava työnantaja eikä mikään tai kukaan muu.
Pitäs pakata ja remontoida ja mitä perkelettä vielä, kun muutto perjantaina. Kattelen mieluummin Blue Lugin videoita ja juon kahvia.
käsi on totaalisen fucked, ei tee mieli tehä yhtään mitään.
enkä ymmärrä ollenkaan miksi.
Voimia. Muuttaminen on ihan kamalaa.
Jo toiset talvikengät mitkä tilasin ovat liian pienet. Tekee mieli hakea vesuri ja hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä.
Tuhkimotarina se tämäkin.
Naurattaisi jos ei harmittaisi niin paljoa. Kengänvalmistajien kokonumeroihin on tosi hankala luottaa, kun senttimittaakin katsomalla voi lopputulos olla ihan mitä vaan.
Just näi. Harmittaa miten luku on korkeintaan suuntaa antava. Maiharit on mulla 41, spedut 42 ja juoksukengät sit 42,5
Jep, mulla on useimmiten 46 sopiva eli about 29.5 - 30 cm pitkä kenkä. Nää OMW:t oli 30.3 ja kokonumerona 47. Olisin tilannut kyllä 48:n kokeiltavaksi, mutta ei ollut pyörävarikolta saatavilla. Lundbergillä näyttäis olevan hyllyssä, mutta hintaa 141e enemmän
Kun talven kelit nyt on mitä on täällä Turussa niin ajattelin että ostan kunnon loskakelien spedumonot. Lämpötila kun sahaa nollan molemmin puolin about koko tämän kuuden kuukauden marraskuun aikana. Ostin sitten Ajopyörän alesta Giron Blazet. Ei mun pitäny niitä ostaa kun oli niin hirveän näköiset mutta ostin kummiskin. Jalka mulla on 43 ja tyyppasin 44:ia. Tuli ihan hirveät 44 Alpineduro fläsärit niiden aivan liian ahtaasta varvaslaatikosta eli toe boxista. 45:en oli loppu niin kokeilin sit 46:sta ja sehän oli oikein hyvä. Käsittämätöntä että piti ostaa kolme kokoa isommat kuin normaalisti.
Voisin laittaa jotain pikarapsaa noista Blazeista mut ajattelin ajaa vähän enemmän niillä ensin. Ensivaikutelma silti ihan hyvä.
Blazet on kyllä just passelit nollapluskelin kengät. Ei ne lämpimät ole, joten (pikku-)pakkasellakin vedän jo tuhdimpaa kenkää jalkaan, mutta vedenpitävyys on 100%. Omaan peruskapeaan 42,5 jalkaan 44-koko oli hyvä. Nilkka vähän ahdisti aluksi, mutta venyi nopeasti sen verran, että nyt menee paksujen trikoiden päälle sujuvasti.
Miten toi vetskari on kestänyt?
Mun Butteron tennarit on 41½, Vansit 43, Red Wingit 42E, Fivetenit 45½. vittu mitä arpomista.
Kunnallisen puolen ihanuuksia.
No, ei se nyt vielä reilun kuukauden käytöllä miksikään ole mennyt, mutta näen sen kyllä potentiaalisena heikkona kohtana. Oon alusta asti koittanut vetää sen kiinni silleen maltilla, että ei nyt tieten tahtoen tulisi sitä paskottua.
Vaihdoin uuden Sramin 11speed ketjun Sramin Apex 1x11 voimansiirtoon, mut se oli yhden linkin lyhyempi kuin pyörän mukana tullut
Testailin tota kenkää ilman sitä sisäkenkää ja melkeinpä veikkaisin että tuo ilmoitettu pituus on se. Villasukka mahtuu, mutta koska kaikki mukavuus on rakennettu siihen sisäkenkään, on aika kolho meno. Joku mukava pohjallinen ja hyvä sukka, niin nuo voisivat periaatteessa olla käyttökelpoiset.
Mutta 178 eurolla ottaisin mieluusti ihan täydellistä istuvuutta eikä oikein huvita lähteä säätämään ja kokeilemaan. Eikä oikein huvita sekään että palauttaa noi ja ostaa sitten täydellä hinnalla kokoa suuremmat.
Hulluja nämä hinnat.