Olispa Nokia Kevo/Koli/Finnjagd spd-saappaita
Miten mulla on muistikuva että @jboman olisi kerran tehny sellaset mutta saatto olla joku ihan muukin, on niistä projektilanka jossain
Mulla oli kerran Nokia kumistiflat, flätit ja sträpit
Mä laitan kaikki väliaikaisetkin/tuumailu/miettimis/emmävielä aja tällä- asennuksetkin momenttiin, just tästä syystä
Sama, ostin jopa sellaisen 5 Nm T-avaimen että saa helposti. Varsinkin joku tanko yhtäkkiä vetkuamassa hyisss
Eilen annoin tietä lastenvaunuja työntävälle naiselle. Siinä trackstandissa odotellessa takaa vyöryi päälle toinen pyöräilijä. Kevyt ihmetys kun eka tulee pök ja sitten pohjeeseen alkaakin tunkea yllättäen fillarin eturengas. En itse kaatunut mutta tää jeppe kävi kyljellään asfaltissa. Kaveri oli melko pahoillaan “I wasn’t looking ahead, sorry”
Onneksi ei kummallekkaan paria naarmua enempää vaurioita niin kuskeihin kuin fillareihinkaan. Ens kerralla silmät auki ajaessa
tänään yankataan viisaudenhampaita. Yritän olla kuolematta.
Niin karsea hämähäkki tehnyt pesän pyörävaraston oven kahvan viereen että vois saman tien alkaa miettiä jotain uutta harrastusta
Postita mulle, iten tallissa joku viisi isohkoa hämähäkki brota ja vielä ois tilaa toiselle mokomalle. Yks näistä keksinyt tehdä seittiä jalkalistan läheisyyteen ja voi hemmetti sitä satimeen jääneiden sokeritoukkien määrää.
Olisin ihan mielelläni siirtämässä tämän meidän vessaan. Siellä on yksi semmonen kolonen missä on hämyrin hyvä olla. Pitkään siellä asuikin hämähenkilö, joka öisin rakensi hienon verkon sen aukon päälle. Sitten aina kun minä menin aamupissalle niin kissarouva tuli mukaan ja söi sen verkon aamupalan alkuruoaksi.
Rikkoi internetin.
post-treatment afterglow. keitin vielä punaista maitoa.
Jotenkin tosi töttöröö-olo, eikä multa ole viety edes hampaita suusta, enkä tietääkseni ole edes hajottanut internetiä.
Mutta posin kautta: huomenna saa matkustaa Tampesteriin ja posti toi mulle haarukan lähikauppaan.
Ja sitten opin, että VW:n Italian edustuksen somehändle oli @volkswagenitalia . Sille oon hihitellyt tänään.
edit. eiku äh ei mitää internet onki edelleen rikki
Tää on kyl nevöforget foorumikamaa. Tais olla avatarissa asti, eiks vaa?
Huhhuh mikä keli! Ollaas varovaisia siellä sitten
Jeba!
Se oli sitä aikaa kun ratkaisin lokarittomuuden pukeutumisella.
Kolmas migreeni kuukauteen. Aikaisemmin tullut keskimäärin kerran vuodessa mutta nyt jostain syystä useammin. Pitäis varmaan skarpata, nukkua, syödä hyvin, juoda vettä, harrastaa liikuntaa… onneksi pärjää aika hyvin perus särkylääkkeiden avulla mutta onhan tämä nyt vittumainen vaiva.
Voimia, migreeni on ihan syvältä
Jos migreeni on loivaa, niin naprokseeni voi jeesata oloon. Mulla se on helpottanut elämää hurjasti verrattuna ibuprofeeniin ja parasetamoliin.