Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Turuus on ainakin ihan helvetillisen kuuma. Pitäs laitella Kona trekkauskuntoon ja siirtää Trekistä vähän osia, rakentaa kiinnitykset kärrylle ja jatkaa viileän tullen matkaa päijänteen rannalle perjantaiksi. Eli sellanen 42 tuntia aikaa rakentaa uusi retkipyörä+kärry kombo ja ajella tollanen 215 kilsaa leirikamojen kanssa. Sieltä sitten Helsinkiin Juhannuksen jälkeen ja jos paketti toimi hyvin, heinäkuun alussa eurooppaa kohti.

4 Likes

Kuulostaa kunnianhimoiselta mut tehtävissä olevalta hommalta.

Ite pääsin just nauttimaan viilentävästä sadekuurosta.

1 Like

Saako turun keskustan tuntumasta jostain svälppen marathonei? Tietoa? Tai jos jollai ois varastossa ni ostasin tänää.

Onko tässä siis insinööri todennut, että meidän pumppu on niin paska, että ruuvaa sielun irti ja päättänyt korjata asian integroimalla pumppuun työkalun jolla sen irronneen/löystyneek sielun saa takaisin?

Hienosti ratkaistu khyl

En ny muista saako mut keskustan paras mesta on Visa, Yliopistonkatu 8 sisäpiha. Puhelinnumero löytynee internetistä ja viiteen asti auki, saa suorittaa.

1 Like

jaa sää vai? oon juonu tänään 3 vissyä, kaks arctic neipaa, kaks limua, yhen pillimehun ja yhen kahvin

2 Likes

Inhokkipaikka Välikadun silta yllätti taas sateella, skidaus pitkäksi ja rysäytin hallitsemattomasti ajoradalle. Märkä lankku liukkaampi kuin saippuoitu kaakeli. Hitaasti ajaessa vielä lisäjännitystä kun 28-millinen rengas hyvin uppoaa lankkujen väliin. Onneks koko paska puretaan päivittäiseltä reitiltä pian.

3 Likes

Kiitos vinkistä. Lähdin aamulla ja kävin tämän kautta. Löytyi svälbee joka mallissa ja kallein sisuri, jonka olen ostanut. Turku local dealer support annettu ei siinä :v:

2 Likes

Selviskö se makaronijerky jo? En enää kestä näitä unettomia öitä.

1 Like

Mä oon ainakin ihan makaronijerkykatveessa :tired_face:

Mä en ehkä halua tietää

1 Like

En muistanutkaan että Immersbyntie olikin noin perseestä. Nyt Nikkilässä pussi gifflareita ja tuumaustauko mitä reittiä kotiin

Tai emmätiiä jos tykkää siitä että tie yrittää vatkaa sut irti fillarista ja fillarin atomeiksi :sweat_smile:

Eiku siis Knutersintie. Satana vatkas aivotkin iha solmuun.

4 Likes

”Ei se ole likainen, teen makaronijerkyä” omaa kyllä vahvaa potentiaalia yleiskäyttövastaukseksi kommentointiin siisteydestä.

2 Likes

Ite jotenki tykkään miten karu ja tekninen toi mosabackantie-martiksentie-knutersintie on parhaimmillaan/paskimmillaan! Kunnon greivel erikoiskoe

4 Likes

Hitåntie oli alkuvuoden lenkillä hiton haastava ja Lemminkäisen temppelillä pidetyn tauon jälkeen pari meistä ajoi laskun päätteeksi tieltä ulos. :pinched_fingers:

Pohdin runkoa hihnavedolle (joskus rikkaana sitten), ja Soma Wolverine näyttää sopivalta. Terästä ja kaikkea, ja kaunis tummanvihreä väri. Muhvit puuttuvat, mutta muhvitettu hihnavetoinen runko voi olla turhan haastavaa löytää…

Joskus rikkaana sitte voi teettää sen muhvijuotetun hihnavetorungon pinion-sovitteella jollain rungonrakentajalla, ei hätää.

1 Like

Nyt on päästy kesälomassa siihen pisteeseen että aloitin Silmarillionin uudelleenlukemisen ekaa kertaa teini-iän jälkeen :grin:

6 Likes

Onko kukaan nähnyt tsadissa halpoja tempotankoja urheiluliikkeissä tai pyöräkaupoissa tai vaikka tokmannilla? Haluisin reissupyörään miel. sellaiset erilliset tikut, kun pitäs lähteä baltiaa valloittamaan viikon päästä ja tämmöinen idea tuli vuorokauden läpi polkiessa härkätiellä.

En tiiä onko nää mennyt muodista vai miksi ei löydy mistään käytettynä. Saa myös heittää viestiä, jos omasta laatikosta löytyy ylimääräiset! Vaatimukset on maltilliset.


Tämmöset ois parhaat kiinnitysmahisten vuoksi. Veikkaan, että yhtä osaa olevissa se muodostuu ongelmaksi.