Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Oletan, että paletissa olisi ollut korvaavia kysymyksiä, jos ois jonkun niistä mokannut.

Multa kysyttiin uutta passia hakiessa, aiemman vanhettua kauan sitten, aivan helkkarin pitkä lista tosi vaikeita kysymyksiä. Osa tais liittyä puolisoonkin, tyyliin vaimon syntymäpäivä ja toiset nimet.

Tuli semmonen olo, että lähtikö se kokeilemaan montako saan oikein. Sitten aloin epäillä, että onko realistista muistaa tällaisia asioita, vai annanko vaikutelman identiteettivarkaasta, joka on tehny kotiläksynsä niin hyvin että tietää uhrin asiat paremmin kuin uhri itse. Pitäiskö vastata tahallaan johonki väärin? Tai nimenomaan pyrkiä ennätyssuoritukseen? Onkohan niillä taukohuoneessa joku hall of fame? Ajatus jatkoi laukkaansa ja pohdin, olisko hauskaa vitsailla aiheesta. Mutta se nyt ainakin olisi epäilyttävää tai leikinlasku saattaisi muuten vaan ländätä huonosti. Sain pidettyä suuni, mutta kotona kyllä kerroin kaiken. Koira kuunteli kohteliaasti, se oli hyvä tällaisessa.

12 Likes

Ajelin takaperin ympyrää pihalla ja huomasin, että keskiö heiluu löysänä. Vartti meni kiristämiseen mukaan lukien nelikanttikampien irroitus ja kiinnitys. Piti lopuksi vielä ihmetellä, että mites tää nyt on näin helppoa.

Sitte vein pyörän varastoon ja totesin pari tuntia sitten pestyn satulaputlen olevan kuivan litkuroiskeen peitossa ja etupyörästäkin suhisevan valkoista. Siinä katellessa se tiivistyi. On tää helppoa juu.

Minulla oli vastausvalikoimassa se, että kolmen muun perheenjäsenen syntymäaikoja kysyttäessä annoin ne suoraan henkilötunnuksina sujuvasti. Mutta kyllä, sitä edelsi haastavia kysymyksiä ja ihan en varma ole menikö oikein. Henkilötunnusten kohdalla lopetettiin kysely ja siirryttiin prosessissa eteenpäin.

Se on hauskaa opetella. Itse en ole kovin lahjakas, mutta päätin yli kymmenen vuotta sitten, että ennen neljääkymmentä ikävuotta pitää oppia ajamaan. Jotkut oppii nopeasti, minä en. Helpoille poluille asti pääsin 29" kiekolla, mutta sitten into hiipui. Kerran kesässä tulee kokeiltua, miten vielä osaa. Kerran opittuna ei taito häviä minnekkään.

Mun mielestä sileällä hiekkapohjalla kannattaa kokeilla, niin ei ole ihan niin herkkä luiskahtamaan. Suksisauvat avuksi ensimmäiselle kerralle. Tilaa paljon ympärille, niin on helpompi tasapainon kannalta kun mitään ei tarvitse varoa. Pienissä pätkissä harjoittelua.

Sättäns aika laboratoriossa kannatti
Himmeet myllytystä Porvooseen 30kmh alaotteelta ja kahvoilta, periaattees nollatreenauksella
Vähän sellane olo että tästä tulee vitu magee kesä

4 Likes

ite laitoin kans polvisuojat yms.

kaikki sitä on hokenu joten niin se sit taitaa tulla

Yksipyöräisen ostelijoille vinkkaisin että kaikista ei saa nostettua satulaa aikuisen mitoille. Itse jouduin hitsaushommiin. On meinaan rankkaa hommaa polvet koukussa.

ei hele wasabia keuhkoon

3 Likes

siis SATOI yöllä kunnolla ja nyt pystyy menee ulos ilman että alkaa heti tukehtua :heart: vittuku vedän tänään!

4 Likes

Nukuin partsilla, koska ulkoilma bäst, ja kuulin yöllä lehtopöllön!

4 Likes

hitto mun pitäis nukkua partsilla

En nukkunu partsilla ja nukuin todella paskasti.

ärinäämurinaapurinaa hnnnggghhh kaikki on kakkaa

mutta mulla on suunnitelma; menen pesemään mattoja! en tiedä vielä mihin, mutta siitä tulee kivaa. semmonen hirvittävän tunkkainen pölyinen aromi leijailee aina karvaisten eteismattojen kohalla.

yritin tänään neljännen kerran käydä pyykkituvassa, mutta se on joku electroluxille ulkoistettu järjestelmä JOKA EI TOIMI. olen vihdoin saanut keskusteluyhteyden palveluntarjoajalle ja toivottavasti ne tekis nyt jotain asian eteen.

1 Like

Miks mää aina flätin saan kun fiksipyörälläni rotvalliin ajan? Voiks ajaa liian täysii?

käytä koko vartaloa ja lennätä pyörä yhdessä tai kahdessa vaiheessa yli siitä. äläkä mokaa, koska sit ainakin tulee flätti.

3 Likes

Jumalauta, että vetää vihaksi Iltalehden journalismi juuri (taas) nyt Toimitusjohtaja ajoi Mersulla 3-vuotiaan kuoliaaksi – Pyytää, että häntä ei rangaista

et vaan osaa