Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Pitäisköhän sitä taas ruveta jorisemaan täällä? On niin kauan ollut hiljaiseloa, mutta jos nyt tästä.

26 Likes

Joo eipä oo tutamssia paljoo näkynynnä palstalla. Alahan jorisemaan vain.

1 Like

Totta kai! Itse myös monta taukoa nähnyt, mutta onhan tää nyt kivaa porukkaa. Porvoon reissu muistutti siitä hyvin.

1 Like

pitäs hölöttää yks rulla mut ei millään jaksa, katotaan huomenna sit

1 Like

Ihan varsin mukavaa jos Tutam tuut taas foorumille aktiivisesti.

1 Like

kantsii khyl

3 Likes

Joulukuusi lähti tänää kuistilta > kesä saa tulla.

3 Likes

Noroa liikkeellä, pitäkää varanne ettei oksupyörä pysähdy kohdalle! :skull_and_crossbones:

6 Likes

Ehkä samaa sukua Training Bikes for Children: Balance Bike Puky LR M Puky Color

5 Likes

high-tech

on siinäki taas ratkaisu ja ongelma

en ymmärrä yhtään mitään mitä tossa tapahtuu, olen ollut uskossa 20 vuotta eikä minua kiinnosta yhtään mitään mitä täällä tapahtuu t.sirpa

4 Likes

Ongelma on lainsäädäntö, joka vaatii jarrulaitteen. Ratkaisu on letkun pätkä, jonka läpi vaijeri menee, ja josta vetäessä jarrupalat liikkuvat kohti toisiaan.

2 Likes

hitto kunpa vain olisi joku valmis ratkaisu jarrukaliperin operointiin jota voisi käyttää siirtämättä kättä ohjaustangolta

5 Likes

Tein silleen tyhmästi alkuviikosta, että typotin verkkopankin pin-koodin liian monta kertaa väärin. Lukkoon meni eikä aukea ilman avainlukulistaa, jonka olen hukannut tietysti jonnekin. Lisäksi ei ole passi voimassa, joten en voi mennä pankkiinkaan hoitelemaan asiaa. Hienosti meni tämä kyl. Ei kai se auta kun mennä aamulla passikuvaan ja siitä suoraan kyttikselle jonottamaan uutta pasaportea. Pitäis nimittäin laskuja maksella kuun vaihteessa.

Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onpahan sentään uusi passi sitten taas.

7 Likes

Ai perhana. Täytyiskin muistaa hakea se passi sieltä kyttikseltä. Maannu kohta kuukauden siellä.

Ensi hätään tällaiset kun halvalla sai. Itselle pitäisi olla 21” runko, mutta eiköhän tuolla 20” käy tyttären kanssa höntsäilemässä.

6 Likes

Suosittelen lämpimästi henkilökorttia sekä sen varmenneominaisuutta. Passia tarvitsee vain Schengen-rajan ylittämiseen. Kortti mahtuu mukavasti lompakkoon ja kulkee näin lähes aina mukana.

Juu tiedossa on kyllä. Mulla on vaan suunnitelmissa käväistä kenties Etelä-Amerikassa tässä viiden vuoden aikajanalla, joten siksi tähän hätään se passi. Tympeää kyllä etenkin pyörämatkailun kannalta, että passin pitää olla niin epäkäytännöllisen kokoinen.

1 Like