Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Pomppis oikein kiva pyörä mutta taakse ei mahdu pyörimään kunnon kumia :frowning:

37mm Riddler ja jää varmaan 2 milliä / puoli :frowning:

Ihan hirveä aamu, onneksi lähin Surlylla liikkeelle kun oli niin hyvä sää ja pääsi rähinöitsemään autojunttien kanssa.

2 Likes

Campan kahva avattu ja putsattu, ehkä näin 7 vuoden kohdalla ihan aika jo. Potilas kunnossa, lääkärin hermot aika koetuksella 4h operaatiossa.

4 Likes

Ha! Olin saanut jonkun random 600€ bonuksen tän kuun palkkaan. (Olin vetämässä yhtä projektia töissä, luulen että se on siitä.) Mihinkähän sen käyttäis :grin:

4 Likes

Tarvitset tai ei, se on just se rollerin runkosetin hinta. :nail_care:
Also, fuck u kasko.

T:sotepe

9 Likes

Onks sulla auto

2 Likes

Joo osta Rolleri. Se on ku pistäs rahaa pankkiin.

4 Likes

Mietitään! Puoliso on jo aika pahana neljästä pyörästä :grin:

Allekirjoitan täysin.

“Ne jotka osaa, tekee.
Ne jotka ei osaa, opettaa.
Ne jotka ei osaa opettaa, menee suojatyöpaikkaan opetushallintoon.”

Vai mites se menikään.

Lontoossa on käytännössä kaksi paikkaa missä voi ajaa aamulenkkiä ennen töitä ilman että jumittaa johonkin ruuhkaan. Näistä toinen on Regents park, noin 5 km kierros missä ei ole juuri mitään nähtävää mutta se on kätevä ja siksi suosittu.

Sinne on nyt majoittunut valokuvaaja aamuisin oikein kyltin kanssa, että voi sitten ostaa itsestään kuvan kun on käynyt siellä polkemassa.

Näitä näkyy muuten lähinnä joillain kuuluisilla vuorilla.

Naurattaa ihan saatanasti etenkin kun uskon kyllä että useampikin ihminen niitä ostaa.

11 Likes

(Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter) - #5372 by iibislintu)

Mietitään! Puoliso on jo aika pahana neljästä pyörästä :grin:

s=n+2 || n=4
s=4+2
s=6

5<s ==> GO!

2 Likes

Olis kiva nähdä kuva!

Ota tuosta joku sopiva

Kivoja raphakoirakuvia!

1 Like

Elikkäs

6 Likes

Ite näen et noi raphakoirakuvat on enempi sarjaa “tulin ruotsin laivalle” ku huvipuistolaitekuva

Mitä eroa?

2 Likes

turussa ei pääse huvipuistoon, mutta laivalle pääsee.

2 Likes

Konteksti

1 Like

Viiden vuoden parisuhde tuli eilen päätökseen ja samalla lähtee ilmeisesti lähes kaikki läheisimmät ystävät puolison mukana. :smiling_face_with_tear: Saako uusia kavereita enää kolmekymppisenä jos ei ole opiskelija ja miten nykyään eletään sinkkuna? Help. Mankelikesä (tai elämä) 2023–>…

16 Likes