Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Murha.infon saasta reagoi mihin tahansa olemalla varmoja, että asialla on mamut, ihme jos ei taas tähänkin

Odotan sitä kun joku viestinnän tutkija tekee joskus parinkymmenen vuoden kuluttua väikkärin Erkon otsikoinnin roolista yhteiskunnallisen keskustelun polarisaation edistäjänä. Yst. terv. nimim. ”näivettyvä keskusta”.

3 Likes

Jaaha, alkais olla eka rc-auto yli 20 vuoteen rakenneltu. Ruokakaupassa soi Enigma, mistä tuli mieleen yhekskyts, ja siitä se ajatus sitte lähti. Lapsikin kyseli ulkona ajettavan värkin perään.

6 Likes

Ulkona oli valosaa kun lähin töihin! Son kesäny!

6 Likes

Aah, core memory unlocked. Paskin mittanauha, mitä faijan verstaasta löyty.

5 Likes

autoilija ajoi kylkeen työmatkalla. konepellin kautta maahan menin. niska hieman jumissa ja sellanen olo että joku on taklannu vasemmalta. en oo varma onks mulla outo olo päässä vai pieni jännitys tilanteesta edelleen.

jydi vaikuttais olevan ihan kondiksessa.

olipa kokemus. en laita roadragetopsuun ku en ragennu, eikä ragennu autoilijakaan; kysy ekana että tarviiko viedä sairaalaan mut tulin sit töihin. tyhmä kun olen. orja saatana.

2 Likes

O-ou. Onneksi ei käynyt pahemmin. Kuulostaa siltä, että nyt kannattaa olla yhteydessä terveydenhuoltoon asap, jos yhtään outoa oloa havaittavissa. Toivottavasti autoilijan tiedot sait ylös.

3 Likes

Suosittelen aina niskan ja päänalueen magneettikuvausta onnettomuuden jälkeen, jos siihen on mahdollisuus. Minä en osannut vaatia ja vakuutuslääkäri vain nauroi, kun myöhemmin kuvattiin.

E. toivottavasti selvisit vähillä vaurioilla.

6 Likes

Jep, terveydenhuollon piiriin nyt heti.

1 Like

joo lääkärilässä kävin nyt. oli mieltä, että ei tarvitse kuvata, kirjoitti saikkua mutta unohti määrätä panacodeja. tylsä loppuviikko luvassa : /

autoilijan nimi ja numero mulla on, selvittelen vakuutuskuviot sen kanssa.

fillari sit varmaan tarkastettavaks jne? onkohan tampereen paikoissa kova jono atm?

2 Likes

Jahas juuh semmosta

6 Likes

jos ei oo silminäkijöitä nii etköhän sä oo jo tähän mennessä ajanu ite siihen autoon pahki :') jos kuski on sellainen kiva kaveri niinkuin ne yleensä o

tilannepäivitystä lisää, se autoilija soitti tossa hetki sitten ja kyseli vointia. pyysi vielä kerran anteeksi ja siinä hetki puhelimessa juteltiin, saan hänen vakuutusnumeronsa huomenna ja kaikin puolin muutenkin tästä tyypistä on ihan hyvä fiilis, että ei välttämättä ole ihan mätä.

22 Likes

ja hei en tiiä oliko tää ihan selkiö mutta jos olit tosiaan työmatkalla nii työpaikan vakuutus korvaa sun sairaanhoitokulut ja autoilijan vakuutus korvaa materiaaliset damaget

8 Likes

Surullinen päivä tämä:

4 Likes

olen huomannut että vaikka olisi ollut kuinka depressoitunut talvi laiskalla d-vitamiini-supplementaatiolla niin semmosen tietyn säärilihaksen pullotuksen kyllä saa taas esiin viikon tai kahen treenillä jos oikeen panostaa, varsinkin jos on vähän läskiä korostamassa vaikutusta

on se siisti juttu

fiksikesä tulee niin tiiättekstee

ihan varmasti joku vuosi

3 Likes

muksua päiväkotiin viedessä päiväkotikaveri ilmoitti isoon ääneen että kesä tulee ihan kohta. oispa.

5 Likes

Kesän tulemisen tietää siitä, kun naapurin kissa tulee ikkunalaudalle kyttäämään meidän varaston katon alle pesää tekeviä varpusia.

5 Likes

on muuten ihan hirvee ikävä kevättä ja kuivia katuja ja sitä kun voi vetää täysii 23mm slickseillä ja kevätsadetta ja mullan tuoksua ja ekoja uusia lehtiä ja ja

7 Likes