Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Hgin Kepun Ukraina-polku

18 Likes

Satumetsätulva.
Kaunis katsoa, mutta ei silti jotenkin kykene tuntemaan kovin positiivisia tuntemuksia

2 Likes

Yli kuukausi vaihteilla, tänää ekaa kertaa kiinteellä. Tuntuupas oudon raskaalta taasen

1 Like

Itselleni taas erilainen kokemus kun pääsi taas ajaa rollerilla ja kesärenkailla. Siis sen sijaan, että vetää kona unit sinkulalla.

3 Likes

Solastalgiaaa
Vaatii pitkää vokaaliaaa

1 Like


Eikai toi 22% tarkoita että sisällöstä?

7 Likes


Vähä kaduttaa aamunen päätös

1 Like

tää on kyllä paras puoli YVssä. Perustetaan yksivaihde-valtio?

7 Likes

Mihis me anarkistit valtiota tarvitaan?

5 Likes

Minä vahingossa uudet kehät gravellipyörään. -62% ovh:sta :arrow_right: sisäinen Sulo Vilenini heräsi ja kumma kyllä kun hetken tuumailun jälkeen löytyi jokin perustelu millä tämäkin ostos oikeutettiin.

Täytyy vielä etunapa tilata. Ja pinnoja.

:cowboy_hat_face:

1 Like

Vähän räpläsin kesäpyörää kuntoon ja piti pieni kiepaus sit parkkiksella kokeilla. Jumpe kun 23mm tuntu kapeelta :grin:

1 Like

pizzaleikkurit

3 Likes

9 Likes

Manuli :heart_eyes:

5 Likes

Body is round

Tein itse ja säästin

3 Likes

Ensin pääsi hiihtämään. Sitten tuli loska. Jonka jälkeen olo oli paska. Nyt lorisee vesi räystäskouruissa. Toinen koirakaan ei suostunut lenkille. Odotan lunta ja pakkasta.

tää

käytin viimevuoden loput E-passisaldot liukulumikenkävuokraan, ku aattelin, että olis kiva käydä sellasilla retkeilemässä, mutta eipä oo joulun jälkeen kauheesti kelejä ollu ku ei heti ekalla viikolla hyökänny. Kovin paljoa ei vesihiihto ilman venettä kiinnosta.

Tänään vissiin retkiluistelemaan Perämerelle. Piti alunperin mennä pyörillä, mutta nyt näyttää tuo jäätilanne pyöräilyyn kelpaamattomalle koska törkeä peilijää. Tai ei mulla mitään retkiluistimia ole, mutta kai sitä hokkareillakin voi vetää sen 10km?

5 Likes

Näsijärvelläkin näyttäisi olevan jäätä tarpeeksi ja keli on kirkas ja lumeton. Tänään jos menis vähän pyörällä katselemaan ja huomenna kattos uskaltaako retkiluistimet kaivaa muutaman vuoden tauon jälkeen esiin.

2 Likes