Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

nyt te rauhotutte

1 Like

Siellä oli ihan kelpo pyöräilykeli tänää päivällä.

2 Likes

Record long foorumitauko ja heti käskemässä.

5 Likes

Oli tosi jees kyl!

1 Like

Me tilattiin tuomari kotiin, kysy tullessa et “puhunko mä jotain ylimääräistä siinä sitten”, mä olin et ei ku peremmälle vaan ja lyhyen kaavan mukaan, muutama minuutti myöhemmin homma hoidettu, tuomari lähti ja 2 todistajan + yhden kanin kanssa bileet käyntiin.

Asian virallistamiseen oli lähinnä lakiteknisiä syitä, esim asunto on mun oma, ja jos itestä aika jättää, ni aviopuolison asema on turvattu. Lapsia ei oo eikä tuu, eikä siltä kantilta oo väliä. Ja ku siinä oli jo joku 7 vuotta yhessä elelty, ni miksei.

heinänuha on tymä :sneezing_face:

Mulla olisi tähän parempikin kohdemyymälä

1 Like

Ehkä siel on joku YV-koodi tietäjille

Tää on otettava käyttöön!

3 Likes

Pyöräilykengän pohjassa kasvoi ihan oikeaa hometta. Tarviis varmaan jotain.

4 Likes


No en tiiä, miltä näyttää?

Vähän kaikkea rojektia taas aloitettu ja jätetty valumaan juuh

3 Likes

Tiedan kylla olevani ihan hirvea ihminen.

1 Like

Kalsareita lähdin ostelemaan paikalliseen markettiin, kun ilmoittelivat että -40% kaikki vaatteet. Noh, siellähän sitten luki ettei koske alusvaatteita, eikä lukuisia muita riepuryhmiä. Ja ale koskee vain merkkejä kuten haistpask, Susi&sekunda ja muutama muu inhokki.

Ei siinä, jätetään sinne sitten. Kassalle olivatkin sitten keksineet laittaa portin joka aukeaa ostoskuittia lukijalle näyttämällä. Osa meni väkisin läpi ja loput parveili hölmöinä. En kyllä keksi mikä tämän tarkoitus on.

Juuri kun luulin pääsevän ulos, hälytinportti alkoi vinkua syyttä ja vartija saapui riisuttamaan vaatteita. Oli varmaan stressihikoilu jo sitä luokkaa että portit reagoi ja luuli rosvoksi.

Ei sillai tunnu että huvittais enää mennä sinne. Vai tähänkö on tottuminen nykymaailmassa?

7 Likes

Joululahjaksi saatu palapeli saatu päätökseen.

Hain eilen tähän raamit. Oli mielenkiintoista tuo kiinnittely.

7 Likes

Montakohan näitä on annettu foorumilaisille :smiley: itellä odottaa vielä kokoamista

3 Likes

Kuopiossa on aloitettu kevyenliikenteenväylien talvikunnossapitokokeilu harjaamalla ja suolaamalla. Tähän mennessä en ole pitänyt, kun perinteisen, kovapohjaisen auratun väylän päällysosa on pehmeää muhjua ja sen alla epätasainen, kovempi pinta. Tänään oli tosin niin lauha sää, että harjatut osuudet olivat paljaalla asfaltilla ja se oli kyllä melko kivaa.

Onko tällaista harjauskunnossapitoa käytössä muualla? Kokemuksia?

Haha eilen tehtiin sama palapeli, oli tosin jo edellisen joulun satoa (tai sitä edellisen). Yleensä harrastan enemmän oikeen pirullisia vuoristo- ja niittymaisemia à 3000 palaa

2 Likes

Ainakin täällä osui kyllä oikeaan, varsinkin kun ollaan puhuttu että haluaisin jonkun tollasen seinälle. Oli mukavaa ajanvietettä puolison kanssa tämä.

1 Like

Olispa saanu palapelin. Kelpaisi näin flunssassa. Olipa kiva olla joulukuussa viikko terveenä…

Meillä väsättiin joulun alla 1000 palan cyclocrossin MM-kisat.

3 Likes