Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Se siis oli laajempikin korvaongelma. Välillä kuuloke piti ottaa pois korvalta, kun tuntui korvassa kuin tulisi paineaaltoja korvaan. Sellainen tsuh tsuh ääni. Välillä kohisee. Sitten vielä välillä kuulosti kuin puhelin hälyttäisi vaimeasti. Monta kertaa tarkastin puhelimen taskusta tai repusta. Nyt vaikuttaisi menneen ohi.

Kuonosarvi ihan best! Se puoli tuntia vapaata estotonta nenähengitystä ah.

IMO hayao miyazakin leffat muistuttaa dynamiikaltaan old school bond-leffoja

3 Likes

Kiinnostava vertaus!

2 Likes

eiks sulla ollu talo rakenteilla jossaa kohtaa? Kelasin että kuuntelisit jo Palefacea tässä kohtaa ihan talonomistajana.

aloitus sai odottamaan sananmuunnosiskuriviä

En muista tarkalleen, ku et jotaa kovaa remppaa teit jossaa kohin :smiley:

Mut siis ikävä kuulla ylläriuutisista!

1 Like

Nuhassa ei pissitä

vittu et istun toimistol tänään

3 Likes

23 Likes

Kauheen monta sanaa kun vois vaan kirjoittaa ”Trek-kuskien”.

4 Likes

Mä vaan palaan kattomaan tota kyttägiffiä ja saan siitä kummallisia tunteita. En oo täysin huvittunutkaan. Vähän meinaa säälittää mut kun ei nyt sarkasmitutkakaan sano onko satiiria vai ei. En oikein tiedä mitä tämä on. Aika sama viba tossa meiningissä ku majava 8v leikki Turtlesien Leonardoa ja veti himmeitä hyppypotkuja lumipenkkaan

9 Likes

u-lukolla parempi heilua, tommosessa pyörän heiluttelussa painopiste ihan päin honkia

jos nyt alottaa tästä

FTR pilvisyysprosentti 1.11.-30.11., tässä siis Hki Kumpula joka on itseä lähin havaintoasema mutta eiköhä kullakin ollut melko sama saldo ihme jos vituttaa


ObSpleinaus, kuvaajan lukemista helpottaa tieto että pilvisyys määritellään synoptisessa havainnossa oktaaleina (koska visuaalisesti helppo jakaa taivas ensin puoliksi, sitten neljänneksiksi jne.) ja 8/8 tarkoittaa siis 100% pilvistä taivasta ja 7/8 vastaa 87,5 % jne.

7 Likes

tänään opin kaksi uutta sanaa

6 Likes

Upea marraskuu 8/8

4 Likes

Sori olin gänäs ei toistu

Miten mä en jotenki ees noteerannu että ei oo ollu aurinkoa? Varmaan ihan hyvä näin.

Hmm, tää on uutta. Ihan ku mun rintakehästä lantionpohjan kautta häntäluuhun olis viritetty vaijeri ja sit ilman varotusta se yrittää puristua mun lihaan ja mä huudan.

Selkeesti oon vaa kotona tänään.

The combination of a fixed gear bicycle and beer is not necessarily a specific lifestyle, but rather a combination of two things that may be enjoyed by some people. Many people who ride fixed gear bikes may enjoy drinking beer, and some breweries and beer brands have embraced the fixed gear bike culture by creating beers specifically for riders or sponsoring bike events. However, there is no inherent connection between the two beyond the fact that they are both popular among some groups of people.

fixed gear bicycle lifestyle combined with beer

4 Likes