Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

höh! oisit ylpee itestäs, mää ole!

7 Likes

Muakin nolottaisi olla tuollaisessa firmassa töissä.

Ja onko teillä jääty jotenkin erityisen kauas tulostavoitteista tjsp. kun Wiskarilla jengiä kuritetaan?

2 Likes

En mä tiiä, kai se on jonkun mielestä hienoa. Toimiala ja paikkakunnan koko yhdessä aiheuttaa sen että asenteet on jääny viime vuosituhannelle.

yritin ottaa junakyydin, mutta sain maijakyydin ja fillari oli kyttiksen pihalla

Que pasa Roller?

kiitollinen, hukkasin vain kännykän ja olennaisimmat datat on tallessa anyway. jos oon jostain kiitollinen ton typerän obsessiivis-kompulsiivisen persoonallisuushäiriöni kanssa ni se on se että voin olla todella tuusan nuuskana silti kadottamatta mitään tai melkein mitään.

Mä oon firman ainoa ruskea ihminen :man_shrugging: also ainut kasvissyöjä

Sanot vaa et sua ei kiinnosta juoda alkoholia ja kysyt miks vitussa se on nyt niin iso juttu, end of discussion ja rupeet selostamaan kaikille miks flat mount on vaan ohimenevä trendi

28 Likes

No täähän on hyvä

8 Likes

Firman pikkujoulut yms. juhlat ovat kyllä hirveintä paskaa ikinä. Todella nihkee meno aina. En ole ikinä osallistunut pikkujouluihin ja nyt olen onneksi työtön, niin ei tarvitse keksiä työkavereille tekosyitä.

Oon ollu samassa duunipaikassa ens keväänä vai oliko syksynä 20 vuotta putkeen eikä oo kyllä käyny ikinä edes mielessä että menis firman pikkujouluihin. Halojata halloo. Jotain tasoa.

4 Likes

Varmaan pikkujoulujen ankeus riippuu lähinnä siitä millaista porukkaa kollegat on. Mulla on aika tiivis 30 hengen monikulttuurinen työyhteisö eikä joukkoon mahdu yhtään julki-idioottia. Hyvin viihdytään toistemme kanssa ja siksi yhteiset vapaa-ajan riennotkin olleet aivan kivoja.

1 Like

Meillä on tosi kiva työporukka, mut ihan paria ihmistä lukuunottamatta haluun kyl tasan pitää sen _työ_porukkana. En oo nyt kuuden vuoden aikana käynyt yhdessäkään töihin liittyvässä illanvietossa enkä oo vissiin mitään menettänyt.

mukava kuulla että jalkajarrut, levyjarrut ja vannejarrut voi elää rinnakkain samassa yhteisössä

ite oon kyl aina menny firman pikkujouluihin sillon ku on päässy, ja yleensä se oon ollu minä joka on hölmöilly menemään.

esim se yks kerta ku olin järkkäämässä firman pikkujouluja ja sitten tuli joku sairastapaus, niin mukavana jantterina ilmoitin että voin tuurata sairaana olevaa kollegaa sulkemisvuoroon, no problems, pikkujouluja tulee pikkujouluja menee. joku ystävällismielinen kollega sitten vinkkas esihenkilöille että no hei, noille sulkuvuorossa oleville vois tarjota ees pizzat näin kädenojennuksena ku muut on jossain full hd dokaamassa. no meikäläinenhän sitten kävi tilaamassa pizzariumista meille kahdelle pizzaa 80 eurolla ja sit lähin töitten jälkeen vielä pikkujoulujen jatkoille.

seuraavalla viikolla kävin kiikuttamassa pizzoista kuitit bossille ja sehän meinas räjähtää mulle ku näki 80 euron pizzakuitin.

asiaan liittymättä kävin jättämässä irtisanoutumisilmoituksen kuukausi myöhemmin. ja oon edelleen onneton mutta pizza maistuu aina.

7 Likes

asiaan liittyen

Me ollaan kyllä puuhailtu vuosien saatossa kaikenlaista pyörälenkkeilyn ja lumilautailun kautta perinteiseen dokaamiseen. En mä kauheasti kai edes osaa erottaa kunnollisia työkavereita ns. tavan kavereista, jos kemiat vaan toimii :blush:

1 Like

Viime pikkujouluissa käytiin kiipeilemässä, syömässä kunnon luxusmätöt ja hemmetisti drinkkejä ja sit vielä teknoa aamuyöhön klubilla työkavereiden kanssa. Oli ihan vitun sweet.

Aika kivaa olla sellasessa työyhteisössä et ihan muuten vain pystyy hengaamaan porukan kans.

4 Likes

Oon firman ainoa ihminen. :frowning:

9 Likes

Asiaa

1 Like

Onko loput tyypit koiria?