Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ei ei, käsitit väärin. Antti vain on oikeassa. :slightly_smiling_face:

1 Like


Eilen oli hyvä päivä.

34 Likes

Piti tähän lisäämän, että osuin myös Malmin kentälle kun muutama tuning-auto kisasi entisellä kiitoradalla. Ilmeisesti Uudella maalla on vireä skene tuolla puolella, sillä olen törmännyt viime aikoina useita kertoja jonkinlaisiin kuminpolttajaisiin. Edellisen kerran taisi olla lentokentän takana Katriinantiellä toistasataa autoa. Ei paljoa sekaan mahtunut ja kevyenliikenteen väylälläkin sai väistella pusikkoon vähän väliä.

1 Like

Verkkiksen noutolokeroista saa samalla evästä :yum:

Ei tee mieli juoda kahvia, wat?

Landella perikunnan talossa harjottelemassa sähkön säästämistä, ettei tarvi nostaa peruslämpöjä korkeammalle talvella maalämmön tehoja. Kyllä vaan mutteripannukaffet puuhellalla maistuu jotenkin paremmalta. Ehkä se on se pieni touhuaminen ja tulen loimu heti heräämisen jälkeen. Etäisesti eräilyfiilis.

9 Likes

No nyt mä haluan Pyhärannalle.

Vaikka siellä ei puuhellaa olekaan mut kamiina ainakin. siis vanhat talot on vaan just jees ja cool.

Kamiina on kyllä vielä parempi lämmitin :ok_hand: Itse oon Pyhäjärven rannalla (yhden niistä monista).

laitan nyt tänne kun ei tää fiksejä mediassakaan sovi

kaasujalkanimisen lehden ekan sivun juttu. tarinan opetus: ollaan kaikki kiltisti liikenteessä. hymyä ja peukkua saa ja pitää näyttää (:

1 Like

Tarinan alussa oli varmaan vedetty laput silmillä pyöräilijän eteen tms. mikä jäi tässä sitten kertomatta.

5 Likes

Minä olen normaali ja tasapainoinen ihminen. Kerran näin ali-ihmisroskapaskakasarunkkarikusipään vitun rumissa vaatteissa hyi vittu miten oksettaa sellaiset tyypit, ja se näytti mulle keskaria koska blokkasin suojatien autollani. Meinasin vähän harmistua, mutta jatkoin normaalien asioiden tekemistä koska olen normaali ja tasapainoinen ihminen, jolla on vain normaaleja ja tasapainoisia ajatuksia.

24 Likes

Siis onko tää joku Lehti-lehden lisäliite?

4 Likes

Miks tommosta paskaa pitää tänne ehdoin tahdoin roudata

3 Likes

Väkevä ansioluettelo kaasutyypillä: ilmaisjakelulehti, ohjelma Alfa tv:llä ja Liike Nytin ehdokkaanakin oltu.

2 Likes

Myös julkaissut seuraavat klassikot:
Äijän todellinen aapinen nro 1
Automiehen elämäkerta

4 Likes

Rupesi kyllä vaan harmittamaan tuon lukemisen jälkeen.

Miks tossa äijäoppaassa on Lipposen kuva kannessa? Onk Urmas Humalainen suorittanut henkistä, ööö, muutosta ja siirtyny lätkää kattovasta demarista purjehdusta harrastavaksi uuslibikseksi?

Ei tartte siis ees aatella et tarttis kenenkään ettiä vastausta. Dissausta tää vaan on.

1 Like

Ah, viiden päivän loma Itävallassa. Huomenna pyörien tsekkaus ja puolison ensimmäisenä pyöräkisana lauantain Falling Leaves. Mennään iisikseen 50km.

6 Likes

Tästä tuli mieleen, että meillä on mökki aina kylmänä kun siellä ei olla. Muutaman vuoden ajan siellä on kyllä ollu patteri, jonka on halutessaan saanut päälle etänä, mutta kun mun mielestä se on jo puolikas mökkireisua syksyllä, talvella ja keväällä kun saa laittaa takkaan tulet ja alkaa lämmittää mökkiä.

2 Likes

mua nauratti kuinka pöljä kirjotus se oli ja kuinka ihmeellinen media kuin ilmaisjakelulehti kaasujalka. töissä ruokkiksella sitä kattelin kun työkaveri oli napannu sen kaupan edustalta telineestä. sekin nauro vaan kiilusilmäisille pyöräilijöille. mut se onkin vanhahko punkkari.

mun mielestä se oli hieno näyte maailmasta oman (ja arvatakseni ainakin osittain tän foorumin käyttäjien) kuplan ulkopuolelta.

tinpe ja groucho tekikin own research ja löysi tietoa että on ihan tekijä omassa skenessään toi tyyppi; se toi lisää mielenkiintoa artikkelia kohtaan. ei paljoa, mutta oma tietoisuuden lisääntyminen saralla wautsi ompa sakiaa tuolla maailmalla oli aikas jeppis.

haluisinkin kysyä että miks ei pitäis postata tollasta dadaa?

kysyn vann!?!?

1 Like