Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Runkokuume ilmeisesti meleko korkia, ku tullu mietittyä jopa tuliterän ostoa käytettyjen puutteen vuoksi… Saa vinkata jos 53 rolleria löytyy nurkasta tai kaverilta pölyyntymästä.

yritätkö sanoa, että

1 Like

nykyään ei paljoa pikkupoikalippis hikeä näe

Siellon vissiin sit kova kiire koska mun viesteihin Ortlieb-ukko vastaa usein saman päivän aikana

Rapsuttaa koiroa lemmikkivaunussa :black_heart:

6 Likes

tänään oli kyä helmi työmatka kotisuuntaan:

päätin et ei saa hengästyä eikä syke nousta, että tosi hissuksiin pitää ajella kotiin kun oli aika kiva ilma. sitte puolessa välissä matkaa alkoi tihkutteleen vettä silleen tosi vähän ja hyvä mieli yltyi, ompa mukavaa! sitten matkan viimeiselle neljännekselle sade yltyikin ukkosen ja salamoinnin saattelemana erittäin kovaksi sateeksi, mutta ei haitannut. tuntui kivalta vaikka kastuikin. hymyilytti ja vastaan polkenutta pyöräilijää näytti hymyilyttävän mun hymyily joten se oli hyvä hetki kans.

nyt tässä on tullut loikoiltua riipparissa parvekkeella ja kuuntelen noita satunnaisia jyrähdyksiä ja dataan nettii.

nyt on niinku hyvä. tosi hyvä.

13 Likes

se mikä ei tapa lisää ruskeaa rasvaa

1 Like

Mites noita Ellipsen laakereita kiristettiinkään? Vähän klappia etunavassa.

se on vaa akseli katki siellä

keep on truckin’

1 Like

Erikoistyökalu toiselle puolelle ja akselista vastapuolelta kuusiokoloavaimella.

Tällaset lukkorengaspihdit ja kuusiokoloavain vinkattiin mulle kun ostin ellipset. Toimii.

Se mavicin oma “tYöKAlu” oli lähinnä huumoria.

Korjasin ongelman ostamalla Philin navat

3 Likes

Tiiättekö sen tuskan ku tarviis grx groupsetin mut ihan mahdoton tehtävä speksaa moinen.

Oli mullakin aikoinaan, nyt ei antanut kasatessa budjetti periksi omiin kasauksiin. Jos olisin ollut Suomessa kun kasailin, niin olisin faffelta kysynyt jos voi ostaa takaisin.

Ihminen kohdattu, vakaus menetetty.

Mavicit on onneks siitä kivat et ne voi luukuttaa huoletta eteenpäin muiden riesaks

ai niinku sormet? meinaan vaan kun itellä oli tullu iha semmone kohtalainen klappi, pysähdyin, pyöritin sitä jotain muovi/alumiinikuppia siinä laipan tyvessä sen verran mitä liikkui suuntaan missä se lakkasi liikkumasta ja klappi katosi eikä tullut takaisin enää sinä aikana kun kiekot mulla oli :person_shrugging:

tekis mieli melkein hommata uudestaan ellipset mutta ei oikein mitenkään pysty perustelemaan kun nykyiset kiekot on jo parhaat mitkä voi olla, eli halot :sunglasses:

Tuore pinta uudes pyöräties antaa kivan punertavan värin renkaisiin

2 Likes

itkisitkö onnesta
kun täysii vedät suoralla
mä luulin ettei irtoa
enää ajaa kiinni skuuttia

kovin helposti ei kiinni saa
kuntoa ennen koronaa
ja mieletöntä fiilistä
kun ei keuhkoi ulos yskitä

11 Likes

Ei pääse viikonloppuna Helsinkiin mutta lohdutuspalkintona tuli palkankorotus. Tänään vois jopa vetää fiksillä

7 Likes