Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Toi on perheelliselle ihan normaalia ihan yksityisautoillessakin.

2 Likes

Muutaman kerran nyt ajanut Onnibussilla useamman tunnin yhteyksiä ja vaikka siinä vähän omalle autolle häviää ajassa, niin ainakin sen ajan voi käyttää jotenkin muuten kuin podcasteja kuuntelemalla. Töihin kuuluu paljon reissaamista ja julkisella kulkiessa voin tehdä niitä töitä, eikä matkustamiseen tarvi käyttää omia ilta-aikoja.

2 Likes

Tää jatkuva väsymys vituttaa. Tänään avauduin aiheesta työterveyteen ja ens maanantaille sovittu jatkoa. Toivottavasti auttaa.

6 Likes

VR myi yhdestä vaunusta kaikki kolme fillarinhirttosilmukkaa, kyllästyin katsomaan kahden muun rimpuilua ja parkkeerasin käytävälle.

Mainitsin lipuntarkastuksen yhteydessä et toi tos käytävällä on sit mun ja siihen on lippu. Konnari ohjasi seuraavalla asemalla siirtymään kaksi vaunua taaksepäin, tyhjyyttään ammottavaan uuteen fillarinkuljetusvaunuun. :man_shrugging:

Sitten se tunnisti et bönthöpussit on Partamatin ja heitti niistä juttua. Ristiriitainen olo.

Edit. Tietysti kypärä ja hanskat jäi matkaamaan nelosvaunussa kohti Tamperetta. Saakohan ne jotenkin takaisin?

7 Likes

Mikä jää junaan, jää junaan.

4 Likes

Näillä kun tuskin on Suomen löytötavarapalvelulle merkittävää jälleenmyyntiarvoa niin saattavathan ne löytyäkin.

Selkee vaihe 2

2 Likes

Lähijunassa asia järjestyi kerran niin, että osuin seuraavana aamuna samaan vaunuun ja nappasin siellä edelleen odotelleen kypärän mukaan.

Tällä kertaa hanskat oli sittenkin laukussa ja kypärällä on jo vuosia ja parit otb:t takana joten ehkä sitä voisi hiljalleen katsella uuttakin tilalle.

4 Likes

Ajaessani nurmea vetoavusteisella ruohonleikkurilla kieltäydyn aina itsepäisesti käyttämään vetokahvaa. Tuskin olen ainoa? Liittyykö tämä YV -elämäntyyliin?

väsyttää ja kiukuttaa >:(

6 Likes

Ihan vihoviimeistä paskaa ne avusteet imho. Tekee työntämisestä ja eritoten vetämisestä todella paljon raskaampaa.

2 Likes

Ne avustusvehkeet tekee tosiaan siitä ilman avustusta liikuttamisesta tarpeettoman hankalaa. En oo niin änkyrä että työntäsin semmosta vehjettä ilman avustusta. Sen verran änkyrä kyllä oon että ihan hyvin voisin ostaa leikkurin, jossa ei oo avustusta.

1 Like

nyt olisi tärkeintä pysähtyä hetkeksi miettimään mikä on mennyt elämässä pieleen jos on joutunut tilanteeseen missä joutuu nurmikkoa lyhentämään

11 Likes

Antaa kaiken ruohon kukkia.

: D

kiitos piristi! (:

ei vittu miten voi joka kerta olla niin saatanan vaikeeta ihmisraukalle vaihdelevarikiekon tiputtaminen hahloihin? miten vitussa se vaihtajakin onnistuu olemaan koko ajan vittu tiellä?

2 Likes

Olin joskus tuossa tilanteessa. Eroon pääseminen oli aika kivulias prosessi.

ihan hyvä tommonen japanilainen Houcho vihannesveitsi kun sillä leikkaa leipää kuin voita ja paprikaa ilmasta. Lisäks näyttää mageelta, eli siltä että sillä on hyvä hakkaa ihmisiä. Ei tarvii lähtee erikseen larppaa mitään taistelupuukkoja. Oon aina halunnu japanilaisen keittiöveitsen.

1 Like

Tästä inspiroiduin ja teroitin keittiöveitset, kyä ny kelpaa!

3 Likes