Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ainiin näinhän se olikiin, suljempa tästä nää työpaikkailmot ja jatkan opiskelua :smiley: Pitää koittaa olla ressaamatta tän tutkinnon saamisesta, tehdään vaan ihan rauhassa kerta on stabiili tilanne.

Ihme torstai, softat ei toimi ja saa asennella uudestaan. Kahvikuppikin tyhjenee nopeammin kuin normaalisti.

Tää kombo meillä globaalissa kyykkäilee aika säännöllisesti. Ei käy kateeksi ylläpitoporukkaa.

2 Likes

joo plus että on aika vaikeeta tommosessa tilanteessa arvioida että mistä hidastelu johtuu jne

Duunissa posahti verkko ja innokkaasti lähettelemäni sähköpostit jäivät kaikki outboxiin venaamaan parempia wlaneja.

“Netti ei toimi, netti ei toimi!”

Halonen, Pekka, 1894, “Netti ei toimi” (öljyllä kanvakselle)
Halosenniemi-museo, Tuusula

16 Likes

6 posts were merged into an existing topic: Cinelli Vigorelli & Mash toba

Jahas, olikin sopivasti ohjelmassa ajella huomenna yöllä Hyvinkäältä Helsinkiin.

2 Likes

Raportoi sitten, että menikö hyvinkään?

2 Likes

jaa miksköhä FOAD poistanu The Good Times Are Killing Me:n youtubesta :frowning:

Taas perinteisesti kunnon hyvää aikaa nyt olla fiksin ostaja. Varsinkin 56 kokoisen fiksin ostaja.

2 Likes

Tänään TMT jatkuu liukkaasti Torkkelinmäeltä #fiksielämää #pomppis.

1 Like

Pitäisköhän myydä 56 fiksi :thinking:

lol no nyt mä sit näin unta siitä että hakkasin herätyksiä pois ja vetäydyin takaisin unten maille. Sit ku tuli eka herätys ni olin jo et “voi vittu en oo pysyny ees laskuissa, kuinkakohan vitun kiire mulla nyt on?”

1 Like

Ihan hyviä 10-11 tunnin unia tässä ollu. Joku muukin virus kuin rona liikkeellä, ja vei kyllä harvinaisen trhokkaasti voimat.

videotykki on ollut hyvä hankinta vaikka säästöistä siihen menikin aika paljon (:

Vähä kyllä harmittaa, kun kaikki herkkusetit on omalle kropalle liian isoja😓 Toisaalta hidastaa pyörien määrän kasvamista sopivasti🙊

Ihan tuskaa ku olis kaikkee kivaa tarjolla. Ei oo rahaa tai tarvetta, mut ois se kiva ostaa vaiks yks pyörä lisää…

1 Like

jaa tähtien asento on muuttunu, ois pitäny asentaa teipit ja nostaa rengas vanteelle molempiin kiekkoihin identtisellä setupilla samana päivänä.

e: siel se nyt napsahtelee kylppärissä sisurin kaa, vois kattoo muutaman tunnin kuluttuu uusiks tai jotai. viimeks kaikki meni niin taivaallisesti putkeen etten ollut uskoakaan, edes rengastyökalua ei tarvittu.

e2: juuh tarvii napsauttimen tai adapterin huoltsikalle.

vituttais vähemmän jos kumpikaa ei ois suostunu nousee. mut tällanen epäkoherenssi on sangen tyrmistyttävää. Niin ku toi Stanssin hajukin.

Mä oon huoltiksella napsauttanu kumit ihan vaa ruuvamalla prestasta sielun irti. Hyvin pelaa, toki vähän sorminäppäryyttä siinä vaiheessa ku laittaa sielun takas ettei kaikki ilma karkaa ja sitä myötä rengas tipu vanteelta.

1 Like