Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Kiitos kaikille tsempeistä, välitin eteenpäin :heart:

Yllä onnettomuuden aiheuttaja. Tällä tapahtuneen todennäköisyydellä on varmaan eurojackpot-voitto tänään.

4 Likes

juuhlikkäs

pitäskö terottaa lokarin aisat

Huhhuh. Pieneltä näyttävä kepukka, huh onneksi oli kypärä. Kovasti paranemisia puolisolle.

1 Like

Söin Ålands-meijerin lakritsijugurttia enkä ole yhtään varma, että oliko se tosi hyvää vai pahaa :exploding_head: #bamboozled

Mikään ei oo enää varmaa.

3 Likes

Tuossa ilmeisesti on keppi hirttyny lokarin ja renkaan väliin, käynnistäen näin surkeiden sattumusten sarjan?

Jälkiviisaus: Kuolemanpelko topsuun postailun välttää lokareilla joissa aisan päässä on sellane kiva klipsi jonka ainut tarkotus on hajota.

1 Like

Just mietin tänään asiaa ton kauhujutun luettuani. SKS:n taitavat olla. Vai onko muillakin?

edit. joo oli:

Heetkinen mullahan on noita lokarilaatikossa. Jesss

3 Likes

Pystyyköhä noita Pelagon p-clipsejä asentamaan johonkin tiettyyn ei-poskitärinämomenttiin, niin että ne sekä irtois tommosessa tilanteessa ja ei lähtis vaeltamaan ajossa? Omasta puolesta kyselen. :grimacing:

Forcesia puolisolle.

Omat pelagon aisat on muuten mutkalla koska meni keppi just noin. Onneks oli hidas vauhti kun oikasin aikoinaan yhen sammalmättään ylitte…

1 Like

Juu tollaset sks-systeemit on omassaki. Ei ollu käyny mielessäkään tällasen mahdollisuus kun noi loksut asensin tohon. Kattellaan millaset (longboardit) laitetaan seuraavaks jos tosta vielä ajopyörä saadaan.

Mulla ne Pelagon aisat irtoo itestään ihan jatkuvasti. En tienny, et se on turvallisuusominaisuus.

1 Like

Tiättekö mitkä on hiton hyviä. Bubs-salmiakkikallot! Onko meillä karkkilankaa.

1 Like

En muista onko karkkilankaa mut hyvät salmiakit kiinnostaa kyl aina. Kiitos vinkistä!

Mjuu. Oikeet Bubs-kallothan on niitä isoja, täsmennetään että tää käsilläoleva on semmonen pienehkö pussi jossa pieniä kalloja. Eikä oo ees gelatiinia näissä. Että.

1 Like

Itsehän napostelen ajellessa suuntäydeltä Vanhat Autot -salmiakkiläpysköjä. Nam nam.

1 Like

Pieniä kalloja pienessä pussissa, roger.

1 Like

Ei kyl uskalla enää vetää suuntäydeltä salmiakkia, koska suvussa taipumusta korkeaan verenpaineeseen kun rupeaa ikää tulemaan.

Tosta tuli mieleen että olen näin vanhemmiten alkanu pelkäämään tukehtumista! Siis vierasesineeseen (esim. helvetin iso salmiakkimöykky) henkitorvessa joka on sinne hulahtanut kun mussuttaa salmiakkia ja samalla tohkeissaan jotain selittää. Ennen vanhaan en koskaan tommosia miettiny mutta nykyään aika useinkin.

Ko. valmistajan isot sekä pienet vadelmalakritsikallot on kyllä kans hyviä ja vegaanisia.

image

Sit kun löydän yhtä hyvän tuotteen ku nää, mut vegaanisina, niin vedän näitä niin että kitalaki ja kieli vereslihalla.

Mjuu. Mut naur, mikä on aidon pääkallon vastakohta? Väärennetty? Epäaito? Huijaus-?

Jos puhutaan vegaanisista pääkallokarkeista (best) niin eikö se oo vääkallo?

Mä olen vetänyt otb:t just tosta skenaariosta, eli keppi nousi renkaan mukana lokarin väliin. Sen kepin ei edes tarvinnut mennä pinnoihin: ruttasi vaan lokaria niin että se hirtti kiinni renkaaseen ja sitten mentiin.

Mulla seuraksena kuperkeikka mättääseen, ”oho”, väänsin lokarin katki ja jatkoin matkaa. Ihan lottoa nää hommat.