Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Kunnon hyvä puusepän verstaan tuoksu.
Ikuisia haaveita.

Kovasti menottais näillä keleillä enempiki, mut fittulainen aina pohkeet ja perse kuras lokarista huolimata

2 Likes

Näin tänään kun joku keuli ja bunnyhoppaili vuokrasähkölaudalla. Tähän semmonen pohtiva hymiö perään.

On se kyllä niin eri homma nähdä elokuva 35mm:n filmiltä kuin dvd:ltä. Tänään oli vuorossa Prinsessa Mononoke ja oli kyllä kylmät väreet vahvasti läsnä.

3 Likes

Oooh ja se on varsin väristyttävä jo dvd:lläkin!

2 Likes

Tuolla toisaalla näin ihanan suunnitelman, jonka ehkä kopioin. Tosin tunnen itseni kyllä jo vähän vanhaksi ukoksi vaikka 40:kin tulee täyteen vasta ensi vuonna.

Tästä kaikesta myös mieleeni palasi seuraava postaus, joka olikin enemmän kultaa kuin muistinkaan:

2 Likes

Olen huomannut, että opinnoissakin tärkein asia on: read the fucking manifest.

4 Likes

En löytänyt OBD-lankaa, mut mikä on, ku ei pysty ajamaan lokarittomalla pyörällä sateella tai näin syssyllä edes kostealla asfaltilla, ku ajatus hiekanjyväsistä rahisemassa voimansiirrossa tuntuu samalta kuin porsliinilautasen raapiminen haarukalla

2 Likes

En mä niistä hiekanjyvistä mutta kylmät väreet pelkästään tästä tämä lukemisesta

2 Likes

Vannejarrut pitää kyllä nyt taas aika kivaa rohinaa. Kuin Arabian 24h lautasta raapisi.

  1. Näin puolen vuoden jälkeen ekat lenkit fiksi-ogrella takana. Kerrassaan mainiota!

  2. Viime yönä veti hieman yllättäen tiet jäähän. Ei kunnolla liukasta, mutta sen verran, että mäessä runtatessa sattoi polkaista tyhjää useammankin kerran.

1 Like

lihasrelaksantit ei rentouta lihaksia ja aristava kipu ja paineen tunne oikean korvakäytävän seudulla tuskin on mitään korvaperäistä. Varmaan tämmösellä Maisa-tiketilläkin tosi helppo ja nopee saada hoitoa kun kaikki kiireettömät ajat Kalasatamassa on loppu?

Vois mennä päivystykseen.

mulla tää tulee hampaiden narskuttelusta ja leukojen jännityksestä

2 Likes

kiitos paulus <3

Kattelin hetki sitten Arktiset vedet -sarjaa ja törmäsin ekaa kertaa “live kalastukseen”.
Etitään kalat ja katotaan näytöltä missä ne luuraa, heitetään viehe sinne kalojen luokse ja katotaan näytöltä kun kala iskee. Voi helvettiläinen sentään.

5 Likes

oon miettiny samaa mahollisuutta semminkin koska siis leukafunktio nyt on ihan viturallaan kaikilla korona-aikaan ja mulla on kans ollut tulkinnanvarattomasti tästä johtuvaa oireilua, mm. kihelmöinti-aaltoja. Ja vois muutenki selittää juttuja.

Ei nyt vaan oikeen vakuuttanut se itsevarmuus millä tämä yksi optio haluttiin sulkea pois, semminkin kun oon aika kova poika hankkii noita korvatulehduksia. viimisestä antibioottikuurista on sentään jo varmaan 4 vuotta.

1 Like

onksul ollu muuten kans nipistävää kipua kurkun perällä vai oksmul kurkkusyöpä?

meni kyl aik dear eki matskuks vaik koitin välttää, noh, menköön nyt.

1 Like

Siis tätä?

image

2 Likes

Ei oo syöpää.

image

noice

1 Like